Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako że dostałem teraz 2AT 218i jako zastępcze, mogę w końcu powiedzieć jak to wygląda naprawdę.

 

1. Siedzenia - patologia, w żadnym BMW nie ma tak złych siedzeń. Wygoda na poziomie siedzeń w Jelczu.

2. Automat - działa jakoś, natomiast lewarek wymaga przesuwania w tryb P po zatrzymaniu, mam taki patent w BMW z 1991 roku.. Od dawna tego nie widziałem w nowych.

3. Schowki - jest ich sporo, w centralnej konsoli jest bardzo wygodny.

4. Podszybie - jest ogromne, mam wrażenie że pod nim mam silnik. Wizualnie to tak średnio zza kierownicy.

5. Plastiki - listwy aluminiowe są plastikowe. Plastik chyba z odzysku, masarka. Można rozciąć palec przejeżdżając pod spodem listw drzwiowych.

6. Podłokietnik - olaboga, kompletnie nie rozumiem tego patentu, jest idiotycznie niepraktyczny - malutki schowek w samym podłokietniku, w którym wszystko lata jeśli go podniesiemy, żeby dostać się do dużego pod spodem. Do tego ten duży jest niby otwarty, ale utrudniony dostęp.

7. Jak na auto użytkowe, nie widziałem tam miejsca na duże napoje...

8. Wszystko w środku co przypomina prawdziwe BMW po bliższym spojrzeniu przypomina chińską podróbkę BMW.

9. Prowadzenie oczywiście koszmarne - nie mam pewności, ale rozkład mas 50/50 przy FWD sprawia, że mocarne 136KM ślizga na każdym starcie z mokrego :O

10. Pomimo FWD z tyłu nie ma płaskiej podłogi, pewnie z powodu xDrive w opcji...

11. Schowek na rękawiczki bardzo nieporęczny, głęboko nisko schowany, trudny dostęp.

 

Podsumowując - pomimo sugerowanej serii "2" w nazwie, auto jest ewidentnie klasę niżej niż 1er. Jeśli jakiś miłośnik BMW kupi takie auto, należy mu się odznaka "IQ < 80". Jeśli na kimś to auto robi w ogóle wrażenie, to chyba tylko i wyłącznie z powodu mocniejszych wersji silnika i xDrive.... Ogólnie zgodnie z przewidywaniami, padaka na maksa ;] Może jest to lepsze niż Toyota Yaris, ale w swojej klasie na pewno nic nie zawojuje, a przede wszystkim to auto nie ma wiele wspólnego z "premium" poza zbezczeszczonym znaczkiem.

  • Odpowiedzi 199
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
+1

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Jako że dostałem teraz 2AT 218i jako zastępcze, mogę w końcu powiedzieć jak to wygląda naprawdę.

 

1. Siedzenia - patologia, w żadnym BMW nie ma tak złych siedzeń. Wygoda na poziomie siedzeń w Jelczu.

2. Automat - działa jakoś, natomiast lewarek wymaga przesuwania w tryb P po zatrzymaniu, mam taki patent w BMW z 1991 roku.. Od dawna tego nie widziałem w nowych.

3. Schowki - jest ich sporo, w centralnej konsoli jest bardzo wygodny.

4. Podszybie - jest ogromne, mam wrażenie że pod nim mam silnik. Wizualnie to tak średnio zza kierownicy.

5. Plastiki - listwy aluminiowe są plastikowe. Plastik chyba z odzysku, masarka. Można rozciąć palec przejeżdżając pod spodem listw drzwiowych.

6. Podłokietnik - olaboga, kompletnie nie rozumiem tego patentu, jest idiotycznie niepraktyczny - malutki schowek w samym podłokietniku, w którym wszystko lata jeśli go podniesiemy, żeby dostać się do dużego pod spodem. Do tego ten duży jest niby otwarty, ale utrudniony dostęp.

