Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zgodnie z obietnicą opiszę tutaj subiektywne odczucia z 3 dni (ok 350 km) przejechanych BMW serii 2 Gran Tourer.

 

Ogólnie na naszym i innych forach te auta są znienawidzone i nie dziwie się, w końcu ich budowa to niejako zaprzeczenie idei BMW. Ale kiedy mój dealer zaprosił mnie do jazdy i jeszcze pozwolił wybrać jeden z pięciu modeli 2GT pomyślałem - co mi szkodzi, po ponad 3 latach jazdy swoim autem zaczyna mi się zwyczajnie nudzić. Na szczęście jeden Tourer był naprawdę ciekawy. Nie FWD tylko Xdrive, nie 3 cylindry tylko najnowszy B47 190KM diesel no i MPakiet + biały kolorek - może się podobać.

 

WYGLĄD / WYPOSAŻENIE:

 

 

Model description: 220d xDrive

Market: Europa

Type: 2D71

E-Code: F46

Chassis:

Steering: links

Doors: 5

Engine: B47D20O0 - 2,00l (140kW)

Drive: Allrad

Transmission: automatisch

Body Color: Alpinweiss 3 (300)

Upholstery: Led.dakota M.perf. Sw/akzent Blau (PDN4)

Production date: 27.05.2015

Assembled in: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S2VGA

PERFORMANCE CONTROL PERFORMANCE CONTROL

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1AGA

Grösserer Krafstofftank

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S1CBA

CO2 Umfang CO2 package

S216A

Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S223A

Elektronische Dämpfer Control (EDC) Electronic Damper Control (EDC)

S230A

Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S258A

Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality

S2PAA

Radschraubensicherung Lug bolt retainer

S2TTA

BMW LM Rad M Doppelspeiche 483

S2VBA

Reifendruckanzeige Tyre pressure control (TPC)

S302A

Alarmanlage Alarm system

S313A

Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror

S316A

Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism

S322A

Komfortzugang Comfort access

P337A

M Sportpaket M Sports package

S3AAA

Dachreling schwarz Roof railing black

S420A

Abgedunkelte Verglasung Sun protection glazing

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S470A

Isofix-System Isofix-System

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S481A

Sportsitz Sports seat

S493A

Ablagenpaket Storage compartment package

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4UBA

3. Sitzreihe 3rd seat row

S4WEA

Alu Hexagon Akzent Perlglanz Chrom

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A

Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S563A

Lichtpaket Light package

S575A

Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets

S5A4A

LED-Scheinwerfer m. erweiterten Umfängen

S5AVA

Active Guard

S5DPA

Parkassistent Park Assistent

S698A

Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S6ACA

Intelligenter Notruf Intelligent emergency call

S6AEA

TeleServices TeleServices

S6FWA

Media

S6UNA

Navigation

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S715A

M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S760A

Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

P7LFA

Modell M Sport

P7LGA

Guidance Paket

P7LHA

Convenience Paket

S7NHA

BMW Service inclusive BMW Service inclusive

S877A

Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S8A1A

Sprachversion polnisch

S8APA

S8ATA

Bordliteratur polnisch

S8KAA

Ölwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km

S8TFA

Aktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protection

S9AAA

Aussenhautschutz Outer skin protection

 

 

http://i.imgur.com/HxEwJFo.jpg

 

http://i.imgur.com/JYw7H6A.jpg

 

http://i.imgur.com/sGq7hGX.jpg

 

http://i.imgur.com/ptZGpHY.jpg

 

podwójny wydech W KOŃCU:

 

http://i.imgur.com/mVBbm74.jpg

 

fajna lotka i boczne „skrzydełka” w piano black

 

http://i.imgur.com/BY59wRV.jpg

 

http://i.imgur.com/xj3jXYi.jpg

 

http://i.imgur.com/3WMAKly.jpg

 

http://i.imgur.com/2vdeenQ.jpg

 

 

Auto jest kontrowersyjne ale w takiej opcji i kolorach naprawdę może się podobać. Nikt z moich znajomych nie powiedział że jest brzydkie itp. Więcej nie ma co pisać, to raczej indywidualna kwestia każdego.

