Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

posiadam e65 745i z 2004 roku chciał bym założyć do niej jakąś sensowną instalację gazową

 

w e38 740iL miałem instalację stag 300 , byłem z niej zadowolony spalanie i osiągi były zadowalające,jednak e65 to już inny silnik i więcej koni a też opinie na temat gazu w tym silniku są różne (chociaż w e38 chyba też były)

 

dlatego prosił bym o jakieś instalację i ich konfigurację godne polecenia jak i oczywiście warsztaty które znają się na rzeczy bo to połowa sukcesu i robiły już choć kilka e65 tak by klient był zadowolony

 

jestem z łodzi ale mogę dojechać jeżeli człowiek będzie naprawdę znał się na robocie

 

pozdrawiam

Opublikowano
Cześć, ja mam u siebie PRINS VSI i jest git . Skoro jesteś z łodzi to może zapytaj w klinikabmw z opoczna, z tego co pamiętam oni współpracują z jakimś gazownikiem.
Opublikowano

Witam,

 

Wystarczająca bedzie:

-stag 300 premium

-wtryski hana

-2 reduktory, tutaj wybor jest spory, moze być AC, zavoli

-miedź 8mm lub coś lepszego

-2 osobne filtry fazy lotnej

 

Bazuje na własnych doświaczeniach.

 

--

Pozdr.

Hubert

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wczoraj odebrałem auto z założonym LPG przez firmę GOMAR w Łasku ,z którą współpracuje Klinika BMW z Opoczna i chwali ich na swojej stronie

 

założoną mam instalację BRC była droższa od STAGA 300 PREMIUM o jakieś 1000-1500zł zależnie od wtrysków , taką polecali do tego auta mówiąc że mają doświadczenie, więc zaufałem , zobaczymy jak to się będzie sprawować

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam dla zainterersowanych ja mam e65 735 2002 rok silnik n62b36

instalacja LPGTECH 328 obd

wtryski dragon

reduktor kmw twin

zrobione mam 80000km jestem zadowolony nie zawsze trzeba przeplacac koszt to oklo 4000zl

sterownik lpg automatycznie sie adoptuje po obd i z tamtad zbiera obciazenie silnika nie trzeba podlaczac sondy ani przeplywki wszystko po obd ja polecam dla zainteresowanych moge opisac cos wiecej

Opublikowano
Ja też mam u siebie (E66 745Li) LPGTech, wtryski dragona i jeden reduktor kmw. Przy normalnej jeździe w zupełności wystarcza przy bardzo ostrej jeździe czasami rozłączy, ale przy normalnym użytkowaniu powinno Ci to ładnie chodzić
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Hm ... odnośnie gazownika z Łasku - kiedy kupiłem swoją e39 2.0i podjechałem do niego , zaproponował mi instalację w cenie 3600/ 4000 .Odnośnie tego warsztatu są podzielone zdania. Zakładałem u niego do renaulta 19. jeździłem bezproblemowo, ale szwagier zakładał u niego do opla i masakra .Nie zaryzykowałem. Do bmw zakładałem w okolicy wówczas Ujazdu. Rewelacja .300 000 przejechane bezproblemowo przez przez około 9 lat. Zakładali tam znajomi do swoich beemek i też chwalą. Gostek przeniósł zakład do innej miejscowości bo się pobudował . Mimo iż wcześniej zakład był w strasznej dziurze to miał wiecznie kolejki do montażu. To nie zmieniło się do dziś .Masz ochotę się skontaktować mogę ci podać telefon .Nie chcę by wyglądało to jak reklama .Aha , założył mi wtedy instalację za 2500. Ale nie to ma największe znaczenie , zakładałem u niego bo kilka osób przypadkiem nie mających ze sobą nic wspólnego poleciło mi właśnie jego. Jeśli się nie mylę to mam własnie Staga.Teraz czas na zmianę i rozglądam się za e65, e 60 z dużym motorem albo x5 e 53.celuję właśnie w motor 4.4i i dlatego tu przypadkiem jestem . Gaz na pewno będę zakładał w tym samym warsztacie. Pozdrawiam.
Opublikowano

Ja jestem zwolennikiem gazu i nic przeciw lpg nie mam ale nigdy w życiu nie zagazowałbym silnika N62. :nienie:

Z całym szacunkiem Panowie,ale kupiłem E65 ze świadomością ile takie auto spala benzyny i lpg mówię stanowcze NIE !

