Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem z DISA klapka chodzi perfect,zero jakichs luzow itd :cool2: ale membrana nietrzyma :duh: i Disa jest caly czas otwarta (A powinna sie otwierac dopiero powyzej 4tys obrotow oczywiscie jak jest obciazenie czyli jak jedziemy)to uszkodzona DISA moze zniszczyc silnik niestety.Moje pytanie brzmi czy jest ktos z forumowiczow co ma dostep do takich membran???Bo nowa DISA na allegro to koszt 999zł!!!W ASO chyba tez z 1000zł,Szkoda mi mojej DISY bo naprawde jest ok gdyby nie ta membrana :mad2: ktora probowalem podkleic silikonem i lipa dalej po przytkaniu dziurki palcem klapka sie otwiera.
Opublikowano
Dzieki za pomoc :cool2: szkoda tylko ze to jest w USA :cry: mam niemile doswiadczenie z firma z USA mianowicie UUC MOTORWORKS zakupilem tam Dolot AFE shortshifter i tlumik UUC TSE3 na kwote 2032$ dostalem tylko Dolot i shortshifter a tlumika za 808$ nie :cry2: wszystko zaplacilem z gory,minely 3 lata a tlumika jak niema tak niema,dzwonilem 50 razy obiecali ze wysla a za 51 powiedzieli ze musze jeszcze raz zaplacic!!!!Niepolecam firmy UUC MOTORWORKS ze wzgledu na nieuczciwosc!Moze w europie mozna dostac ten zestaw naprawczy Disy?Niemcy?Ma ktos jakas opcje?
Opublikowano

Jak usa to płać paypalem i tyle.

 

Jak boisz sie zagranicznych zakupów to odezwij się na priv zajmuję się ściąganiem na zamówienie gratów z zagranicy przeważnie elektronika i sprzęt do asg no ale jakieś doświadczenie mam w tym zakresie.

Opublikowano
Dzieki, odezwe sie jak cos,mysle nad nowa DIS-a 950zł :duh: ale coz robic,Pozdro
Opublikowano
Nie masz kogoś w UK? Kolega ostatnio kupił komplet naprawczy i zapłacił niecałe 400zł w przeliczeniu na zł z funtów.
Opublikowano
Jesli masz niesprawna membrane to nie naprawisz tego zestawem ktory Ci tu podaja. Musisz kupic nowa DISA albo uzywke. Te zestawy naprawiaja luzy w klapkach a nie uszkodzona membrane.
Opublikowano
Witam Są membramy ale to az z USA w drugim poscie jest link z kosztami wysylki mysle jakies 100$,az zal ze w europie niema takiego zestawu z membraną(tez mi pada w Disie a klapka ok 0 luzów)
Opublikowano

Hmm wymiana tej membrany wyglada na tyle prosto ze pewnie dalo by sie wyjac z uzywki gdzie jeszcze jest sprawna i jej zamontowanie.

Uzywki sa na allegro od 150pln, tylko w jakim stanie, to duza niewiadoma.

Opublikowano
podejrzewam ze membrany beda zajechane jak rzymski piechur,predzej padnie membrana niz klapka,ale zanim kupisz to zdejmij te mala obudowe gdzie jest cięgiełko z tym pinem zabezpieczajacym(tak zeby bylo je widac) wlacz silnik i zobacz czy sie przesunelo w prawa strone,bo u mnie byla tak przypadlosc ze jak wymontowalem i sprawdzalem szczelnosc membrany palcem(blokada dziurki i klapka zamknieta)to sie otwierala skokami na raty w 2 sek a powinna trzymac,wlożylem do auta odpaliłem i oczom niewierze :norty: ciegielko zaciognelo membrane czyli na podcisnieniu z kolektora utrzymuje membrane,pytanie jak sie zachowuje powyzej 3 czy 4 tys obrotow czy sie otwiera(wtedy dostaje sygnal z ECU OTWIERAJ)-to sprawdzisz tylko na hamowni chyba ze zamontujesz kamerke ze swiatelkiem(INTERNETOWE) albo dbry telefon przykleic tasma do gumy od dolotu innej opcji niewiedze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.