 

WNĘTRZE

 

W środku poczułem się prawie jak w domu. Prawie dlatego że nie podobają mi się dwie rzeczy, po pierwsze nie ma pokrętła ciepło - zimno znanego z każdego BMW przez co nie mogłem opanować temperatury nawiewu na twarz, a po drugie regulacja fotela (tu była manualna) jest całkiem inna niż w „normalnych” BMW. Każda wajcha z innej strony i jakoś tak mało intuicyjnie. „Kołyska” też całkiem inaczej działa - praktycznie jej nie ma przez co siedzi się trochę inaczej. Nie jest fajne również to, że dźwignia automatu nie jest już cyfrowa tylko znów manualna (to samo będzie w nowej X1)..

 

Z plusów to oczywiście świetna kierownica Mpakietowa, identyczna jak w „dorosłych” beemkach, bardzo dobra widoczność, ogólnie siedzi się wyżej i jazda po mieście jest bardzo przyjemna. Deska rozdzielcza jest wykonana z bardzo przyjemnych materiałów - ciężko było mi znaleźć jakiś twardy plastik a srebrne listwy + elementy w piano + imitacja szwów na desce naprawdę robią pozytywne wrażenie. Ładnie rozwiązano przełącznik trybów jazdy, tak trochę jak w samolotach :D Ściskałem wszelkie rączki w drzwiach i uchwyty i nic nie chciało trzeszczeć także jest ok.

 

http://i.imgur.com/j6DJffz.jpg

 

http://i.imgur.com/EAdJI5v.jpg

 

http://i.imgur.com/RIHV1f1.jpg

 

http://i.imgur.com/BkbxOae.jpg

 

http://i.imgur.com/l3XGeoJ.jpg

 

http://i.imgur.com/2VREJEF.jpg

 

http://i.imgur.com/7xzgTiw.jpg

 

http://i.imgur.com/wVwbL59.jpg

 

http://i.imgur.com/2VnMACN.jpg

 

http://i.imgur.com/zV9TRuG.jpg

 

http://i.imgur.com/Wu3rUEI.jpg

 

http://i.imgur.com/aWharEl.jpg

 

http://i.imgur.com/lN3oRyl.jpg

 

http://i.imgur.com/QS8jagA.jpg

 

 

 

Tylne fotele składają się po naciśnięciu przycisku - nie trzeba do tego używać siły. Po ich złożeniu mamy tak jak na foto ogromną ilość miejsca i płaską podłogę. Ale najważniejsza zmiana w stosunku do mniejszego Active Tourera to trzeci rząd siedzeń. Aby go rozłożyć należy zdemontować roletę - tutaj fajne rozwiązanie bo jest na nią miejsce pod podłogą bagażnika, nic nie lata i nie stuka. Następnie pociągamy za uchwyt i podnosimy go razem z oparciem. Trzeci rząd z pewnością nie jest wymarzonym miejscem podróży ale weszliśmy tam we dwójkę ze znajomym i nie była to jakaś makabra. Kiedy już się usiądzie to jest w miarę OK choć wiadomo że to miejsce raczej dla dzieci - one będą mieć tam naprawdę wystarczającą ilość miejsca. Co ciekawe są nawet cup holdery :) Środkowy rząd siedzeń jest regulowany więc można znaleźć jakiś „złoty środek” dla wszystkich pasażerów. Niestety po rozłożeniu foteli bagażnik praktycznie przestaje istnieć. Najlepiej jeździ się kiedy nie trzeba przewozić dodatkowych osób w trzecim rzędzie siedzeń. Wtedy bagażnik jest naprawdę duży a po odsunięciu drugiego rzędu foteli do tyłu można praktycznie założyć nogę na nogę siedząc z tyłu - miejsca na kolana nie zabraknie nikomu. Dodatkowo widziałem że w opcji są takie stoliki rozkładane z oparć przednich foteli - super sprawa.

