Skocz do zawartości

F46 220xd Gran Tourer - wrażenia z jazdy


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

jestem tu nowy, wszystkich serdecznie witam. Ponieważ zdecydowałem się na zakup podobnego auta - czyli nie GT, ale AT, postanowiłem zabrać głos. Nie znam jeszcze "atmosfery" na tym forum, ale przeglądam ten wątek i jestem trochę zaskoczony niechęcią, czy wręcz "nienawiścią" w stosunku do tego modelu BMW. Użytkowników modelu F45/F46 czeka chyba lincz? :). Nigdy wcześniej nie miałem BMW, to będzie pierwsze i mam nadzieję, że pomimo Waszych negatywnych opinii, będę z tego auta zadowolony. Jeśli nie będę, no to trudno, więcej nie kupię i wrócę o półkę, czy dwie półki niżej - czyli z powrotem.

 

Wielu z Was się zastanawia, kto w ogóle kupi taki samochód, cóż to musi być za idiota, a w ogóle BMW strzeliło sobie w kolano itd...

 

Dlaczego nie Espace, dlaczego nie Scenic czy C-Max, S-Max, albo Touran? Akurat tego ostatniego aktualnie posiadam i jestem z niego bardzo zadowolony itd..... ale zapragnąłem czegoś, czego te samochody nie oferują. Mianowicie napędu xDrive, mocnego silnika, sportowych skórzanych foteli z pamięcią ustawień i el. regulacją, zestawu Harman/Kardon i kilku innych dodatków. Potrzebowałem autka stosunkowo niedużego, ale wyższego, do którego wsiadanie sprawia mniej kłopotu (chory kręgosłup), ale nie autobusu lub autokaru. Dodatkowo auta z ustawnym bagażnikiem ale w miarę krótkiego zarazem (dlatego nie 3-er Touring - poza tym za nisko), bo muszę zmieścić w garażu dodatkowo motocykl. Dlaczego nie X? Bo nie było mnie stać na X1 z wyposażeniem, które chciałem mieć. Pomimo tego, że z BMW będę miał tylko znaczek, to zaryzykowałem i mam nadzieję, że AT dostarczy fajnych wrażeń z jazdy, których wcześniej w Touranie nie było. Czyli chciałem pójść o krok lub dwa do przodu. Właśnie dlatego wybrałem F45 AT a nie nowego Tourana. Jeszcze tylko dodam, dlaczego AT a nie GT. Dzieciaki mi już podrosły (4 i 7 lat), wózków na szczęście już nie muszę pakować, a dodatkowa para foteli wydała mi się zupełnie zbędna. Zatem pojemność AT zdaje się być wystarczająca - na jakiś wyjazd na narty, raz w roku, wystarczy a auto jest troszkę krótsze, lżejsze, zwinne i niepozorne z zewnątrz. Ma jeszcze jedną zaletę - nie drażni oczu zawistnych znajomych z pracy, wszak to tylko nudny, prosty minivan, jedynie ze znaczkiem BMW.

 

Kris, jesteś pierwszą osobą, która wyjaśniła mi, w jakich okolicznościach jest to dobry samochód przy zakupie i super! :)

Pamiętaj, że krytyka (sam nie jestem jego fanem) pojawia się tylko dlatego, iż odbiega trochę od standardu (często dla wielu ideału). Każdy świadomy fan motoryzcji wie jednak, że jest to bardzo dobry samochód, ja najbardziej się zastanawiałem, Kto chciałby go mieć i przy jakich okolicznościach, Ty mi to wytłumaczyłeś i to tak, że leżę na łopatkach i nie mam jak wstać :)

Gratuluję zakupu i witam w gronie kierowców BMW!

 

A do zawistnych "przyjacieli" "znajomych" (specjalnie pisze z małej) to miej to gdzieś :)

Ktoś może napisać, że typowo polskie zachowanie... Jestem kilka lat na emigracji i widzę, że ten komentarz trzeba rozszerzyć, typowo wschodznio europejskie zachowanie :)

Oczywiście wyjątki potwierdzają regułę :) Ja osobiście wolę ścigać, jak być ściaganym (mam nadzieję, że wiecie o co mi w tym kontekście chodzi). Mnie sukcesy innych poprostu motywują!