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie chodzi mi o świętości ale o fatalną konstrukcję silnika N62 ....To nie silnik M który miał normalną konstrukcję. Był pancerny i miał przepustnicę a nie valvetronica Ogólnie 95% mniej kłopotów jak wszystkie silniki N.

Poczekaj jak zaczną Ci wypadać zapłony mimo nowych cewek i świec . Ciekawe co wtedy powiesz. :mrgreen:

Pewnie go rozgrzejesz i sprzedasz.

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

nie wiem co wtedy powiem może "kurcze ten koleś z forum miał racje mądry chłop" albo coś innego,mam nadzieję że Ci którzy zakładali instalację zrobili to dobrze i nie będe miał problemów

 

Ty tak zrobiłeś? tzn rozgrzałeś i sprzedałeś ?

Opublikowano

nie miałem gazu w poprzedniej E65 745 i nie miałem zadnych problemów. Gość do dziś nią jezdzi i sobie chwali ale tez na Pb.

Obecną mam z bardzo fajnym wyposażeniem,100% ori lakier,jeden właściciel i 36 wizyt w serwisie Niemieckim. Zmiany softów,serwisy olejowe itp Obecnie ZERO najmniejszego problemu i co najważniejsze silnik M54 . Obecnie jest 11 sztuk na Mobile.de z tym silnikiem a ceny ich miażdżą . Dlaczego ??? Bo sa bezawaryjne,mało palą a przy obecnych przepisach moc 231 ps jest wystarczająca. Ja juz wyrosłem z tego ,ze muszę pierwszy ruszyć z pod swiateł. Wolę mieć spokojny sen. :mrgreen:

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

ja troszkę inaczej patrzyłem szukając auta, np nie wystrzegałem się takich rzeczy jak nivo s-edc itp szukając e38 a dużo osób bało się że takie coś będzie się psuć na naszych drogach i skreślało raczej takie mocno doposażone auta , jedynie nie chciałem v12 ale to też dlatego że brałem pod uwagę możliwość założenia lpg do v8

 

tak samo żałuję że nie brałem pod uwagę jaguara z v12, bo odstraszała mnie od niego pewna osoba która zajmuję się tymi autami, teraz chciał bym go mieć z tym silnikiem bo autem tym jeżdżę i tak bardzo mało, nie bał bym się równierz na tą chwilę kupić jakigoś starego amerykańca z ogromnym silnikiem ( rozglądałem się jakiś czas temu ale jednak nie sprzedałem jaguara )

 

swoją 7 też się nie ścigam spod świateł, nie widzę takiej potrzeby, ale czasem fajniej szybciej ruszyć czy z jakimś godnym rywalem na autostradzie chwilę się pościgać

Opublikowano

Ja tez nie boję się dużych silników i fajnie go mieć ale N62 jest dla mnie wręcz niedoskonałą konstrukcją ( moje zdanie)

745 ma do setki 6,3sek a mój 730 ma 8,1 sek więc nie jest tak źle mimo wszystko.

Mam kolege który już bardzo dużo naprawiał silników N62 które LPG zmiażdżyło. Kilka z nich widziałem na własne oczy :duh: Na niektórych było raptem 20-40 tyś km zrobione na gazie. :mad2:

Poza tematem : Ja szukam E31 V12 ale albo drogie albo mega tragedia. Mam czas...szukam i czekam .

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
w jaki sposób lpg tak mocno niszczy te silniki? umiejętność montażu coś chyba też ma znaczenie, Ci moji wiedzieli co to vanos itp i zakładali też do silników 4.8 v8 tych nowszych więc jakiś tam plus dla nich że mają doświadczenie
Opublikowano

Źle dobrane podzespoły,zły montaż,brak wiedzy gazowników,zła jakość gazu,złe regulacje itd

O silnik N62 trzeba dbać jeżdżąc tylko na benzynie a jazda na lpg to wogóle każdego dnia z każdym kilometrem przybliża go do jego śmierci.

niestety :(

LPG jest dobre do prostych,pancernych amerykańskich konstrukcji.

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

no cóż instalacje mam już założoną i nie oszczędzałem na niej wybrałem najlepsza jaka była dostępna, wiedze gazownicy mieli i są polecani przez klinikę bmw z opoczna , lpg tankuje tylko na markowych stacjach więc mam nadzieję że wszystko będzie ok

 

 

jak coś będzie się działo napiszę, aczkolwiek trochę mi się zmieniło i nie będę robił ogromnych przebiegów więc raczej potrwa zanim jakaś usterka miała by wyjść

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.