7. Jak na auto użytkowe, nie widziałem tam miejsca na duże napoje...

8. Wszystko w środku co przypomina prawdziwe BMW po bliższym spojrzeniu przypomina chińską podróbkę BMW.

9. Prowadzenie oczywiście koszmarne - nie mam pewności, ale rozkład mas 50/50 przy FWD sprawia, że mocarne 136KM ślizga na każdym starcie z mokrego :O

10. Pomimo FWD z tyłu nie ma płaskiej podłogi, pewnie z powodu xDrive w opcji...

11. Schowek na rękawiczki bardzo nieporęczny, głęboko nisko schowany, trudny dostęp.

 

Podsumowując - pomimo sugerowanej serii "2" w nazwie, auto jest ewidentnie klasę niżej niż 1er. Jeśli jakiś miłośnik BMW kupi takie auto, należy mu się odznaka "IQ < 80". Jeśli na kimś to auto robi w ogóle wrażenie, to chyba tylko i wyłącznie z powodu mocniejszych wersji silnika i xDrive.... Ogólnie zgodnie z przewidywaniami, padaka na maksa ;] Może jest to lepsze niż Toyota Yaris, ale w swojej klasie na pewno nic nie zawojuje, a przede wszystkim to auto nie ma wiele wspólnego z "premium" poza zbezczeszczonym znaczkiem.

 

 

Czyżby to rasowe mruczenie "terkoczącego" 3 cylindrowego silnika było tak pomijalne, że nie zapadło żadnymi wrażeniami w pamięci? :D:D

 

Co do klasy niżej niż 1er, to jednak wykończenie wnętrza 1er zwłaszcza w M-Paku dalej da sie zestawić chociażby z serią 3(doszukałem się ostatnio, że plastiki na drzwiach są odrobinę twardsze, tyle...), względnie to samo. Nie wiem jak jest 2 AT jeśli nie masz tam skóry.

 

Dziś natomiast rozmiawałem na temat auta zastępczego jakie przysługuje to za 1er możesz dostać w ramach Allianzu auto klasy np Punto lub Giuletty. A z ciekawości spytałem się co bym dostał za 2 AT to jest w tej samej klasie co seria 3, X1. :)

Opublikowano

2AT to jest klasa C-premium. Zresztą nawet w BMW 1er i 2er to to samo. 2AT rozumiem, że jest zbliżone do X1, ale nie do serii 3, które jest segmentem D.

 

Co do silnika, faktycznie wydawał mi się słabiutki jak na 18i - toż w 1er 118i ma 170KM, a nie 136KM... I w sumie chodziło mi po głowie czy by innego tematu tutaj nie poruszyć, bo siedząc za kierownicą nie byłbym w stanie stwierdzić, czy ten silnik to diesel czy nie. I w sumie wiele nowych downsizingowanych silników tak ma. Przejechałem się nową Octavią kumpla to byłem 1000% pewny że to jest diesel, a to benzyna.. Pytanie z czego to wynika? Taka koszmarna kultura pracy nowych silników?

 

No i przy okazji, nie robi mi różnicy czy 3 czy 4 cylindry - obie wartości nieakceptowalne, poza tym mając w garażu R6/V8/V12 przywykłem, że normalne auta po prostu nie brzmią i tyle.

Opublikowano

Witajcie,

to moje pierwsze BMW - potrzebowałem auta dla żony z dzieckiem. Czyli bagażnik i łatwość parkowania. Chciałem X1 ale bagażnik za mały (oprócz wózka nic się nie mieści).

Więc wybór padł na 220xd. Widzę, że na Forum ten model to pośmiewisko - ale zastanawiam się jak Ci, któzy najbardziej się śmieją podchodzą do potencjału tego auta - 7,6s do 100ki i 218km/h. W rodzinnym vanie...