Pozdrawiam!

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 199
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Sam byłem kiedyś przy podobnym wyborze - kupno auta rodzinnego, tak by 2+2 się zmieściły + bagaże + wózek ale nie tak duży (długi) jak mondeo kombi. Wybór wtedy był tylko jeden słuszny Zafira B. Z drugiej strony, ponieważ to auto rodzinne dla małych dzieci nie wiem czy bym rozważał bmw jako takie... czemu, bo dzieci a zwłaszcza moje potrafią wszystko... zepsuć, nie tylko w aucie. Ot przy Oplu strata mniejsza ;)

Przepraszam, ale nie widzę gdzie jest przewaga tego bmw nad konkurencją, może napęd 4x4, ale to i u konkurencji jest, automat? też, mocne silniki? też u konkurencji, wyposażenie? też.

Mnie wychodzi jak ktoś potrzebuje takiego auta ale ze znaczkiem BMW to kupi... Po prostu zapotrzebowanie rynku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Krytyka wynika stad, ze ten samochod jest " odmieńcem" w gamie BMW i przynajmniej teoretycznie, zaprzeczeniem istoty marki. Chociaż jeżeli jest tak, ze rzeczywiście minivanow konkurencji nie mozna dostać z takim wyposażeniem, to jest to duży argument. Duża jest ta różnica cenowa miedzy 2AT a X1?

Rozumiem ze kupujesz 225i? Na papierze wyglada na całkiem szybkiego minivana :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale nie widzę gdzie jest przewaga tego bmw nad konkurencją, może napęd 4x4, ale to i u konkurencji jest, automat? też, mocne silniki? też u konkurencji, wyposażenie? też.

Mnie wychodzi jak ktoś potrzebuje takiego auta ale ze znaczkiem BMW to kupi... Po prostu zapotrzebowanie rynku...

A czy mógłbyś rzucić przykładem autka o zbliżonych wymiarach do AT, z napędem na 4 koła, w automacie, z bardzo dobrym (jak sądzę? chyba, że się mylę?) nagłośnieniem H/K, ze sportowymi fotelami z pełną elektryką i pamięcią (żona ciągle mi przestawia i się wkurzam, że nie potrafi po sobie "posprzątać"), który da chociaż namiastkę tego GTI, o którym marzyłem przed laty :) - czyli coś, co przyspiesza poniżej 7 s? A dodatkowo ma charakter minivana - takie było założenie, o czym już pisałem. Tak, był/jest taki samochód - GOLF R variant, ale jest dość długi, ma obniżone zawieszenie, nisko podłogę i źle się wsiada (mamy kłopoty z kręgosłupem) o czym też pisałem.

Jeśli możesz, podaj proszę przykłady, oprócz B -klasy, bo o niej wiem - przymierzałem się.

 

Szklany dach, który mam obecnie w Touranie, kamerkę cofania i inne pierdołki to oczywiście sprawa oczywista - to można mieć wszędzie FORD/SKODA/VW/Opel/KIA itd.

 

Chociaż jeżeli jest tak, ze rzeczywiście minivanow konkurencji nie mozna dostać z takim wyposażeniem, to jest to duży argument.

Można z podobnym, mianowicie B-Klasę, która jest od 4 lat na rynku, ale brakuje jej fajnej funkcji - elektrycznej klapy bagażnika, którą mogę otworzyć machnięciem nogą :). Super gadżet, bardzo mi się spodobał. Wbrew pozorom, dziesiątki razy zdarza mi się iść z ryneczku z zakupami po pachy i po 3 siateczki w każdej ręce do samochodu i wtedy zawsze sobie marzę - jak fajnie byłoby, gdyby tak klapa otworzyła się teraz sama :). Ma w ogóle jeszcze jakiś minivan konkurencji taką opcję?

 

Duża jest ta różnica cenowa miedzy 2AT a X1?

