Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem BMW e46 coupe z Felgami 18 8,5j Opony tył 225/40 przodu nie podaję bo chodzi o tył.

 

Oponka trochę wystaję za błotnik i tutaj problem...

a mianowicie przy 2 osobach jest okey ale jak wsiądzie chociaż 1 na tył obciera mi na zakrętach i na jakiś podbiciach.

 

Auto na gwincie podniesione + gumy w sprężynach

 

Czytałem coś o kącie pochylenia czy dałoby to coś jakby go minimalnie zmienił tzw negatyw?

 

a może zmiana opony na 215/40 z przodu mam 215/35? czy taka mała zmiana coś da?

PROSZĘ O OPINIĘ NA TEN TEMAT

 

Z Góry dziękuję.

Opublikowano
Tak jak pisze Śmiałyyy sprawdzić ET (ofset)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Et sprawdzę dopiero w sobotę jak będę miał czas 100% to jest wina ET źle ktoś dobrał felgi.. Kupię niższy profil opon na tył bo i tak są do zmiany opony.
Opublikowano (edytowane)

Niestety nie chcę zmieniać felg.. ^^ Niższy profil to 2 cm różnicy a to dużo więc może coś da :)

 

Słyszałem że po takim rolowaniu szybko wychodzi rdza i tego się boję.

 

 

Ps. Ładne e46 ;)

Edytowane przez l4zer
Opublikowano
A wiesz, że koła nie mogą wystawać poza obrys auta? Trafisz kiedyś na takiego co Ci dowód za to zabierze :)
Opublikowano

http://iv.pl/images/67822417923897709311.jpg

Jak widać na tym zdjęciu to przesadnie nie wystaje..

Na początku obcierało mi nawet na prostej gdy siadła chodź 1 osoba na tył po podniesieniu o ok 2cm.. problem na prostej znikł..

Pojawia się przy 2 osobach w tyle na podbiciach i ostrych zakrętach więc myślę że profil 35 zamiast 40 by coś dał bo jednak jest to różnica 2 cm w wysokości.

Jak się mylę to trudno i tak opony na tyle od zmiany..

Opublikowano

Jak masz szpachlę to po rolowaniu będzie rdza. Weź zroluj na początek i zakonserwuj ranty. Negatyw ustaw większy dopiero jak uda Ci się uda tymi sposobami nic zmienić.

 

Et lipne to wystaje śmiały ma 255/18 a ja 245/17 i nie mamy kłopotów.

Opublikowano
Zobaczę jak zmienię opony jak to nic nie da... To wtedy pomyślę o sposobach o których mówicie i zobaczymy
Opublikowano

Tak to sprężyny tak na 100% jesteś ślepy? Kup se gwintowane sprężyny jak chcesz się bawić w regulację wysokości.

Są twardsze a o ile to chyba nikt nie wie.

 

Winowajcą są felgi i ich niewłaściwe et bo takie kupiłeś, baw się w rolowanie wycinania części błotnika, ile masz teraz negatywu? Może zwiększenie kąta pochylenia pomoże.

Opublikowano
Kupiłem całe auto z takimi felgami i z gwintowanym zawieszeniem.. Jutro sprawdzę jakie tam jest Et.. Ale sprężyny też nie są za hehee... że tak powiem skoro po prostu każdy zwój się dotyka zero luki ^^ jedynie między jednym gdzie jest guma więc wina ich też może być.
Opublikowano

To masz najlepsze gwinty pewnie na rynku, kup coś porządnego i będziesz zadowolony. Et i tak jest złe na 100% kwestia czy rolowanie plus negatyw koło 1,5 stopnia pomoże.

 

Jak to mówią BMW będziesz miał wydatki :cool2:

Opublikowano

Kwestia czy się będę w to bawił czy kupię inne. Jutro z ciekawości zdejmę to koło i sprawdzę Et :)

 

A jakie jest prawidłowe Et dla BMW e46?

 

Nie jestem pewny co mam na błotnikach niby stuka jak blacha a czy tam mnie coś nie zaskoczy przy zabawie w rolowanie nadkoli, negatyw też mi się nie widzi zjadanie opon itp itd... xD

Opublikowano

Ok dzięki może wieczorem sprawdzę jakoś nigdy mi się nie chce ściągać tej felgi :D

 

Ps o które listwy CI chodzi? że są pomieszane?

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.