Na razie go docieram - ale kilkukrotnie już zauważyłem zdziwione miny w różnej maści GTI, gdy zostawali na światłach. Na kolejnych już nie lekceważyli potencjału :) A jak popada deszcz/śnieg - to dopiero będzie śmiech - ale głównie pod moim nosem ;)

Wiem, że najlepsze BMW to 3er - sam najbardziej chciałbym M3 albo co najmniej 340i. Ale myślę, że 220xd również da sporo funu. Mam go niecały miesiąc - w dobrym wyposażeniu (choć nie M). Wygląda ciekawie.

No chyba, że ktoś jest ortodoxem BMW - no to wtedy wyłącznie 3,5,7er. Bo reszta to podróbki - również wszystkie X :shock:

 

Podsumowując - bardzo się cieszę z mojej 2ki GT. Do zobaczenia w trasie :)

Opublikowano
Więc wybór padł na 220xd. Widzę, że na Forum ten model to pośmiewisko - ale zastanawiam się jak Ci, któzy najbardziej się śmieją podchodzą do potencjału tego auta - 7,6s do 100ki i 218km/h. W rodzinnym vanie...

Na razie go docieram - ale kilkukrotnie już zauważyłem zdziwione miny w różnej maści GTI, gdy zostawali na światłach.

Łojezusmaria :D

Nie jestem specem od minivanow, ale pierwsze z brzegu Fordy S-max/Galaxy mają mocniejszy silnik niż BMW, są też w AWD, wnętrze wygląda nie gorzej, fotele lepsze. Do tego nikt się nie śmieje z tego, że na minivanie jest znaczek Forda. Co do osiągów, to jeśli jakieś GTI wyprzedziłeś, to chyba dlatego, że nikt się z Tobą nie ścigał. Myślę, że warto by zejść na ziemię - 7.6 do setki to co najwyżej bazowe auta flotowe możesz ścigać, a nie GTI. Każdy Golf GTI Cię objedzie i mówię tu nawet o kilkunastoletnich ! Nie wiem więc do czego porównywałeś te osiągi, ale są co najwyżej "w normie". Także nie gratuluje zakupu, współczuję gustu :oops:

 

 

Dzisiaj do mnie wpadła dziewczyna, spojrzała na moje 2AT pod domem i mówi "jakbyś takim przyjechał na randkę to nie chciała bym z Tobą być" :D :D :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie wiem jakie pierwsze z brzegu Fordy mają mocniejsze silniki bo tylko jeden najdroższy s-max ma mocniejszego diesla ale nie występuje w wersji AWD. A kosztuje po doposażeniu tyle samo, jak nie więcej niż BMW. 0-100 8.8 sekundy :roll: Kilkunastoletni golf gti i 7.6 do setki - kolejne brednie. Ostatni argument oraz "nie gratuluję, współczuję" pozostawię bez komentarza.
Opublikowano

1. Pierwszy z brzegu minivan jaki mi przyszedł do głowy to był Ford - nie robiłem rankingu minivanów. Jakby porównać wszystkie minivany, na pewno było by więcej lepszych niż BMW.

2. Golf GTI mk5, produkowany od 2003, 6.9 lub 6.6 do setki.

3. 240KM ma benzynowy S-max. Tak, wersja AWD jest słabsza.

4. Także nie gratuluje pisania postów bez sprawdzenia faktów ;)

5. Ciężko jest dojść do czasów 0-100 z minivanów czy jakiegoś sensownego porównania, bo to nie ma znaczenia przy minivanach. Natomiast zapewniam, że żadne BMW nie prowadzi się tak tragicznie jak 2AT i zapewne 2GT, toteż nie powinno być trudno znaleźć lepiej prowadzącego się minivana.

6. Chyba nawet już w tym wątku wklejałem artykuły gdzie 2AT/2GT przegrywa z markami nie-premium w porównaniach. Trochę żal kupować takie auto...

 

PS.

Serio mam w głębokim poważaniu minivany - jakbym zrobił jakiś porządne badania rynku argumentów było by na pewno 10x tyle. Naprawdę polecam poczytać porównania na sieci.

