Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Panowie,

 

Podobny temat założyłem już w sekcji giełda z prośbą by użytkownicy pisali czy mają coś do zaoferowania mi.

 

Ten temat otwieram z myślą o dyskusji z Wami, chciałbym posłuchać rad co do wyboru, czym się kierować w zakupie auta.

 

Na co dzień jeżdżę Passatem Kombi od zawsze pragnąłem BMW i powoli chce zrealizować ten plan aczkolwiek nie wiem na jakim modelu się skupić w tym przedziale cenowym ( 8 - 10 tysięcy )

 

Zależy mi by auto było czarne ( Kocham styl Shadow Line ), jestem zwolennikiem skrzyni manualnej - automat do mnie nie przemawia. Klimatyzacja - ważna dla mnie, szczególnie w takie upały jak teraz mamy.

 

Styl jak najbardziej Coupe bądź Sedan.

 

Będę wdzięczny za wszelkie rady i pytania co do mojej osoby.

 

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

Opublikowano

Jeśli chodzi o moje zdanie. Za te pieniądze to nawet e30 ciężko będzie znaleźć. Mowa oczywiscie o sprawnym i zadbanym aucie.

Kolega nie tak dawno kupił e39 2.8 od handlarza za 12k, władował juz 6 :roll:

Opublikowano
Jeśli chodzi o moje zdanie. Za te pieniądze to nawet e30 ciężko będzie znaleźć. Mowa oczywiscie o sprawnym i zadbanym aucie.

Kolega nie tak dawno kupił e39 2.8 od handlarza za 12k, władował juz 6 :roll:

 

To mnie zmartwiłeś Kolego.

 

Suma sumarum to nie interes kupić tanio i ładować, naprawiać.

Opublikowano
E36 2.0 sedan znajdziesz. Tylko pamietaj, ze te auta maja 20lat i raczej nie mialy latwgeo zycia

za tą kasę kupisz spokojnie dobre e36, ale bez szału, a za nieco ponad 10 znajdziesz już przyjemnego biednego sedana z początku produkcji

 

przy wyborze bmw, musisz napisać jeszcze ile rocznie jesteś w stanie wydać na serwis, bo różnice w eksploatacji i naprawie r4 a r6 są spore, nie mówiąc już o różnicach 3er a 5er

Opublikowano
E36 2.0 sedan znajdziesz. Tylko pamietaj, ze te auta maja 20lat i raczej nie mialy latwgeo zycia

za tą kasę kupisz spokojnie dobre e36, ale bez szału, a za nieco ponad 10 znajdziesz już przyjemnego biednego sedana z początku produkcji

 

przy wyborze bmw, musisz napisać jeszcze ile rocznie jesteś w stanie wydać na serwis, bo różnice w eksploatacji i naprawie r4 a r6 są spore, nie mówiąc już o różnicach 3er a 5er

 

Trudno mi określić się - teraz od paru miesięcy jeżdżę Taty Passatem i całego go porobiłem mechanicznie ( jak to bywa kupić auto w ciemno )

 

Nie wiem czym kierować się w wyborze danego modelu ?

 

Nie chce tez kupować padła na siłę.

Opublikowano
Po co zmieniać pasiora na BMW skoro go porobiles ? Wolalbym odłożyć jeszcze cos i uderzyć w cos ciekawszego niż 20 letnie e36. No ale to Ty chcesz zmienić nie ja. :wink:
Opublikowano
Kierować się stanem

 

Dzięki za radę ;)

 

Po co zmieniać pasiora na BMW skoro go porobiles ? Wolalbym odłożyć jeszcze cos i uderzyć w cos ciekawszego niż 20 letnie e36. No ale to Ty chcesz zmienić nie ja. :wink:

 

Wiesz, można powiedzieć, że Pasior jest " pożyczony " z miesiąc, dwa jeszcze nim będę mógł pojeździć ale ciśnienie jest na to bym kupił sobie jakieś auto.

