Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich posiadaczy BMW e60.

Piszę na forum gdyż w mojej e60 pojawił się problem z klimatronikiem może ktoś miał podobny problem lub może znacie miejsce w którym kompetentne osoby są w stanie go rozwiązać.

Wracając do sedna sprawy w mojej beemce przestaje działać klimatyzacja lub dział bardzo słabo przy wysokich temperaturach na zewnątrz. 2 miesiące po napełnieniu klimatyzacji po wizycie w warsztacie zajmującym się klimatyzacjami usłyszałem że brak jest czynnika chłodzącego. Szef warsztatu stwierdził że prawdopodobnie instalacja jest nieszczelna ale naprawy się nie podejmuje bo nie spotkał się z taką sytuacją w BMW i stwierdził że najlepiej oddać samochód komuś kto specjalizuje się w BMW. Po telefonie do serwisu dowiedziałem się że sprawa może być nietypowa i samo ustalenie usterki to koszt minimum 600 zł.

Dlatego proszę klubowiczów o pomoc, może ktoś miał podobny problem z klimatronikiem.

posiadam BMW z 2006 roku 2,0d z dwustrefowym klimatronikiem.

Z góry dziękuję za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba zostaje Tylko nabycie klimy i szukanie lampa UV

Nikt Ci nic nie powie bo nieszczelnosc mogła się zrobić na każdym połączeniu.

Jedynie jak coś robiłeś ostatnio przy samochodzie to w tym miejscu bym się skoncentrował

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Dzięki za pomysł - zgadza się na razie zostaje mi tylko ciągłe nabijanie klimy.

Niestety właśnie wróciłem od kolejnego mechanika i potwierdził że jest prawdopodobnie mikro przeciek i jest tak mały że może być niemożliwy do wykrycia. Zaoferował że naprawa min. miesiąc rozebranie połowy samochodu i do tego bez gwarancji powodzenia.

MASAKRA

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę że szybkie znalezienie usterki będzie Cię mniej kosztowało jak częstsze nabijanie klimy.

Jeśli klima nie ma czynnika w którym jest również olej samarujacy (chyba Po to jest :D) a ty będziesz ja włączał to i kompresor może wysiąść.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jak będziesz miał nabitą klimę to zdemontuj filtr kabinowy od strony pasażera i przyłóż ucho do tego kanału i posłuchaj czy jest ubytek,jeżeli tak to prawdopodobnie parownik klimy do wymiany podobno bolączka roczników 2006 520d .Sam to przechodziłem.Pozdrawiam
Opublikowano

Dzięki za radę oczywiście sprawdzę to tak.

Największym problemem jest to że klima przestaje działać po około 2 miesiącach od nabicia dlatego mechanik stwierdził że jest to mikro rozszczelnienie.

Wieczorkiem spróbuję rozebrać filtr i posłucham o efektach napiszę.

Dzięki POZDRAWIAM.

Opublikowano

Witam,

Niestety może być to parownik. Naprawdę trzeba dobrze się skupić, żeby usłyszeć nieszczelność parownika. Pojedź do jakiegoś magika, który nabije Ci układ azotem, zamknij się w jakimś cichym pomieszczeniu i słuchaj.

Niestety jest to kolejna dosyć popularna usterka w E60.

Przerabiałem ten temat kilka tygodni temu. Naprawa koszmarna !!! Koszt naprawy około 1000 PLN ( z używanym parownikiem, oczywiście ). Trzeba wyciągać całą deskę rozdzielczą )))-: Roboty na 2-3 dni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.