  • Moderatorzy
Opublikowano
No i co z tego wszystkiego ? Jak ktoś chce mocnego vana awd firmy BMW ma kupować forda ? Nie rozumiem po co sie przyczepiłeś do tego auta, dostałeś jakiegoś kibla zastępczego i na tej podstawie wydajesz wnioski. Poczytaj mój pierwszy post tam masz opisane wrażenia z jazdy w normalnej wersji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W Norwegii/Niemczech to auto to hit, pelno tego na ulicach/parkingach.

Trzeba tylko spojrzec na target - glownie widze w nim "ogarnietych" 55-70 latkow dla ktorych to auto jest strzalem w dziesiatke tzn - kosztuje polowe tego co X3 a komfortem uzytkowania dla starszych ludzi (wsiadanie/wysiadanie!, widocznosc, pakownosc) jest bezkonkurencyjne w porownaniu do wszelkich sedanow, kombi serii 3 czy 5.

A wielu ludzi jednak jest emocjonalnie zwiazana z marka BMW (bo kiedys jezdzili innymi modelami tej firmy, bo to premium etc) i jest sklonna doplacic te 20-30% w porownaniu do Fordow, Kii, PSA etc aby miec dalej feeling BMW, technologie BMW nawet kosztem pogorszonych wlasciwosci jezdnych w porownianiu do 3/5/X, oszczednosciami tu i tam na materialach.

Prawdopodobnie jak bede mial 60 lat i slabszy wzrok, schorowany kregoslup czy inny reumatyzm to bede mial w dupie czy plastik jest twardszy troche tu i tam, czy skrzynia jest 6 czy 8 biegowa albo czy naped jest na przod czy tyl - bede sie cieszyl ze jezdze nowym BMW na gwarancji, ze auto jest komfortowe, ze znam funkcjonalnosc etc ;)

 

To nie jest auto dla 30-40 latkow do imponowania dziewczynom czy cieszenia sie dynamiczna jazda, tym bardziej w mniej zamoznych spoleczenstwach jak PL gdzie cena jest wyrocznia i najwazniejszym czynnikiem decydujacym o wyborze marki gdzie roznica 100-200 PLN w racie miesiecznej decyduje czy jezdzisz BMW czy Renault (chociaz i u nas odnosi sukces z tego co czytalem co znaczy tylko ze BMW jak zwykle dobrze odczytalo kolejna nisze na rynku).

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Potwierdzam iż w Niemczech to hit. Więcej jeździ niż innych nowych bmw.

Auto fajne ale szczerze mówiąc takim samym jeździłem już w 2007. Nazywało się to Zafira...

Ktoś wspominał iż bmw 3 to segment D - i się o dwa segmenty zagalopował :)

 

With mobilephone sent.

Opublikowano
No i co z tego wszystkiego ? Jak ktoś chce mocnego vana awd firmy BMW ma kupować forda ? Nie rozumiem po co sie przyczepiłeś do tego auta, dostałeś jakiegoś kibla zastępczego i na tej podstawie wydajesz wnioski. Poczytaj mój pierwszy post tam masz opisane wrażenia z jazdy w normalnej wersji.

To nazywając 2AT kiblem się ze mną zgadasz czy nie? :D

 

Tak przy okazji, jeździłem zastępczymi 116i/X3/X5/320d/520d. KAŻDE z tych BMW dawało radość z jazdy, pomimo wyposażenia na poziomie fiata pandy.

 

@kicaj:

Chyba musisz doczytać co to jest segment D :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jeździłem segmentem D, od A do Z - ale 3jka nijak nie pasuje wymiarami ;)

co innego papier - wszystko można napisać ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Więc wybór padł na 220xd. Widzę, że na Forum ten model to pośmiewisko - ale zastanawiam się jak Ci, któzy najbardziej się śmieją podchodzą do potencjału tego auta - 7,6s do 100ki i 218km/h. W rodzinnym vanie...

