Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam.

Zabrałem się za wyłączenie sprawdzania ciepłego i zimnego sprawdzania kierunków i mam pewien problem. Robię wszystko tak jak w tej instrukcji z forum: viewtopic.php?f=48&t=260787&hilit=ncs+dummy wszystko jest ok, żadnych błędów. Wczytuje Dummy'm plik .TRC, wszysko ładnie mi się wczytuje, widzę liste opcji, odznaczam ciepłe i zimne sprawdzanie żarówek dla każdego modułu i jak później eksportuje plik i klikam w NCS Execute Job to niby cośtam robi ale jak włączam auto to nadal mam błędy.

 

Opisze krok po kroku jak to robie bez szczegółów.

 

1.wybieram model

2.wybieram moduł przez który mam się łączyć - wybieram CAS

3.Wybieram moduł do kodowania FRM

4.exportuje plik

5.zaczytuje liste w Dummy

6. zaznaczam nicht_activ czy jakos tak

7.eksportuje

8.execute job

9.wyłączam dummy

10.wylączam ncs

 

i d*pa. Błędów żadnych po drodze nie mam a sprawdzanie nadal działa, bo za kazdym razem zgłasza mi błąd kierunkowskazu. Próbowałęm też aby w 2 kroku dać FRM i później w 3 też frm ale zawsze jest to samo. Wszystko jest idealnie jakby zatrybił natomiast za kazdym razem jak od nowa wykodowywuje to opcja jest zawsze na activ.

 

Macie pomysł, czemu może się tak dziać? może coś nie tak robie?

 

Dodam, że wg instrukcji z forum udało mi się zmienic aku z 80Ah na 90Ah, auto wtedy takjakby sie uruchomiło od nowa i wszystko trybi.

Opublikowano

po co ncs dumy?

FSW_PSW.TRC do MAN w 3 miejscach wyłączasz każdą lampę, kodujesz i gotowe. (sprawdzanie ciepłe zimne i kontrole)

Jeśli masz źle ustawiony profil to możesz sobie kodować do śmierci.

Opublikowano
Profil ustawiałem zgodnie z forum, aku udało mi sie zakodować nożna każdym razem jak wchodzę to juz jest zaznaczone 90Ah. Wiesz może ktore linijki odpowiadają za ciepłe i zimne sprawdzanie? I co masz na myśli w 3 miejscach każda żarówka?
Opublikowano
Spróbuje dzisiaj jeszcze ręcznie w notatniku może sie uda i dam znac. Wgl dobrze robię ze najpierw łącze sie z CAS a pozniej z FRM czy moze z FRM a pozniej znowu frm, czy moze to bez znaczenia?
Opublikowano (edytowane)

dane pojazdu sa/fa pobiera się z frm lub cas, warunek że pochodzą z tego pojazdu (nic nie jest kombinowane)

codierdaten lesen to do odczytu sg codieren do zapisu

Edytowane przez lopico
Opublikowano
Wszystko mam od nowości wiec kombinowane nie było bankowo. Dam znac jakie efekty beda
Opublikowano
ogólnie chce wyłączyć wszystkie kierunki z racji tego, że przód i tyłmam teraz LCI i mi non stop wywala błędy. Dzisiaj usiąde na spokojnie nad tym jak troche chłodniej będzie :evil: Jak sobie nie poradze to podeśle na pw
Opublikowano
Mniej więcej chyba juz wiem co złe zrobię, ręcznie zmieniłem w notatniku 8 linijek. 4cieple 4 zimne ale wspomniałeś cos jeszcze o kontrolnym? Ktore linijki za to odpowiadają. Po ręcznym zmienieniu w TRC i przekopiowaniu do MAN nadal [BAD] stad rozkminiam te 3 kontrolne
Opublikowano

Dobra napisze jeszcze raz jak to robię moze jakis błąd mam

1. Podłączam sie przez cas a następnie pod frm

2.zaczytuje pliki do .trc

3. Zmieniam w notatniku linijki kalt/warm ueberwachunk oraz fehlermeldung

4. Kupuje zmienione ścieżki do .man (TRC zostawiam jak oryginalny bez zmian)

5. Klikam zakoduj No i niby kodowanie sie powiodło

 

...ale błędy jak są tak były. Po ponownym powtórzeniu zawsze przy tych linijkach mam activ mimo ze zmieniałem na nicht

Opublikowano
Ta instrukcja konfiguracji profilu z forum to dobra jest? Nie wiem czy to cos zmienia ale tam jest profil expertmodus a u mnie expertmode. Kolejne jest to ze aku mi dobrze zakodowal
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
WItam.

Zabrałem się za wyłączenie sprawdzania ciepłego i zimnego sprawdzania kierunków i mam pewien problem. Robię wszystko tak jak w tej instrukcji z forum: viewtopic.php?f=48&t=260787&hilit=ncs+dummy wszystko jest ok, żadnych błędów. Wczytuje Dummy'm plik .TRC, wszysko ładnie mi się wczytuje, widzę liste opcji, odznaczam ciepłe i zimne sprawdzanie żarówek dla każdego modułu i jak później eksportuje plik i klikam w NCS Execute Job to niby cośtam robi ale jak włączam auto to nadal mam błędy.

 

Opisze krok po kroku jak to robie bez szczegółów.

 

1.wybieram model

2.wybieram moduł przez który mam się łączyć - wybieram CAS

3.Wybieram moduł do kodowania FRM

4.exportuje plik

5.zaczytuje liste w Dummy

6. zaznaczam nicht_activ czy jakos tak

7.eksportuje FSW_PSW.man

 

Masz ustawione po czytaniu modułu na CODIRENDATEN_LESEN to znaczy zczytywanie po punkcie 3 ja naciskam F4 czytaj ECU zamykasz nettodata jest moduł zczytany

po zmianie i exporcie man z NCSDUMMY do WORK (nie zamykasz ncsdummy do końca kodowania ponieważ jak zamkniesz to czyścisz man )

 

wchodzisz do F2 zmienisz funkcje, zmieniasz na SG_CODIREN ( to znaczy zakoduj SG ) > OK > wciskasz F3

8.execute job

9.wyłączam dummy

10.wylączam ncs

 

mozna zamiast F4 (czytaj ECU) po punkcie 3 wybrać F2 (zmień funkcje) wybierasz CODIRENDATEN_LESEN >OK > F3 (wykonaj zczytywanie )

NCSDUMMY > Export >man znowu F2 > SG_CODIREN > F3 wykonaj i gotowe

trochę poprawiłem

 

Oczywiście możesz trafić na schody jam moduł ma inny index coding, ale to też da sie obejść

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.