Skocz do zawartości

E60 530d 2004, Chmielno WBANC71040B824962


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W piątek wieczorem oglądałem coś takiego: link

Właściciel ma go od 80 tys. przebiegu (7 lat), nie serwisował go w ASO. Jeździ firmowym autem, a tym do Austrii w góry 2 razy w roku i większość żona do fryzjera i na zakupy (ciekawe, czy turbinę chłodzi).

Miska olejowa była bardzo mokra od oleju - nie widziałem dokładnie skąd cieknie. Istnieje możliwość sprawdzenia w dowolnym warsztacie.

Czy był bity - właściciel bez wahania powiedział, że był uderzony delikatnie w tył (wymieniany zderzak, bagażnik, malowane nadkola) - zdjęcia do wglądu, tylko musi je znaleźć.

Przejechałem się - dosyć idzie, żadnych stuków nie było słychać.

Cena dosyć wysoka jak za ten rocznik?

Czy patrząc realnie na ten przebieg - nie jest za mały?

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBANC71040B824962

Type code: NC71

Model: 530D (EUR)

E-F-R series: E60

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M57/T

Displacement: 3.00

Power: 160 (217 hp)

Drive: HECK

Transmission: MEC

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2004-05-27

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2RA BMW alloy wheel, trapezoid style 134

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SB Telematics access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S302 Alarm system

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S438 Fine wood trim

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S496 Seat heating, rear

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S698 Area-Code 2 for DVD

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do przebiegu to można tylko sprawdzić (mniej więcej) po błędach w różnych modułach o ile ich nie wykasowano i czy takowe były.

Co do ceny-jeśli tylko miska cieknie a auto jest sprawne...wyposażenie marne,ale niektórym odpowiada takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się nie chce wierzyć, że ktoś kupił E60 w 3.0d żeby nim robić 10tys.km rocznie.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

I co Ci kolego z tego M3 jak czy ona jeżdzi czy stoi to dostaje z 5 tyś .zł rocznie po d...e na wartości .

Jak chcesz tak mało jeżdzić swoim autem to szukaj pracy z służbowym samochodem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historia serwisowa kończy się 04.06.2007 - 50.344 km

Podziękował :lol:

Czyli:

1-szy właściciel w DE zrobił 50 tys. przez 3 lata - na Niemca trochę mało, ale mamy dowód

1-szy w PL - 30 tys. przez 1 rok - realny przebieg

2-gi w PL - 100 tys. przez 8 lat - tutaj ??? (ja osobiście tyle to nie zrobię. Benzyn 3.0 jest jak na lekarstwo - dlatego szukam diesla, a wiadomo jak coś pierdnie to koszta większe)

 

Wg mnie cena 30 tys. zł powinna być adekwatna za to wyposażenie. Ale wiadomo każdy chce jak najwięcej przy sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.