Na razie go docieram - ale kilkukrotnie już zauważyłem zdziwione miny w różnej maści GTI, gdy zostawali na światłach.

Łojezusmaria :D

Nie jestem specem od minivanow, ale pierwsze z brzegu Fordy S-max/Galaxy mają mocniejszy silnik niż BMW, są też w AWD, wnętrze wygląda nie gorzej, fotele lepsze. Do tego nikt się nie śmieje z tego, że na minivanie jest znaczek Forda. Co do osiągów, to jeśli jakieś GTI wyprzedziłeś, to chyba dlatego, że nikt się z Tobą nie ścigał. Myślę, że warto by zejść na ziemię - 7.6 do setki to co najwyżej bazowe auta flotowe możesz ścigać, a nie GTI. Każdy Golf GTI Cię objedzie i mówię tu nawet o kilkunastoletnich ! Nie wiem więc do czego porównywałeś te osiągi, ale są co najwyżej "w normie". Także nie gratuluje zakupu, współczuję gustu :oops:

 

 

Dzisiaj do mnie wpadła dziewczyna, spojrzała na moje 2AT pod domem i mówi "jakbyś takim przyjechał na randkę to nie chciała bym z Tobą być" :D :D :D

 

Chyba tylko Skoda bardziej działa Ci na nerwy :mrgreen:

Mój syn (8 lat), po wizycie w salonie Bmw i "posiedzeniu" w każdym możliwym dostępnym modelu, też mi nie wierzył, że 2gt/at stojące przed salonem to też Bmw :mrgreen:

Stwierdził, że gdyby to były prawdziwe Bmw, to stały by w środku :mrgreen:

 

Dziewczynę raczej zmień :lol: :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Chyba tylko Skoda bardziej działa Ci na nerwy :mrgreen:

Mój syn (8 lat), po wizycie w salonie Bmw i "posiedzeniu" w każdym możliwym dostępnym modelu, też mi nie wierzył, że 2gt/at stojące przed salonem to też Bmw :mrgreen:

Stwierdził, że gdyby to były prawdziwe Bmw, to stały by w środku :mrgreen:

 

Dziewczynę raczej zmień :lol: :wink:

Skoda niczego nie udaje, wszyscy wiedzą, że kura na masce wieszczy marne wnętrze, marne osiągi, marne wrażenia. A co do dziewczyny.. podzielam jej zdanie, ja bym też nie chciał mieć znajomego jeżdżącego 2AT, musiałby być strasznie nudny ;)

Opublikowano
Hmm czy skoda i marne wnętrze, osiągi i wrażenia? Mam superba 280km i daje dosyć fajne osiągi oraz wrażenia, a po 9 miesiącach użytkowania jej wnętrze jest jak od nowości :mrgreen:
Opublikowano
ale znaczek nie premium a wiec na pewno do bani :wink:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
1. Pierwszy z brzegu minivan jaki mi przyszedł do głowy to był Ford - nie robiłem rankingu minivanów. Jakby porównać wszystkie minivany, na pewno było by więcej lepszych niż BMW.

2. Golf GTI mk5, produkowany od 2003, 6.9 lub 6.6 do setki.

3. 240KM ma benzynowy S-max. Tak, wersja AWD jest słabsza.

4. Także nie gratuluje pisania postów bez sprawdzenia faktów ;)

5. Ciężko jest dojść do czasów 0-100 z minivanów czy jakiegoś sensownego porównania, bo to nie ma znaczenia przy minivanach. Natomiast zapewniam, że żadne BMW nie prowadzi się tak tragicznie jak 2AT i zapewne 2GT, toteż nie powinno być trudno znaleźć lepiej prowadzącego się minivana.

6. Chyba nawet już w tym wątku wklejałem artykuły gdzie 2AT/2GT przegrywa z markami nie-premium w porównaniach. Trochę żal kupować takie auto...

 

PS.

Serio mam w głębokim poważaniu minivany - jakbym zrobił jakiś porządne badania rynku argumentów było by na pewno 10x tyle. Naprawdę polecam poczytać porównania na sieci.

