Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Czy to normalne ? Do 110 jest okej i cicho w kabinie natomiast trzymanie wciśniętego gazu powyżej 110km wiąże się z nieznośnym hałasem wewnątrz. Szukając odpowiedzi nie znalazłem podobnych pytań dotyczących compactów więc nie wiem czy jestem wyjątkiem czy tak to po prostu ma być. Czy ktoś może powiedzieć czy w jego kompocie też robi się głośno przy podobnej prędkości ?

Opublikowano

ale co powoduje że jest głośniej, szum powietrza, wydech??

 

niestety e36 nie jest dobrze wyciszone, może lepiej niż konkurencja, ale znacznie gorzej niż np. seria 5, mimo wszystko u mnie głośno robi się dopiero powyżej 140km/h szum powietrza oraz przełożenia robią swoje i w 316 nawet na 5 biegu przy tej prędkości są już duże obroty

 

przy 110 jest ok, jeśli wzmożony hałas generuje szum powietrza, to sprawdź uszczelki drzwi oraz regulacje drzwi, u mnie w czasie regulacji lpg, zawsze kabel jest podciągnięty spod maski przez drzwi do laptopa we wnętrzu i wtedy strasznie słychać szum powietrza, nawet przy niedużych prędkościach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może źle pospawana połówki auta powodują to, że uszczelniki nie dolegają jak trzeba a silnik na 2 litrach motodoktora już jęczy że ma dość.

A tak poważnie to jak kolega wcześniej napisał. Z czego ten hałas, silnik, powietrze, wydech?

 

PZDR>

 

P.S. Co to za model KOMPOT?? :P :P

Opublikowano
Może źle pospawana połówki auta powodują to, że uszczelniki nie dolegają jak trzeba a silnik na 2 litrach motodoktora już jęczy że ma dość.

A tak poważnie to jak kolega wcześniej napisał. Z czego ten hałas, silnik, powietrze, wydech?

 

PZDR>

 

P.S. Co to za model KOMPOT?? :P :P

KOMPOT to compact, czyli e36 z najładniejszym wnętrzem :D

Opublikowano
To nie opor powietrza ani uszczelki niestety. Glosni sie robi kiedy podaje mu gaz. Jak jade 110 i odpuszcze gaz nawet z duzej gory gdzie predkosc nie maleje a dalej stopniowo rosnie to jest cicho prawie tak jak przy np 60kmh no wiadomo ze jest roznica ale w momencie kiedy podaje gaz przy powyzrj 110 czyli defacto wchodze na obroty 3100+ to robi sie na tyle glosno ze zeby sie dobrze rozumiec z pasazerem musze podniesc ton glosu dosc znaczaco. Czy ktos z czytajacych tez tak ma w swoim kompocie ?
Opublikowano

zobacz czy ktoś nie pousuwał wygłuszeń ze środka samochodu

u mnie w aucie jest bardzo przyjażnie jeżeli chodzi o hałas nawet przy dużych prędkościach

Opublikowano
To nie opor powietrza ani uszczelki niestety. Glosni sie robi kiedy podaje mu gaz. Jak jade 110 i odpuszcze gaz nawet z duzej gory gdzie predkosc nie maleje a dalej stopniowo rosnie to jest cicho prawie tak jak przy np 60kmh no wiadomo ze jest roznica ale w momencie kiedy podaje gaz przy powyzrj 110 czyli defacto wchodze na obroty 3100+ to robi sie na tyle glosno ze zeby sie dobrze rozumiec z pasazerem musze podniesc ton glosu dosc znaczaco. Czy ktos z czytajacych tez tak ma w swoim kompocie ?

a jak na postoju dasz ponad 3100 obr to jest normalnie?? nie jest za głośno?? albo jak przeciągniesz ponad 3000 obr na pierwszym czy drugim biegu jest OK??

Opublikowano

musisz sprawdzić czy halas zależy od obrotów silnika czy może od obrotów wału. I co tak halasuje, nagraj to może. Przeciez masz uszy to jestes w stanie powiedzieć skąd ten halas i jaki jest jego rodzaj. Jednostajny, czy moze rosnie i maleje w jakis odstepach czasu. Cokolwiek powiedz.

 

tłumik do sprawdzenia, może dyfer wyje, może wał coś nie bardzo. Jeśli to nie z silnika ten hałas.

 

nie gazuj tylko powoli zwiekszaj obroty na luzie do samego konca i moze w ktoryms momencie usłyszysz.

 

 

jako ciekawostkę podam fakt iż przy uszkodzonym sprzęgle w e46 w dieslu miałem kosmiczny huk z wydechu. Pomruk basowy był taki ze pytali mnie co ja za wydech mam i dlaczego ten diesel tak buczy. Działo się to tylko przy okreslonej predkosci wlasnie tylko u mnie akurat przy odpuszczaniu gazu.

szukam
Opublikowano
1 czy 2gi czy 3eci bieg to bez znaczenia moge i dac 5000 obrotow jest w porzadku tak jak w kazdym innym aucie jest po prostu glosno w aucie kiedy silnik ma pracowac powyzej 110km gdy dalej zwiekszam predkosc. Jak sprawdzic czy nie zostalo wyjete wytlumienie ? Wydech jest okej generuje moze nieco wiecej spalin niz powinien moze tu przyczyna ? Niestety nie mam odniesienia do podobnego auta tak starej daty ani innego bmw.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najlepiej przejedz się jakimś innym kompaktem by ocenić z czego ten hałaś. Bo jeśli nie z wydech, nie silnik, nie powietrze to co??? Łozysko może chuczyć, podpora wału mozę chuczeć.....ale okreś jakiego typu jest to hałas.

 

PZDR>

Opublikowano

no tak, każdy ma przy sobie takie urządzenie do mierzenia nateżenia dzwieku :) bo chyba nie myślisz o pomiarach za pomocą telefonu bo raz że taki pomiar można wsadzić w buty sobie, dwa że każda dziesiąta decybela ma znaczenie bo halas w decybelach nie jest liniowy i wzrost o dosłownie kilka decybeli powoduje czasem dwukrotny wzrost halasu.

 

szept to chyba 60db, start odrzutowca to 130db a jest to troche ponad dwukrotność w liczbach natomiast jako halas to już tysiące razy przekracza szept.

 

łatwiej ci bedzie namierzyć kogoś kto ma compacta i porównać, jeździ tego dość dużo. Kwestia kilku osób i jesteś w stanie się przejechać nawet ferrari, nie mówiać o compakcie e36. Uruchom znajomych i znajomych znajomych itp.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.