 

Co do 20 letniego e36 to szczerze nie kręci mnie to :)

Opublikowano
no ale nie kupisz e46 w przyzwoitym stanie za taka kasę, więc albo dołożysz, albo kupisz trupa za 8koła i włożysz w rok z 5k na naprawy, ewentualnie poszukasz innego auta, innej marki
Opublikowano
no ale nie kupisz e46 w przyzwoitym stanie za taka kasę, więc albo dołożysz, albo kupisz trupa za 8koła i włożysz w rok z 5k na naprawy, ewentualnie poszukasz innego auta, innej marki

 

Ciężko mi uciec do innej marki gdyż nie ukrywam, cały czas ciągnie mnie do BMW.

 

Rozumiem, że muszę wybić sobie z głowy tą kwotę i organizować inną, drzwi od 10 + się otwierają, dobrze rozumiem ? ( tysięcy )

Opublikowano

Dziękuję :)

 

Kolego, jeśli chcesz mieć frajdę z auta, a nie kupić szrotopodobny dupowóz byle mieć BMW, to tylko z R6 lub V8 pod maską i w dobrym stanie. Innego BMW moim zdaniem nie warto kupować, tylko że za 8-10k takiego auta nie znajdziesz, e46 tym bardziej. Dołóż trochę i kup naprawdę zadbane e36 z mocnym sercem, np. coś takiego viewtopic.php?f=5&t=278608.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak już musisz mieć na siłę BMW za te pieniądze to pozostaje Ci E46 compact. Na nic wyżej się nie porywaj bo będzie to zakup na raty z lichwiarskimi odsetkami.
Opublikowano
Dziękuję :)

 

Kolego, jeśli chcesz mieć frajdę z auta, a nie kupić szrotopodobny dupowóz byle mieć BMW, to tylko z R6 lub V8 pod maską i w dobrym stanie. Innego BMW moim zdaniem nie warto kupować, tylko że za 8-10k takiego auta nie znajdziesz, e46 tym bardziej. Dołóż trochę i kup naprawdę zadbane e36 z mocnym sercem, np. coś takiego viewtopic.php?f=5&t=278608.

 

Jak już musisz mieć na siłę BMW za te pieniądze to pozostaje Ci E46 compact. Na nic wyżej się nie porywaj bo będzie to zakup na raty z lichwiarskimi odsetkami.

 

Dziękuje Wam za rady, diametralnie zmieniliście mój punkt widzenia - dobrze jest mieć możliwość poradzić się, będę na bieżąco przeglądać forum może ktoś coś ciekawego za rozsądne pieniądze będzie chciał sprzedać a póki co będę organizować gotówkę ;)

 

Edek to E36 odebrało mi mowę - nie tyle co zewnątrz ( wizualnie nie przekonuje mnie E36 po prostu, kwestia gustu ) ale wnętrze to jest coś nie możliwego i w tym roczniku szok ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamiętaj jeszcze, że E36 podczas wypadku składa się jak konserwa. Kocham ten model i miałem kiedyś, ale obecnie bałbym się tym wyjechać na miasto. O bezpieczeństwie też trzeba myśleć, bo nie wszystko od nas zależy.
Opublikowano
Pamiętaj jeszcze, że E36 podczas wypadku składa się jak konserwa. Kocham ten model i miałem kiedyś, ale obecnie bałbym się tym wyjechać na miasto. O bezpieczeństwie też trzeba myśleć, bo nie wszystko od nas zależy.

 

Naprawdę Cenna rada, dziękuję Ci bo akurat przyglądam się różnym ogłoszenia teraz będę omijać E 36.

 

Jasne komfort i bezpieczeństwo najważniejsze.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witajcie:) jestem tutaj nowy i trafiłem właśnie z podobnym zapytaniem. Tyle, że ja miałbym nieco ponad 10 tyś na same autko + około 2 na jakieś naprawy wymiany+ przerejestrowanie. W co celować w takim przedziale? Coś z 5 drzwi mnie interesuje. Co do pojemności silnika to już wiem, że lepiej większe jednostki bo różnica w spalaniu jakaś ogromna nie jest w porównaniu do silników 1,6 lub 1,8 a z tego co znalazłem w sieci(nie wiem ile w tym prawdy) te większe jednostki napędowe są trwalsze. jakieś 2,5 do 3 l pojemności było by cacy. Pewnie o zadbanym aucie z silnikiem diesla w takiej cenie nie mam co marzyc? Przeglądałem nieco allegro ale co tu dużo mówić Ładnie tam wszystko jest opisane, że nie trzeba wkładu finansowego itp... Jednak w rzeczywistości różnie z tym bywa. Jeśli ktoś już zechce odpowiedzieć na moje pytanie to poproszę też o średnie roczne koszty utrzymania przedstawionego przez Was modelu. No i oczywiście jak zacisnę pasa to i 15 tys jestem w stanie wydać na autko
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za 15 tysi znajdziesz 530d e39 w przyzwoitym stanie, tylko szukaj prywatnych ogłoszeń, albo 320d e46 po lifcie czyli po 2002 roku.