 

Ad 1 drogi Sławku, strasznie bym chciał poznać Twoje badanie rynku i więcej lepszych minivanów niż BMW,

Ad 2 rzeczywiście Mk5 gti jest szybszy. Ale sądząc po tonie Twoich wpisów, masz w głębokim poważaniu właścicieli kilkuletnich Golfów. Ale jednak powołujesz się na ten model, a on jest tańszy niż felgi do Twojej 6,

Ad 5 Nie jechałeś ale oceniasz i obrażasz. Ja też mogę powiedzieć, że Twoja 6 to szmelc i jeździ jak samochód dla podstarzałych lovelasow z Florydy :D Co Ty na takie dictum? A dodatkowo jest wiele lepszych sportowych samochodów, które zjadają na śniadanie 6. Ale nie chce mi się o tym pisać bo Internet jest pełen porównań, w których 6 wypada mizernie, dostaje łomot chociażby od Panamery, RS7, czy Mercedesa,

Ad 6 Szanuje, że Ci żal wydanych przeze mnie pieniędzy na 220 xd. Ale sam decyduje na co kasę wydam. Nawet jeśli miałyby to być jarmarczne żółte wykończenia...

 

A teraz ode mnie:

Wg jednych życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem, a wg innych wystarczająco długie żeby być......

A co do zdania dziewczyny o wstydzie jazdy 2GT- gratuluję mądrości życiowej.

 

PS. a o IQ właścicieli 2GT poniżej 80... brak slow,

 

Bez odbioru.

Opublikowano

http://i.imgur.com/wt5Wpnh.jpg

 

Mam znajomych co mają Skody, nie jednego. Ta ze zdjęcia to nawet porównywalnie szybka do moich BMW. Nigdy ich nie obrażam, za to że jeżdżą Skodami - wynika to z powodu tego, że zakup takiego auta da sie uzasadnić - najtańsze auto które jest pewne i znośne. Nie ma tu wielkiej radości z jazdy. Wspomniana ok 350konna Ovtavia RS pomimo że jest szybka, nadal jeździ jak Skoda (oczywiście oceniam po jazdach jako kierowca). Jeśli chodzi o Superba - jedyny model który się wybił poza Skodowatość, jest faktycznie klasę wyżej niż reszta aut tej marki i można go oceniać osobno.

 

Wracając do samego 2AT/2GT, @Andpal - jak pisałem, nie robiłem badania rynku ;) Po prostu poczytałem co nieco, widać Ty niewiele.

* http://www.autoexpress.co.uk/ford/s-max/92181/ford-s-max-vs-bmw-2-series-gran-tourer-citroen-grand-c4-picasso

* http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/comparison/2016/ford-s-max-vs-vw-sharan-vs-bmw-220d-gran-tourer-vs-land-rover-disco-sport-car-may-2016/

* http://www.caradvice.com.au/343745/bmw-2-series-active-tourer-v-mercedes-benz-b-class-v-citroen-c4-picasso-comparison-review/

 

To pierwsze z brzegu wyniki po wpisaniu w google bmw 2gt vs ford albo citroen albo costam. We WSZYSTKICH tych testach BMW przegrało, w 2 na 3 jest ocenianie jako NAJGORSZE w klasie. Po co bronić beznadziejnego auta? Bo ma znaczek BMW? Gdybym nim nie jeździł, to mógłbym mieć wątpliwości...

