Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zauważyłeś jaki masz mnożnik przed twoimi ustawieniami a jaki po twoich ustawieniach? Nie? To popatrz i do dzieła.
Opublikowano
zauwazylem i sie zastanawialem czy ruszyc w dol czy nie i zostawilem ,bo myslalem ,ze jak to po kalibracji to tak ma byc. wiec jutro zmienie. wczoraj znow rysowalem mapki od nowa, bo mialem nie pelny wykres i jutro ponownie mnie to czeka ,tylko jutro zrobie to jak nalezy pelna benzynowa i pelna LPG pokryta na PB :)
Opublikowano

a wiec tak dzis ustawialem .. na poczatek obnizylem mnoznik na najnizszy jaki mi sie udalo ustawic, podnoszac cisnienie reduktora w reduktorze.. gdzies czytalem , ze powinno sie ustawiac 1.10/1.15 , ja zeby uzyskac taki mnoznik jaki ustawilem musialem podniesc cisnienie na okolo .1.6 , jak mialem powyzej 1.6 mialem juz komunikat, wiec lekko zmniejszylemi niby jest ok, czy takie moge cisnienie miec ? dzieki takiemu cisnieniu, mam niski mnoznik, mniejsze czasy wtrysku itp, dodam jeszcze , ze przy kalibracji zanim podwyzszylem cisnienie , mialem komunikat ,ze za male dysze, zeby nie rozwiercac ich, zwiekszylem cisnienie, komunikat juz sie nie pojawia. w czasie jazdy wylaczalo mi gaz jak to wczesniej bywalo, tylko teraz to juz sam wiem o co chodzi, jest nagly spadek cisnienia ( nie pamietam czy juz o tym gdzies pisalem ) , jak mialem 1.1 to nagle o polowe sie zmniejszylo i zaraz powrocilo, zwiekszylem czas bledu z 0.3s na 0.6s i ani razu bledu nie bylo, oraz obnizylem najmniejsze cisnienie z chyba 0.9 na 0.6 jakos tak.. albo mi sie wydaje , albo strasznie dlugo ustawiam te mapki, ma ktos dobry patent ,aby szybko ustawic te mapki i bardzo dobrze? jak mi gazownik ustawial ,zabieral mi auto ,jechal na mniej wiecej 10 min ustawiac mapki na miasto i zaraz wracal, niestety nie bral mnie i tyle wiem jak ustawiac co poczytam :) jutro zamierzam do niego pojechac, pogadac moze cos zdradzi i stresci :d ale moze wy macie patent .. nie wiem jak on to ustawia tak szybko i na miescie , jak ja cisne przez wioske itp ustawiac i mi to zajmuje z 2h i to jeszcze nie na 100% dobrze .. benzynowa znow nie dorysowalem do konca, bo nie mam gdzie sie bujnac autem, nie wiem czy musze na autostrade jechac ,zeby pelny wykres ustawic ? koncowka gazowej kreski rozjechana, reszta ok nalozona, ale jutro pogadam z gazownikiem co i jak, a jak jeszcze bede ja ustawial to usune mapki i zrobie na nowo, z tym ,ze mnoznik juz bedzie dobrany ,. z tego co gdzies tak czytalem to powinno sie ustawic dobrze mnoznik usunac mapki, zrobic na nowo juz bez korekcji , chyba ,ze lipa wyjdzie..

 

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/45871690142c.jpg

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fb9bede5e245.jpg

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f3791bdb1840.jpg

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/11f58271d23b.jpg

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/588cd8fca0f2.jpg

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e0b9b5aaa857.jpg

 

 

obraz 1 - po kalibracji, po zwiekszeniu cisnienia reduk.

obraz 2 - mapka PB

obraz 3 - podczas jazdy korekcja itp

obraz 5 - tak na razie zostawilem, czasy wtryskow mniejsze jak co wczesniej mialem i tu wrzucalem, musze dokonczyc mapke PB i zrownac koniec LPG

 

jak to wszystko oceniacie?

Opublikowano
Ciśnienie za wysokie. Ustaw tak jak powinno być. Skoro był nagły spadek ciśnienia to wg. mnie uszkodzony reduktor bo nie wyrabia ciśnieniowo.
Opublikowano
ale wtedy mam mnoznik po kalibracji przy ponad 2, a reduktor zostal wymieniony na nowy. chyba , ze ustawic w reduktorze cisnienie 1.10/1.15 i mnoznik z ponaad 2 , przesunac na 1,2 recznie , czy to aby dobre rozwiazanie ??
Opublikowano
Ja sądziłem, że od razu ustawiałeś mnożnik ręcznie. Tak właśnie zrób. Ciśnienie niżej, mnożnik ręcznie.
Opublikowano
Kolego zacznij od rozwiercenia dysz bo tak to będziesz oszukiwał komputer i wielka d z tego będzie mnożnik powinien być jak najbliższy 1. A ciśnienie może być większe ale nie powinno spadać.
Opublikowano
jestem ugadany z gaziarzem ,na za 2 tyg , ma duzo pracy.. niech mi posprawdza wszystko ,bo mi to cisnienie dalej ucieka , a nie wiem gdzie ;/ wyjdzie na to ,ze to nie byl reduktor tylko cos innego i pewnie nie potrzebie go wymienilem ..cisnienie raz jest ok ,a raz lipa, jak lipa to zaraz wraca i znow jest ok, dziwne ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.