 

Bardzo bardzo spodobało mi się oświetlenie ambientowe które uwielbiam a w tym aucie jest go pełno !! Każda kieszonka w drzwiach, listwa czy wnęka jest oświetlona, w dodatku kolor można wybierać pomiędzy klasycznym pomarańczowym a białym (to jest chyba od początku w serii F).

 

http://i.imgur.com/QdnFNVu.jpg

 

http://i.imgur.com/EzZXyLh.jpg

 

Fajny jest też nowy kluczyk, nie wiem czy taki teraz będzie w każdym modelu ale jest bardziej płaski i lżejszy niż stary i przy komfortowym dostępie praktycznie nie czuć go w kieszeni jeansów.

 

http://i.imgur.com/NtVKweW.jpg

 

Pierwszy raz jeździłem autem ze światłami LED i wrażenia również na plus. Światło jeszcze jaśniejsze niż ksenon, rewelacyjne doświetlanie zakrętów. Z tego co wiem to BMW całkowicie wycofuje się już z ksenonu, nawet w F20/F30 LCI nie ma już ich w opcji tylko halogen lub led.

 

http://i.imgur.com/PD1YRQM.jpg

 

JAZDA

 

Jak pisałem wcześniej auto otrzymałem w fajnym konfigu. Suma była w okolicach 202 tyś pln. Pod maską najnowszy diesel 20d w wersji B47 - 190 KM / 400 NM.

 

http://i.imgur.com/rkrWsGa.jpg

 

Dzięki temu silnikowi + skrzyni 8AT i opcjonalnemu EDC ten samochód naprawdę mi się spodobał. Osiągi biorąc pod uwagę rozmiary i przeznaczenie auta zrobiły naprawdę ogromne wrażenie na wszystkich z którymi jeździłem. Auto jest bardzo zwinne i świetnie przyspiesza. Na autostradzie bez większego problemu rozpędziłem je do licznikowych 230 km/h i wciąż było stabilne i pewnie się prowadziło.

 

http://i.imgur.com/gGMvfwO.jpg

 

Przełącznik trybu jazdy zmienia auto nie do poznania - u mnie też jest ten bajer ale nie mam EDC. Tutaj czuć że amory robią się sztywniejsze i jeździ się bardzo przyjemnie. Mam u siebie w mieście dwa odcinki serpentyn które znam na pamięć, prędkości jakie uzyskałem na nich 2GT wcale nie były wyczuwalnie niższe niż moją jedynką. Po raz kolejny przekonałem się też że przy mocnym dieslu tylko i wyłącznie automat, pomimo że moje auto jest lżejsze i mocniejsze to wcale nie odczuwałem żeby 2GT był wolniejszy. Jeśli tak było to różnice były niewielkie.

 

W ekstremalnych sytuacjach gdy interweniuje kontrola trakcji samochód prowadzi się dziwnie neutralnie. Nie wyjeżdża ani tyłem ani przodem. Z pewnością nie są to odczucia z jakiegoś typowego auta takiej klasy z napędem FWD. Układ jezdny mimo że zdradził historię marki wciąż bardziej przypomina prowadzenie BMW niż Opla czy Forda.

 

Sam diesel w nowej wersji jest wyczuwalnie cichszy niż mój N47 i pracuje jakoś bardziej kulturalnie. Z pewnością jest to też zasługa przebiegu (1500km vs moje 89000km).

 

PODSUMOWANIE:

 

Osobiście nigdy nie kupiłbym sobie takiego auta. Pewnie wybrałbym F31/F11 zamiast niego. Ale jeżeli komuś zależy na takiego typu samochodzie, potrzebuje czasami przewieźć więcej osób ale mimo to nie chce rezygnować z marki BMW to można zaryzykować. Pomimo całkowitego zaprzeczenia standardów marki auto nie prowadzi się źle, nieprecyzyjnie czy mułowato. Wszystko nadal jest przyjemnie zwarte i spójne jak w każdej innej beemce. Jest jedno ALE. Z pewnością takich wrażeń nie dostarczy zwykły golas bez wszystkich tych fajnych dodatków, bez Mpakietu, EDC, automatu i z jakimś brzęczącym 3 cylindrowym silniczkiem. Na takie coś nigdy nie wydałbym kasy i z pewnością poszedł do konkurencji. Większość moich opinii powstała dzięki tej danej wersji za 202k pln.

