Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam. Chciałbym zasięgnąć fachowej pomocy tutaj na forum. Zauważyłem że czasem silnik nierówno pracuje , lekko trzesie autem a podczas jazdy gdy znacznie mocnej wciskam pedał gazy tak jakby szarpało , odcinało . Zrobiłem kilka screenów podczas jazdy gdy znacznie przyśpieszałem. Oto i one:

http://i58.tinypic.com/pt0na.jpg

http://i61.tinypic.com/kb9g0i.jpg

http://i58.tinypic.com/124wwhw.jpg

http://i57.tinypic.com/jrtuad.jpg

Czy ktoś coś wie gdzie szukać przyczyny co posprawdzać?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Nie zrobiłeś screenów analog values 4 , a to prawdopodobnie tam tkwi problem. Ponadto jakieś błędy miałeś ?

 

 

 

 

Jeśli mam być szczery to objawy jak u mnie kiedyś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , wtryski panie do roboty ! WTRYSKI !! :norty:

 

Ale poczekajmy z osądzaniem aż wstawisz analog values 4 print screena na biegu jałowym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No własnie nie robiłem bo wszystkie były zbliżone do 0 ani jeden nie przekraczał wartości 1

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oto wartości na wtryskach. Coś mi sie wydaje ze jednak wtrysk nr 3 do regeneracji.

Potwierdzi ktoś ?

http://i61.tinypic.com/jj8g8o.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik rozgrzany?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie. tylko tyle co odpalony do pomiarów

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To zrób na rozgrzanym, wtedy będzie można oceniać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

zrób testy na rozgrzanym...

 

u mnie było tak,że wtrysk 4 miał 1.30

 

trzeci 1.0

 

dwa pozostałe po 0,50

 

efekt był taki,że po każdym bucie i po dłuższej trasie końcówka tlumnika była okopcona...

 

teraz mimo buta końcówka dalej się świeci

 

ale zastosowałem 2x preparat LM 2666

 

w odstępie 1tygodnia druga dawka

 

Pierwsza do baku na rezerwę druga cała puszka na przepięcie(by na samym pracował środku)

 

po 500km korekty 0.30 na każdym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

oto wykres wtrysków na rozgrzanym silniku po wlaniu preparatu LIQUI MOLY 2666 Diesel Spulung 0.5L

Widać poprawę a dopiero 50 km przejechane

http://i61.tinypic.com/24v1vs3.jpg

Chyba to jednak bedzie wtrysk bo nie mogłem uchwycić jak silnik pracował nierówno.

Możecie mi powiedzieć gdzie ze tak powiem podłączyć ta puszkę z tym preparatem by silnik tylko na tym pracował ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

masz na pw co i jak

 

generalnie odpinasz wtyczkę zasilającą od pompy paliwa za pasażerem..

 

pod spodem demontujesz całkowicie filtr paliwa i pompę podprogową plus nad pompą podprogową u góry rozłączasz niebieski przewód z czarnym

 

filtr paliwa odkładasz na bok a w miejsce filtra paliwa wpinasz pompę podprogową wszystko łączysz za pomocą przewodu paliwowego przezroczystego 0,8mm bodajże.Przy pompie podprogowej skręć opaskami przewód,żeby nie wyrwało

 

no i od pompy podprogowej jeden przewód do zbiorniczka z LM a ten niebieski co był nad pompą podprogową to w niebieski też wpinasz przezroczysty i do zbiorniczka

 

i wtedy uruchamiasz samochód.. i paliwo będzię krążyło omijając filtr paliwa (bo go zdemontowałeś jak i bak)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.