Rozumiem ze kupujesz 225i? Na papierze wyglada na całkiem szybkiego minivana :D

Całą dekadę przejeździłem autkami z silnikami diesla. Od 2 lat zacząłem znacznie mniej jeździć (pokochałem motocykl, a konkretnie maxiskuter) i teraz robię do 15 000 km rocznie. Zatem pora na benzynkę. Tak, to będzie xDrive 225i. Różnica w stosunku do podobnie wyposażonego i w miarę dynamicznego X1 jest duża - jakieś 60-70 kpln. Za drogo, poddaję się.

 

Oczywiście, są auta używane, są premium selection, ale chciałem autko nowe, na parę ładnych lat. Jak będzie mnie kiedyś stać i dzieci "pójdą na swoje", to z chęcią przesiądę się na prawdziwe bmw w limuzynie lub coupe - daj Boże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A czy mógłbyś rzucić przykładem autka o zbliżonych wymiarach do AT, z napędem na 4 koła, w automacie, z bardzo dobrym (jak sądzę? chyba, że się mylę?) nagłośnieniem H/K, ze sportowymi fotelami z pełną elektryką i pamięcią (żona ciągle mi przestawia i się wkurzam, że nie potrafi po sobie "posprzątać"), który da chociaż namiastkę tego GTI, o którym marzyłem przed laty :) - czyli coś, co przyspiesza poniżej 7 s? A dodatkowo ma charakter minivana - takie było założenie, o czym już pisałem.

hmm ciężko mi powiedzieć obecnie co jest na rynku bo już z Zafiry wyrosłem i obecnie bardziej buduje się SUVy a minivany odchodzą do lamusa, ale za moich czasów można było pomiędzy sceniciem, zafirą, picassą, 5tką (mazda ;) ) i pewnie jeszcze paroma innymi wybierać.

Tak jak pisałem wiele obecnie przechodzi na klasę SUV, więc tu znajdzie się jeszcze Mokka, CX5 i mniejsza CX3, GLK. Capture pewnie za mały...

Z tego co widzę inaczej patrzymy na auto, z mojej strony mogę i chcę pogratulować zakupu, życzę też szerokości i codziennego uśmiechu na widok auta. A czy zazdroszczę? - nie, ja już wyrosłem z minivanów.

Najważniejsze to codzienne zadowolenia z auta i z podróży nim... reszta to zazdrośni sąsiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim budżecie mówimy, przecież 2AT nie jest wcale jakoś tańsze niż inne BMW, no i jaka długość to za dużo? To ma być auto użytkowane na Sardyni, że musi być niewiele większe niż Fiat 500? Tak z ciekawości pytam, bo ja długi czas miałem tylko X6 do jazdy wszędzie i dawało rady w miastach przeróżnych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim budżecie mówimy, przecież 2AT nie jest wcale jakoś tańsze niż inne BMW, no i jaka długość to za dużo? To ma być auto użytkowane na Sardyni, że musi być niewiele większe niż Fiat 500? Tak z ciekawości pytam, bo ja długi czas miałem tylko X6 do jazdy wszędzie i dawało rady w miastach przeróżnych.

Kolega ma motor, który podejrzewam musi się zmieścić na jednym miejscu parkingowym z samochodem (w bloku?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O jakim budżecie mówimy, przecież 2AT nie jest wcale jakoś tańsze niż inne BMW, no i jaka długość to za dużo? To ma być auto użytkowane na Sardyni, że musi być niewiele większe niż Fiat 500? Tak z ciekawości pytam, bo ja długi czas miałem tylko X6 do jazdy wszędzie i dawało rady w miastach przeróżnych.

Kolega ma motor, który podejrzewam musi się zmieścić na jednym miejscu parkingowym z samochodem (w bloku?).

 

Nie trzeba podejrzewać, przecież Krisso napisał o tym w pierwszym swoim poście ;)

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

wygląda na to że 2jka jednak się przyjeła na rynku... w DE w sierpniu awansowała na 3cie miejsce sprzedaży... za golfem i pasatem. drugie bmw to 1nka na 16 miejscu... dane za autobild, ilość nowych aut zarejestrowanych...

