Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem z moim autem mianowicie. Od jakiegos czasu w ukladzie zaczelo sie robic cisnienie i gdy auto stalo w korku temperatura wzrastala ale tylko do nastepnej kreski zaraz po ruszeniu spadała do normalnego stanu. Gdy silnik byl nagrzany przewody byly twarde i gorące. 2 tygodnie temu pękla chlodnica i na orlenie uciekl caly płyn. Nową chlodnice mam załatwiona i czekam jeszcze na nowa pompe wody tak dla pewności. Jak myślicie to moze byc wina tych dwóch podzespołów? Chlodnica nie odpowietrzała tego dopiero jak minimalnie odkrecilem korek cisnienie uciekalo i temp spadała wraz z cisnieniem. Uszczelka byla wymieniana w tamtym roku a nie jestem typem człowieka ktory "pali kapcia do wystrzału". Visco sprawne jest opór nie ma luzu

Minusy:

-Rośnie temperatura ale nie przekracza nastepnej kreski

- Robi się ciśnienie, aż do pekniecia starej chlodnicy

 

Plusy: (co może wskazywac na to ze uszczelka jest cała)

- Bialego osadu nie ma

- Płyn nie ubywa nawet w malym stopniu

- Olej nie znajduje sie w zbiorniczku

- Nie kopci jak za papieża

- Nie kopci na kolorowo

- Oleju na bagnecie nie bierze

- Działają wszytkie nawiewy ciepłego powietrza

 

Kiedys mialem podobny problem i wymienilem koreczek odpowietrzajacy i odziwo to pomogło. Teraz za starej chlodnicy wgl nie odpowietrzało tego co sie działo w środku (nie było nawet słychać), póki nie odkrecilem korka o 1-2 mm w lewo.

Macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Układ na 100$ porządnie odpowietrzony?

Korek może nie puszczać ciśnienie a najlepszym sposobem jest wymiana na oryginał. Ok 70zł a masz spokój na lata

Pompa działa

Termostat się otwiera?

 

 

Najpierw zacznij od odpowietrzenia układu. Odkręć odpowietrzniki na włączonym ogrzewaniu i zapłonie, wlej płynu pod sam korek ile się da i czekaj aż zacznie ubywać i dolewaj cyklicznie aż z odpowietrzników będzie wylewać się czysty goły płyn bez bąbli powietrza. Potem zakręć odpal auto i zobacz czy masz przelew. Jak jest czekaj do otwarcia termostatu. Jak się nie otworzy i będzie przelew i ogrzewanie to masz uwalony termostat.

 

Wisko działa na sztywno przy wysokich temp?

Da radę je zatrzymać?

jak przygazujesz robi się wichura?

Opublikowano

Cześć, jeżeli auto grzeje się w korku -sprawdź wisko. Przy okazji, dobry pomysł z wymianą pompy. Warto ją wyciągnąć i przynajmniej obejrzeć. Wirnik potrafi się oberwać w najmniej oczekiwanym momencie. Moja wytrzymała kilkanaście lat i dobre 300 tys. km.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Tak właśnie, pierwsze co to postaraj się odpowietrzyc dobrze układ zachowując przy tym odpowiednią ilość płynu , by nie było go za dużo.
iZzI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.