Skocz do zawartości

320d duużo nagaru w EGR i kolektorze dolotowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem po usunięciu klapek w kolektorze i zainstalowaniu przepustnicy od e60 (tutaj wielki szacun dla kolegi trandolf za skompletowanie zestawu i sam patent). Chciałem się zapytać czy przy przebiegu 270tyś km tak powinien wyglądać EGR i kolektor? Niepokoi mnie również ta oleista maź. Pozdrawiam :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/673/K5AkGi.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/538/3Xm6Fy.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/661/SIQemZ.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/OrfHhd.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/901/PRhSY6.jpg

Edytowane przez beret33
Opublikowano
Nagar w EGR to prawie wszyscy mają ale jak z wydechu nie kopci i oleju nie ubywa to nic pilnego, ale można sprawdzić czy to nie od turbiny , odmy, przepływki ( za bogata mieszanka i nie spala) itd

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
kolektor tez warto wyczyscic, widac nikt tam nie zaglądał....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Witam, kolektor już dawno oczyszczony. Przy okazji zmieniona świeca, nowe uszczelki. W planach mam ściągnąć IC i przeczyścić. Jeżeli będzie tam sporo oleju to turbo do regeneracji? Pozdrawiam
Opublikowano
zalezy ile tego oleju tam bedzie, sladowe ilosci moga byc w IC, jest to zupełnie normalne

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Jeszcze mam pytanie co do zasłon przy chłodnicy. Otóż klapy na wyłączonym silniku są otwarte, po odpaleniu zamykają się, ale gdy silnik osiągnie temperaturę (wskazówka na połowie) to nie otwierają się (sprawdzałem przy tem otoczenia ok 15 stopni). Co może być przyczyną? Pozdrawiam
Opublikowano

masz na mysli zaluzje chłodnicy, otwiera sie przy 110-115 stopniach (dokladnie nie pamietam)

czyli przy sprawnym układzie chłodzenia nigdy....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Czyli powinny być cały czas zamknięte, więc mam sprawny układ? Pozdrawiam

edit:

Pytam bo po kupnie auta nie były wgl podłączone wężykiem z elektrozaworkiem. Pozdrawiam

Opublikowano
tak powinny byc zamkniete po odpaleniu oraz po zgaszeniu po okolo 1-2s powinny sie otwierac, jak sie wsłuchasz to uslyszych jak podciśnienie puszcza i żaluzja sie otwiera

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.