2jka sprzedała się w ilości 65449 os stycznia do sierpnia 2015...

 

z tego widać że bmw wiedziało co robi... zresztą coraz częściej widuję ją u siebie w okolicy, już częściej niż i3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to że 2jka jednak się przyjeła na rynku... w DE w sierpniu awansowała na 3cie miejsce sprzedaży... za golfem i pasatem. drugie bmw to 1nka na 16 miejscu... dane za autobild, ilość nowych aut zarejestrowanych...

2jka sprzedała się w ilości 65449 os stycznia do sierpnia 2015...

 

z tego widać że bmw wiedziało co robi... zresztą coraz częściej widuję ją u siebie w okolicy, już częściej niż i3.

 

Oni tam już dobrze wiedzą co robią ;) na eMki i siódemki trzeba pieniędzy nazbierać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak jest temat do rozmowy BMW nas rozpieszcza co chwila wprowadza jakieś głupie zmiany a my mamy na co psioczyć

a po jakimś czasie temat ucicha, fakt jest taki że firma musi zarabiać i zarabia mam znajomego który pracuje w Monachium

i jako szeregowy pracownik dostał 8 tyś euro premii bo firma dobrze prosperuje.

Pamiętam jak większość bmw miała 6,8,12 cylindrów i to było piękne teraz są 3 i nic na to nie poradzimy

Duch bmw nie umiera tylko zmienia postać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ile bylo gadania przy suv'ie porsche czy porsche dieslu.

Cos sie skonczylo ale obecnie to nikogo nie dziwi :D

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile bylo gadania przy suv'ie porsche czy porsche dieslu.

Cos sie skonczylo ale obecnie to nikogo nie dziwi :D

Kończy się to na tym, że cena używanego Cayenne II (po 2010) jest taka sama, jak 911/993 (z 93-98roku!), a dobry egzemplarz kosztuje tyle co nówka.

Nowe auta pomimo że są gorsze od starych sprzedają się z prostego powodu - masz parę lat bezawaryjnego podróżowania, a biorąc nówkę na firmę, płacisz jak za 2-3 latka.

 

Co do 2GT - w najmocniejszej wersji nie ma konkurencji, ale nadal - powinni to zrobić pod inną marką albo choć submarką. O i3 nikt się nie kłócił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ile bylo gadania przy suv'ie porsche czy porsche dieslu.

Cos sie skonczylo ale obecnie to nikogo nie dziwi :D

Kończy się to na tym, że cena używanego Cayenne II (po 2010) jest taka sama, jak 911/993 (z 93-98roku!), a dobry egzemplarz kosztuje tyle co nówka.

Nowe auta pomimo że są gorsze od starych sprzedają się z prostego powodu - masz parę lat bezawaryjnego podróżowania, a biorąc nówkę na firmę, płacisz jak za 2-3 latka.

 

Co do 2GT - w najmocniejszej wersji nie ma konkurencji, ale nadal - powinni to zrobić pod inną marką albo choć submarką. O i3 nikt się nie kłócił.

To juz inna strona medalu ale samo Porsche sprzedaje wiecej nowych a to z ich pkt widzenia priorytet.

Musisz jeszcze patrzec przez pryzmzat klienta typowego "nie pasjonata"

Dla niego powstala dodatkowa opcja ze znaczkiem bmw ktore idealnie wpisuje sie w czyjes oczekiwania.

Kiedys chcialem miec awd z torsenem to wybralem audi, gdybym mial jezdzic fwd w zyciu bym sie nie zdecydowal.

Podobnie jest w przypadku serii 1, chcialem male z awd, gdyby bylo fwd rowniez bym sie nie zdecydowal.

Osobiscie wolalbym gofla r variant niz 225 :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wracając do tematu F46. Miałem okazję obcować z wersją 118d. -2 krotnie. Jeden egzemplarz z m pakietem , drugi bez.