 

Nie pytajcie też o moje porównania do innych aut tego segmentu bo zwyczajnie nimi nie jeździłem. Porównywać mogę do innych modeli BMW.

 

Jeśli ktoś ma jakieś pytania bo napewno o czymś zapomniałem to piszcie.

Mam nadzieję że komuś się te wypociny przydadzą :)

 

Pozdrawiam !

  • Odpowiedzi 199
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej,

czy czuć mocno moment obrotowy na kierownicy przy agresywnych wyjściach z zakrętów typu skrzyżowanie? Choć to xDrive więc pewnie siła napędu rozkłada się lepiej na dwóch osiach.

Jak z przestrzenią na szerokość w drugim rzędzie? 3 dorosłe osoby (powiedzmy faceci po 75-80 kg) zmieszczą się w miarę wygodnie czy brakuje centymetrów?

pozdrawiam

Paweł

  • Moderatorzy
Opublikowano

Hej,

 

moment troszkę czuć przy wciśnięciu gazu w podłogę na skręconych kołach. Tak normalnie w czasie jazdy nie jest to uciążliwe czy mocno zauważalne.

 

Trzech facetów z tyłu siedziało bez problemu, co prawda dwóch po ok 60 kg i jeden 80+. Większych nie miałem "pod ręką" :)

Opublikowano

Czyli pozytywnie.

 

Ja miałem okazję zrobić tylko kilkadziesiąt km takim autem i tylko po mieście ale też byłem pozytywnie zaskoczony - miałem 218i z manualem.

3-cylindrowy silnik w mieście w ogóle mi nie przeszkadzał. Nie wiem, czy na trasie coś by się zmieniło pod kątem głośności/brzmienia, bo nie miałem okazji.

 

Jeżeli ktoś potrzebuje takiego auta i ma kasę, to czemu nie.

Ja bym nie miał oporów.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Całkiem nieźle wykończony, patrząc po zdjęciach. Ciekawe czy wersje low-budget też tak będą miały. No i weź coś napisz o Aisinie, jak porównanie z ZF?

Ps. Za tą cenę z gamy rodzinnych BMW wybrałbym X3, nawet jeżeli trochę słabiej wyposażone.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Porównanie z ZF mam tylko do benzyny 20i więc nie będzie do końca miarodajne. Ale nie zauważyłem żeby Aisin był wolniejszy czy żeby pozwolił sobie na jakieś szarpanie / wibracje. Myślę że działanie jest bardzo zbliżone, ciekawe jak będzie z trwałością.. Zauważyłem tylko że zmiana biegów łopatkami nie ma żadnego sensu :roll:

 

X3 F25 LCI jest świetne i w podobnej kasie można mieć praktycznie to samo co w Tourerze :cool2: Ale charakter auta troszkę inny jednak. Tourer jest bardziej przestronny szczególnie z tyłu a to chyba o to chodziło :) No i w X3 wersja 20i / 20d to minimum a w Tourerze to high end :twisted: Myślę że aby osiągnąć zwinność Tourera 20d trzeba mieć w X3 30d..

Opublikowano

Super dzieki za fajny, ciekawy i merytoryczny test ! mnie bardzo interesowal rozwiazanie z bagaznikiem i ta opcja aby moc wozic oosoby z tylu.

