Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zjechana tarcza sprzęgła, uszkodzony docisk. Raczej tam szukaj przyczyn :)

 

czesto stukanie z tyłu powoduje tuleja/tuleje dyfra, guma ze starości przestaje amortyzować i słychać stuki ale to głownie przy wbijaniu pierwszego biegu lub jak przepinasz z 1 na 2 to wtedy z tyłu słychać stuk.

szukam
Opublikowano
najprawdopodobniej pada docisk, który nie równo dociska tarczę i to powoduje, że tarcza nie równo się zużywa, spróbuj lekko przypalić sprzęgło powinno pomóc, ale tylko na krótki czas, jeśli pomoże to na 100% masz winowajcę
Opublikowano
A wlasnie zapomnialem napisac, ze jak dodam wiesze obroty 2 tys i na polsprzegle to nic nie ma. Ale jak na wolniejszych obrotach to mi tak halasuje.

tym bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu że to sprzęgło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.