Wnętrze - zdecydowanie na plus fajnie i ergonomicznie. Jest tu po prostu ładnie, czuć np w porównaniu do serii 1 że auto jest o klasę wyżej, projekt nowszy i lepsze materiały dookoła kierowcy. W M pakiecie bardzo ciasne i twarde są fotele sportowe. Choć nie jestem wielkim chłopem było mi ciasno, niewygodnie i gorąco. Ogólnie fotel dość trudno wyregulować bo tak jak było wspominane wcześniej wszystkie drzwignie regulacji mają zmienione położenie. Jako użytkownik różnych BMW tym razem jak nigdy zgubiłem się przy ustawianiu foteli. Brzydka i bez polotu sama dzwignia od automatycznej skrzyni - po prostu jakby była z innego auta. Ogólnie jakoś dziwnie się nią operuje.Przełączanie między N,R,D -"Twarde"

Prowadzenie - w zasadzie przedni napęd czuć tylko przy ruszaniu. Koła dość łatwo tracą kontakt z nawierzchnią. Jak już jedziemy, czy to na prostej czy w łuku, auto jest zwinne, neutralne i ciężko poznać że napędzane są przednie koła. Najlepiej prowadząca się przednio napędówka jaką miałem okazję jeździć. Osobiście zdecydowanie bardziej w warunkach miejskich podoba się zawieszenie bez m pakietu. Pracuje cicho, miękko, oszczędza kręgosłupy pasażerów ale daje dużą pewność prowadzenia 2ki. Głośność w kabinie jest mała, auto dobrze wytłumione przy prędkościach miejskich. Trochę słyszalne są dźwięki toczących się przednich opon ( auta miałem na głośnych zimówkach) Od ok 120 lm/h hałas bardzo narasta- szum opływającego karoserię powietrza.

Silnik/skrzynia - kultura pracy bardzo wysoka, Nowe silniki Bmw to bardzo cicho pracujące,chętnie wchodzące na obroty jednostki. Harmonijne rozwijanie mocy w całym przedziale obrotomierza :D i palą zdecydowanie mniej kiedy traktujemy je brutalnie.(w porównaniu do poprzedniej generacji silnikow). Skrzynia Asin jest bardzo szybka. Reakcja na kickdown jest natychmiastowa, biegi zmienia szybko lecz delikatnie, ale potrafi tez w trybie sportowym wbijac biegi jak rasowa 2 sprzegłówka. Bardzo duża różnica w zachowaniu skrzyni w trybie sportowym np. przytrzymuje dłużej biegi na obrotach i szykując się do wyprzedzania można wciskając na chwilkę gaz do podłogi i wracając pedałem gazu, sprawić że skrzynia będzie długo trzyzymac np. 3 bieg zanim przełączy na wyższy. Kierowca może czuć się pewniej. To co opisuje to zdecydowany plus względem skrzyń ZF. Co zauważyłem to to że silnik/skrzynia wpada w dziwne lekkie wibracje gdy hamujemy i zatrzymujemy się na światłach. Trwa to tylko chwilkę przed całkowitym wyrównaniem obrotów silnika gdy stoimy na światłach- jednak dla mnie było irytujące. Przypadłość występowała w 2 egzemplarzach, ale w m Pakiecie bardziej odczuwalna na karoserii (pewnie z uwagi na twarde zestrojenie zawieszenia).

Ładnie świecą Ledowe reflektory. Barwa jest, jasna, droga przed autem mocno i równo oświetlona Jednak ich zasięg mógłby być większy. Ledy w nowej 1 ce są zdecydowanie efektywniejsze.

Myślę że Gran Tourera zdecydowanie da się lubić. Do auta przyjemnie się wsiada, bez żadnego wspinania się czy nurkowania do wnętrza.

Dobrze się nim manewruje. Idealny do miasta dla licznej rodziny i co najważniejsze- Jest w nim klimat BMW;-)..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie osobiście znakomity samochód, genialny napęd, genialne zawieszenie, hamulce i osiągi ogółem - piszę to porównując oczywiście do tego, czym poruszałem się wcześniej - Touran 2.0 TDI CR DSG. Gdy teraz, po paru miesiącach wracam do tego tematu i czytam posty wstecz, w których ktoś mi polecał zamiast tego auta Scenica czy Espace, bo to F45 to przerost formy nad treścią i szkoda kasy na BMW, to gęba mi się od razu uśmiecha ;-). Bardzo fajne, zwinne, w dodatku NIEPOZORNE w 100% autko, do którego z przyjemnością wsiadam i cieszę się każdym kilometrem. Start spod świateł robi (oczywiście na mnie) znakomite wrażenie, wreszcie nie muszę tolerować ciągłego braku trakcji przy szybki ruszaniu (Touran mielił kołami zanim w końcu ruszył 180 KM w dieslu).