Koszty jak przy każdym innym aucie, zależy co kupisz, w jakim stanie. Możesz wpakować dychę w rok, a możesz tylko zmieniać olej i filtry, cierpliwie szukaj i omijaj handlarzy, tam perełki są tylko na zdjęciach.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Za 15 tysi znajdziesz 530d e39 w przyzwoitym stanie.

 

Oj Krzychu chyba Cie troche poniosło :roll: Ja szukałem w budżecie 20K i zajęło mi to 10 miesięcy. Chyba ze myślisz o przedliftach to byłbym w stanie przyznać racje :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za 15 tysi znajdziesz 530d e39 w przyzwoitym stanie, tylko szukaj prywatnych ogłoszeń

 

Tak, bo prywatne osoby to nie kłamią i nie oszukują. Weź, daj spokój. Prywatny prędzej Cię oszuka niż handlarz, bo po tym drugim się tego spodziewasz i jesteś czujny, Poza tym profesjonalny sprzedawca (czyli "handlarz") odpowiada za stan samochodu i jego wady ukryte i nie może wykpić się tekstem "panie, ale ja się nie znam, myślałem, że tak ma być".

 

Sprzedając samochody, czasami biorę coś w rozliczeniu. Ludzie tak kłamią i oszukują, że się w pale nie mieści. W żywe oczy takie kity opowiadają, że najgorsi handlarze przy nich to amatorzy. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam na myśli przedlifta, rocznik około 2000. Bez problemu w tych pieniądzach znajdzie coś przyzwoitego.

 

Nie pisz mi bzdur mmw, że handlarz za coś odpowiada.

1. Jak auto jest na polskich blachach, to będzie gadał, że ktoś mu auto w komis wstawił, umowy "in blanco"..

2. Auta z zagranicy, nigdzie w dokumentach nie będzie śladu, że handlarz był właścicielem, bo nie rejestrują aut na siebie, a od razu na nabywcę.

 

Może 10% aut idzie legalnie, ale tylko i wyłącznie takie, o które handlarz się nie martwi.

Mam kolegę prawnika, specjalizował się kiedyś w sprawach z autami, wiem, że nabywca nie zrobi nic nieuczciwemu handlarzowi, NIC.

 

PS. Profesjonalnych czyt. uczciwych handlarzy jest tyle co dziewic w burdlu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego uważasz, że gadam bzdury? Ty piszesz o przypadkach patologii, czyli nabywcy-idioty, który daje sobie wcisnąć samochód z lewą umową "na Niemca". Wiadomo, że wtedy nie ma mowy o odpowiedzialności sprzedawcy, bo takowy w transakcji nie występuję. Ja o takim przypadku w ogóle nie pisałem, bo wtedy samochód nie nabywasz u profesjonalnego sprzedawcy tylko u Niemca, z podrobionymi dokumentami zakupu. Czytaj uważnie, bo ja piszę o jednym, czyli tym,że prywatni oszukują, a do tego dużo ciężej od nich egzekwować coś, bo zawsze mogą zgonić na poprzedniego właściciela, albo na niewiedzę swoją, a Ty o zupełnie czymś innym. Dla Polaka najważniejsze, to kupić tanio i tyle. Reszta jest nieważna. A potem jest płacz i koszty.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszyscy kręcą, kombinują i tak będzie jeszcze kilka lat. Nasza mentalność musi się zmienić, no ale temat nie o tym.

Jakbym miał teraz kupić sobie za dychę BMW, to szukałbym e39 525tds. Jakbym miał do wydania 15 tysi, to szukałbym 530d przed liftem, to moja podpowiedź dla wcześniej pytających. Wystarczy dobrze poszukać, nawet tu u forumowiczów. Aby się nie spieszyć i nie napalać.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.