 

Poruszyles wszystkie tematy do ktorych mialem watpliwosci bo przeczytaniu artkulow prasowych i marketingu BMW, moze pora uderzyc do jakies redakcji bo jest pro, ciekawie i bez zbednych a propos (chyba ze juz gdzies siedzisz tylko o ty nie wiem)

 

Rozumie ze bagaznik po zlozeniu ostatniego rzedu jest wiekszy niz w E91 ? mowiles ze ostatni rzad to nie makabra i ze dzieci sie tam zmieszcza a jak jest z bezpieczenstwem (sa pelnowymiarowe pasy, poduszki itd ?) czy jak np v vanach VW gdzie ostatni rzad ma asy tylko dolne ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

202tyś? Jezus Maria, to chyba najdroższy minivan na ziemi :D

320xd touring z pełnym m-pakietem zaczyna się od 190tys.

 

Czytając Twój opis powiem, że to mogło by być fajne auto, jakby nie dawali tam znaczka BMW :) Niestety BMW rozmienia markę na drobne :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

widze jedny super plus tego autka to KLUCZYK- lepszy niż w M3 i M5 :) co do jakości wnętrza jest ok ale nie za te pieniądze można mieć o 30% tansze auto typu Van np. Ford:) który jest na tym forum bardzo chwalony

 

test zrobiłeś bardzo fajny oby więcej takich ......

Opublikowano

Hehe, Panowie, ale za 30% mniejsze pieniądze możecie mieć Forda Mondeo zamiast 3er, Superba zamiast 5er czy jakiegoś Genesisa lub innego dużego amerykańca zamiast 7er.

 

Tak samo w tym przypadku. Chcecie mieć BMW to płacicie extra. Tym bardziej w obecnych czasach, gdzie klasa std goni mocno premium a premium już nie jest takie premium jak kiedyś (to tak w nawiązniu do jakości F30, na która wiele osób narzeka, porównań eRki VW do M135i itd. itp.)

 

BMW czuje niszę i tą niszę zapełnia. Skoro w to weszli to znaczy się, że da się na tym zarobić. Niestety, biznes jest biznes.

Opublikowano

Ja szukajac auta rodzinego bede go porownywal do Nowego Renault Espace.

Za te pieniadze masz wersje initiale Paris w najwyzszych konfiuracjach (7 miejsc ktore mozna zrownac do 5 tak jak w BMW) silnikowych i ze wszystkimi dostepnymi opcjami, malo powiedziane full wypas i jeszcze zostanie jakas dyszka lub wiecej w kieszeni.

 

Na razie nie robilem jazdy probnej ale ogladalem bestie BMW na zywo. W sumie troche zbednie bo zdalem sobie sprawe tutejszy post na tyle dobrze mi go przedstawil ze oprocz de visu zdqnie sonie sprawy z miejsca w srodku i z bagaznika nic wiecej od sprzedawcy sie nie dowiedzialem, jestem umowiony na jazde probna.

 

Na razie sklaniam sie jednak troche do zdania sooleka i maji w sprawie relacji ceny do samochodu.

Na razie :

- W sprawach wymiarow, wygody siedzen, rozwiazan typowych dla vanowna i powiedzmy ogolnie mowiac zastosowan do przewozenia duzej liczby osob na srednich i duzych dystansach to Espace nie ma konkurencji juz przez same wymiary ale rownierz mam wrazenie przez doswiadczenie Renault w tym segmencie akurat. Jezeli np porownamy siedzenia pasazerow Renault i BMw to Renaumt sa wygodniejsze zdecydowanie.

 

- W sprawie jakosci. Wnetrze i styl BMw mi sie duzo bardziej podoba ale jezeli spojrzymy na sama jakosc materialow i wykonczenia to jestesmy na tym samym poziomie z lekkim wskazaniem na Espace. Mam to samo odczucie co W F30... za malo premium w premium.

 

- W sprawie wyposazenia : Jezeli chcial bym miec ten sam poziom wyposazenia w BMW co w Renault to cena BMW winduje blizej 230 tys i wiecej. Roznica w cenie sie powieksza.