 

225i xdrive F45

2015-10-23%2015.12.37.jpg

 

Ponieważ nie ma samochodów bez wad, to kilka muszę wytknąć:

1. Faktycznie, zajęcie właściwej pozycji za kierownicą wymaga naprawdę sporej gimnastyki. Udało mi się w końcu stawić wszystko tak, by można było wygodnie podróżować, natomiast nie było to proste.

2. Kierownica ustawiona wg moich preferencji zasłania wyświetlacz temp, przebiegu itd. Fatalne usytuowanie. Trzeba kierownicę mocno opuścić w dół, by nie zasłaniała.

3. Brak składanych lusterek w aucie za takie pieniądze - w szoku jestem, gdyż nawet nie zwróciłem na to uwagi przy zamówieniu.

4. System multimedialny BMW totalna porażka. Menu nieintuicyjne, przez dwa dni nic nie mogłem znaleźć - prostych rzeczy, np radio mi wyświetla pierdoły typu gatunek muzyki, która akurat jest odtwarzana zamiast LISTY FOLDERÓW na Pendrive, albo gdzie jest funkcja połączeń nieodebranych. No dramat jakiś. Zdecydowanie wolę system VW.

5. Ruch nogą musi być bardzo specyficzny, w innym przypadku klapa nie działa :). Nawet byłem w tej sprawie z reklamacją. Okazało się, że wszystko działa poprawnie i trzeba po prostu nauczyć się w bardzo konkretny sposób machać stopą.

6. Brakuje mi schowka na okulary, który miałem w Touranie.

7. NIe umiem włączyć LC ;).

 

Jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę. Jak macie pytania, to proszę uprzejmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu F46. Miałem okazję obcować z wersją 118d. -2 krotnie. Jeden egzemplarz z m pakietem , drugi bez.

Wnętrze - zdecydowanie na plus fajnie i ergonomicznie. Jest tu po prostu ładnie, czuć np w porównaniu do serii 1 że auto jest o klasę wyżej, projekt nowszy i lepsze materiały dookoła kierowcy...

 

A z jaką jedynką porównujesz? Bo Jak patrzę na dobrze wyposażoną F20 z m pakietem, to poza układem deski nie widzę specjalnie różnicy między serią 3 czy 4. Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy Active a Gran Tourerem ale w takim zwykłym Active Tourerze bez skór i m pakietu było raczej tak sobie.

 

Generalnie przesiadając się z jedynki w m paku do takiego zwykłego active tourera miałem raczej odwrotne wrażenia, ale tylko moje subiektywne wrażenia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wilk123, KriSS0:

Po przeczytaniu waszych rzeczowych recenzji auta, muszę rzec, iż auto nadal jest brzydkie, nie ma fizycznej możliwości żeby się dobrze prowadziło bo ma FWD i nadal bym go nie kupił :D

No ale widzę, że będą ludzie, którym auto będzie odpowiadac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
uważam to samo - auto ani 1% nie pasuje do BMW - ja nie pogodzę się z tym że to jest BMW ..... z zewnątrz jest bardzo brzydkie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KriSSO :po jezdzie probnej Grand Tourera i nowego Renault Espace w wersji initiale PAris, niestety nietylko wykonania srodka, praktycznosc ale nawet prowadzenie jest lepsze w Renault Espace (Benzyna). Ciekawy jestem jaki jest target F46 w BMW.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasę wyżej niż seria 1 ? Sorry ale chyba tylko z nazwy.

Też, mi jakoś nie pasuje to autko ,a tym bardziej do marki bmw , ale podobno o gustach się nie dyskutuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.