 

Pozdrawiam ślepo zapatrzonych w znaczek na masce :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Porównywanie 2GT z S-maxem jest robione na siłę, bo pewnie mają podobną cenę i 7 miejsc- to jak porównywać śliwkę i mango- okrągłe i z pestką :duh: :nienie: . Tyle wspólnego... A że dziennikarze porównują 2 auta gdzie jedno jest o 25 cm dłuższe i 11 cm szersze ("nie ma" żadnego znaczenia w kategoriach funkcjonalność czy komfort jazdy) to potwierdza jedynie moją opinię o współczesnym dziennikarstwie :roll:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Sławomir, z tekstem "

Pozdrawiam ślepo zapatrzonych w znaczek na masce"

pojechałeś sam sobie, tak według mnie. A przynajmniej Ty przychodzisz mi do głowy jako pierwszy jak patrzę na Twój garaż i czytam to, co do tej pory napisałeś w każdym swoim wątku.

M135i - RWD jest the best, w klasie kompakt nie ma konkurencji, więc wybór rozumiem.

X6 - koncepcja auta sprawdziła się mega, o czym świadczy rosnąca wciąż konkurencja. Ale są ładniejsze auta (ma to dla mnie jakieś znaczenie) np. Range Sport albo Infinity. A na pewno rzadsze, czyli trochę fajniejsze. Oczywiście według mnie. Generalnie sama koncepcja auta SUV do mnie nie przemawia, no chyba że ktoś dojeżdża do domu/pracy drogą gruntową z dużymi dziurami.

6 GC - fajne, ładne, podejrzewam, że prowadzi się super (nie jeździłem). Ale stylistycznie bardziej podchodzi mi A7 i spółka. Tak, tył ma brzydki według wielu, ale ... jest on tak brzydki, że aż piękny (jak mówi mój wujek). Osobiście wybrałbym Panamerę. Jest tak brzydka, powtórzę się, że aż piękna. Prowadzenie, brzmienie silnika. Po prostu mega sportowy wóz w długie trasy. A 6 GC to po prostu trochę ładniejsza, niższa, zgrabniejsza limuzyna...

3 F30 - sprzedawałeś swego czasu auto pracownika. Nie wiem kto wybierał, ale uważam, że kupowanie auta służbowego ze znaczkiem BMW dla "nieprezesa" to marnotrawienie pieniędzy.

 

2 AT/GT - jeździłem tym tylko kilkanaście minut z 3 cylindrowym silnikiem. Całkiem fajne auto, bo ma klimat BMW a nie VW czy innego Forda, który po prostu mi nie odpowiada. Czułem się w nim dobrze. Tak po prostu. W VW/Fordzie czuję, że siedzę na stołku, wysoko, czego nie lubię. Gdybym był zmuszony kupić takie auto i byłoby mnie na nie stać, to jest wielce prawdopodobne, że bym je wybrał, bo lubię auta trochę inne, nietuzinkowe, takie które nie stoją na każdym rogu.

 

Parę miesięcy temu kupiłem Leona ST. Mogłem kupić Golfa, bo najlepszy w klasie. Mogłem kupić Octavię, bo największa w klasie. Mogłem kupić Focusa, bo prowadzi się najlepiej w klasie. Ale kupiłem Leona, bo ... mam jakiś tam lekki sentyment, bo jest Leon II w rodzinie. Bo nie wygląda jak Focus, Octavia, Golf.

Jest inny, deska rozdzielcza według niektórych ciosana w drewnie, ale mi to własnie się podoba.

 

Każdy ma swój gust, swoje potrzeby itd.

 

Kupiłem auto dla biednego ludu (Golf jest dla normalnego ludu a Seat niżej), a jeszcze rok temu zapierałem się, że tylko BMW. Używane, ale BMW. Zmieniły się priorytety, zmieniło się myślenie i w sumie póki co nie żałuję. Podoba mi się nadal. Nie prowadzi się jak BMW, brak mu jakości BMW, ale ma inne zalety, które dla mnie stały się ostatnio ważniejsze.

 

Tak samo z 2 AT/GT vs. S-Max, Touran czy ... nie wiem co jeszcze. Zabiera na pokład ilości większe niż zwykły kompakt. Wygląda inaczej niż Ford/VW na każdym rogu. W środku ma jakiś tam klimat BMW, więc dlaczego nie, jeśli kogoś stać wyrzucić pieniądze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.