 

Czekam jednak na jazde probna bo trudno porownywac odczucia ktore mial Randall w BMW do tych co mialem w Espace. Na papierze jestesmy blisko ze wskazaniem na BMW ale Espace jest duzo wiekszy i lepiej mi sie siedzi za kierownica BMW... Boje soe jednak ze roznica w prowadzeniu nie bedzie na tyle szokujaca aby skompensowac wygode, wymiary, wyposazenie i jakies 40 tys zl w cenie (20%) ale zobaczymy. :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Hehe, Panowie, ale za 30% mniejsze pieniądze możecie mieć Forda Mondeo zamiast 3er, Superba zamiast 5er czy jakiegoś Genesisa lub innego dużego amerykańca zamiast 7er.

 

Tak samo w tym przypadku. Chcecie mieć BMW to płacicie extra. Tym bardziej w obecnych czasach, gdzie klasa std goni mocno premium a premium już nie jest takie premium jak kiedyś (to tak w nawiązniu do jakości F30, na która wiele osób narzeka, porównań eRki VW do M135i itd. itp.)

 

BMW czuje niszę i tą niszę zapełnia. Skoro w to weszli to znaczy się, że da się na tym zarobić. Niestety, biznes jest biznes.

Problem w tym, że 2GT to nie jest ani premium ani BMW, więc dopłacasz w zasadzie za to, że koledzy z BMW będą się z Ciebie śmiać :D

 

Jeśli porównasz M135i do Golfa R - jak ja zrobiłem osobiście na żywo - to wychodzi, że M135i jest szybsze i daje większy fun. Jak masz powyżej porównane i również w wielu innych testach - przy 2GT płacisz więcej a dostajesz mniej niż w markach nie-premium. No i zamiast bonusu prestiżu masz bonus obciachu :)

 

IMHO powinni takie auta robić na innym brandzie/subbrandzie, jako mini albo tak jak jest seria i. Mogli by wtedy dać normalne ceny ;]

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeździłem Espace ale poprzedniej generacji (cos w okolicach 2005) i z pewnością jest to dużo dużo większe auto :)
Opublikowano (edytowane)

@Randall : no nowy nie jest juz taki ogromniasty, to Crossover a nie van ale i tak jest duzo wiekszy od BMW seri 2 GT.

 

@Slawomir : dlaczego mowisz ze to nie BMW ? bo ma naped na przod a nie na tyl? tylko ze BMW jednak juz potwierdzilo ze na tyl bedzie w przyszlosci miec tylko auta w wersjach specjalnych (czytaj M), i tak jak juz to widac w F30, idzie w kierunku napedu na 4 kola. W stanach juz sie to stalo prawie faktem handlowym, 80% BMW jest sprzedawane z napedem na 4 kola. Czy moze chodzi o cos innego ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Faktycznie ten nowy to całkiem inne auto :shock:

 

Myśląc Espace ciągle miałem przed oczami to:

 

http://autopazar.co.uk/media/5660/Used_Renault_Espace_2005_Blue_Estate_Diesel_Manual_for_Sale_in_Warwickshire_UK.jpg

 

:mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

No tak bo nie bylo by co porownac inaczej :mrgreen:, to de facto ten sam typ pojazdu co BMW 2GT, crossover a nie Van jak poprzednia generacja :) tylko inne wymiary.

 

http://ocdn.eu/images/pulscms/NjA7MDQsMTdmLDE4MCw0YjMsMmE0OzA2LDMyMCwxYzI_/30ebd36081b1152d686bb75dc988059e.jpg

 

Tylko ze to jest dalej dosyc duze auto i prowadzenie szczegolnie w miescie, tym bardziej ciasnym jak krakow nie jest fajne.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
@Slawomir : dlaczego mowisz ze to nie BMW ? bo ma naped na przod a nie na tyl? tylko ze BMW jednak juz potwierdzilo ze na tyl bedzie w przyszlosci miec tylko auta w wersjach specjalnych (czytaj M), i tak jak juz to widac w F30, idzie w kierunku napedu na 4 kola. W stanach juz sie to stalo prawie faktem handlowym, 80% BMW jest sprzedawane z napedem na 4 kola. Czy moze chodzi o cos innego ?

Dyskusja o to, że moje racje są mojsze niż twojsze :)

 

Dla mnie rodzinny minivan to zawsze szczyt obciachowego życia. Bo żona kazała. Albo bo facet jest mega rodzinny, taki typ z wąsikiem, albo prowadzi auto w kapeluszu, ale generalnie jak 16 latek poprosi go żeby wyskakiwał z portfela to zrobi to sikając w gacie. Tzn, to samo w sobie nie jest złe - ludzie są różni, każdy ma prawo żyć jak chce. Ale BMW to dla mnie auto wiążące się z emocjami - toż ich hasła reklamowe to "radość z jazdy" i "ultimate driving machine". Wystarczy zimą pojechać na mniej odśnieżone drogi, aby zobaczyć jak wielu kierowców BMW lata radośnie bokami. Jeśli sobie weźmiesz kolejne modele BMW typu M2, M3 ... M6 - to są auta o których ludzie marzą. Jak takie auto postawisz na parkingu ludzie do Ciebie podchodzą i zagadują. Wyobrażasz sobie szybsze bicie serca przechodniów, bo przejechało obok nich 2GT? To auto to wynik użyteczności i kalkulacji księgowych. Wyobrażasz sobie napis "Ultimate Driving Machine" na 2GT? Ja nie potrafię. Nawet X5 ma wersję M, ale 2GT nigdy nie dostanie, bo po co?

Opublikowano

no ok to sie broni :) tylko ze nie widze jak inaczej przewiesc w konfortowych warunkach 5 osob i to juz niezaleznie czy chodzi o dzieci czy o wdrapanie sie na Mont blanc z 4 innymi osobami z calym sprzetem w bagazniku lub pojechaniem na narty z kumplami bo samolot jeszcze nie londuje w Courchevelles a M3 tam nie wjedziesz w zime bo twoj boczek konczy sie w przepasci :mrgreen: Bo jak z kims jade gdzies to lubie porozmawiac na zywo po drodze a nie kazdy swoja fura :roll:

 

uwazasz tak w skrocie ze BMW to dla mlodego singla z lala w kozaczkach lub starego z 20 letnia kochanka ktory czerpie pelnymi garsciami z zycia (cokolwiek to znaczy) :mrgreen: Troche klisze tez tak myslalem jak mialem 30 lat :!: . A widze ze przy okazji jestes podatny na reklame : to dobrze :)

 

Ten tekst z szybszym biciem serca przechodniow to musze sobie zapisac :D

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Mi tam się 2GT w takiej konfiguracji podoba.. :D Jeżeli ktoś potrzebuję takiego samochodu i chce żeby to było BMW (bo dalej nim jest tylko z napędem na przód..) to nie widzę w tym nic złego. Ja pewnie w tej klasie wybrałbym coś typu Ford bo cena inna ale nie widzę w 2GT nic złego jeżeli kogoś stać ;)

Mogłoby stać u mnie w garażu obok np. M3 :mrgreen:

Dorabianie jakiejś ideologii typu "prawdziwe BMW - sztuczne" jest zabawne. Jak pojawiła się pierwsza X5, było to samo....z Porsche Cayennem też i z Panamerą i Mercedesem CLA i podejrzewam, że w przyszłości będzie tego więcej ;)

Randall bardzo fajny test :cool2:

Opublikowano
tylko ze nie widze jak inaczej przewiesc w konfortowych warunkach 5 osob
To mało widzisz. Każdy touring i każdy X sobie z t ym poradzi :) Nie trzeba do tego auta dla zdziadziałych tatuśków.

 

uwazasz tak w skrocie ze BMW to dla mlodego singla z lala w kozaczkach lub starego z 20 letnia kochanka ktory czerpie pelnymi garsciami z zycia (cokolwiek to znaczy) :mrgreen: Troche klisze tez tak myslalem jak mialem 30 lat :!: . A widze ze przy okazji jestes podatny na reklame : to dobrze :)

Bez przesady. Byłem na wielu spotkaniach BMW, zarówno takich, gdzie królowało E36, jak i takich gdzie kolesie jako drugie auto mieli Ferrari. Jest wielu kierowców BMW, ale myślę, że do BMW 2GT/AT to zdecydowanie bardziej pasuje typowy kierowca Skody. To nie wynika ze spotów reklamowych (nie mam TV nawet), tylko z tego co auto daje (radość z jazdy).

 

Dorabianie jakiejś ideologii typu "prawdziwe BMW - sztuczne" jest zabawne. Jak pojawiła się pierwsza X5, było to samo....z Porsche Cayennem też i z Panamerą i Mercedesem CLA i podejrzewam, że w przyszłości będzie tego więcej ;)

Na szczęście to mam nadzieje, że skończy jak megabrzydkie 5GT, którego z czasem wcale nie pojawiło się więcej.

Ideologią jest marka sama w sobie - po co w ogóle dorabiać ideologie do 2GT, skoro można mieć taniej i lepiej jakiegoś Espace'a?

Opublikowano

Na szczęście to mam nadzieje, że skończy jak megabrzydkie 5GT, którego z czasem wcale nie pojawiło się więcej.

Ideologią jest marka sama w sobie - po co w ogóle dorabiać ideologie do 2GT, skoro można mieć taniej i lepiej jakiegoś Espace'a?

Piątka GT jest bardzo przestronnym autem..porównując do normalnej F10/11 to wnętrze jest zdecydowanie bardziej przestronne i pewnie wiele osób stwierdzi, że lepiej kupić 5GT :| niestety...

  • Moderatorzy
Opublikowano
5GT jest skierowany w 90% na USA bo tam nie ma F11..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylko ze nie widze jak inaczej przewiesc w konfortowych warunkach 5 osob
To mało widzisz. Każdy touring i każdy X sobie z t ym poradzi :) Nie trzeba do tego auta dla zdziadziałych tatuśków.

 

Jak prześledzisz wypowiedzi właścicieli F25 i/lub F10/11 to zauważysz że nie da się w tych autach przewieźć wygodnie 3 dzieci w fotelikach ;) Zresztą w 2GT też może być z tym problem bez opcji 3 rzędu (po teście Randalla zasiadłem w 2AT i to auto jest chyba za wąskie na taką konfigurację).

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdziwy Stary fan BMW powie 2GT jak to ...to ma być BMW przedni naped 3 cylindry i do tego VAN..... czas rany wyleczy i za 7 lat każdy powie 2GT tak to jest BMW. Ja na razie pisze ze 2GT to nie BMW jakoś ta bryła z tym napędem mnie nie przekonuje. A jeśli chce mieć przestronne auto to co musi być BMW? Pisze ...nie są inne marki które w tym temacie 5-7 osób w jednym aucie lepiej będą się czuły niż wspomniany wyżej 2GT.....i po co przepłacać za podobno ładny samochód jaki jest 2GT.. ..
Opublikowano
Prawdziwy Stary fan BMW powie 2GT jak to ...to ma być BMW przedni naped 3 cylindry i do tego VAN..... czas rany wyleczy i za 7 lat każdy powie 2GT tak to jest BMW. Ja na razie pisze ze 2GT to nie BMW jakoś ta bryła z tym napędem mnie nie przekonuje. A jeśli chce mieć przestronne auto to co musi być BMW? Pisze ...nie są inne marki które w tym temacie 5-7 osób w jednym aucie lepiej będą się czuły niż wspomniany wyżej 2GT.....i po co przepłacać za podobno ładny samochód jaki jest 2GT.. ..

maja, ale Ty nie jesteś fanem BMW (kupiłeś Volvo, które nie jest premium i to jeszcze 4cyl :duh: ), to co Ty możesz wiedzieć...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...ironia... gdybyś ktoś nie zaskoczył :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.