Skocz do zawartości

Bmw e39 520i 96' caly czas sie woda gotuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Wszystkich posiadaczy Bmw:)

A wiec zacznę od początku:

Pewnego pieknego dnia pozyczylem moja Bunie kumplowi i pech chcial ze pekl mu waz od chlodnicy i sie zagotowala;//

Kumpel zamiast zostawic ja i juz nic nie majstrowac postanowil dolewac wody i jakos dojechac do domu lecz mu sie to nie udalo.

Auto zostalo zaprowadzone do majstra ktory zrobil waz lecz to nic nie dalo bo nadal sie gotowala. Dodam jeszcze ze gdzies zniknol caly olej z silnika;/

Potem postanowil wymienic termostat lecz to nie pomoglo. no to dalej nowa chlodnica tez pudlo. caly czas sie gotuje woda lecz oleju juz nie bierze.

 

Panowi co to może byc??? POMÓŻCIE

Edytowane przez bebzon170
Opublikowano

Pewnie źle odpowietrzasz z 96 roku nie łatwo odpowietrzyć ile weszło płynu chłodniczego ? poczytaj troche na forum jest pełno instrukcji od odpowietrzania. Gratuluje dolewania zimnej wody do zagotowanego silnika :mad2:

 

I zatytułuj temat jak człowiek a nie jakieś pomocy nie wiem co robić :mad2:

Opublikowano

sory to moj pierwszy post i stad te niedociągnięcia w temacie.

z tego co mi mechanik mowil to plynu weszlo 10l

podobno dobrze ja odpowietrzal

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja myślę , że udało sie wam zapałować ten silnik.

 

Jeśli znikł olej to silnik trup.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co to może być?

 

Moim zdaniem zły kolega, który wisi Ci silnik :-)

 

Jak dolewał bez od powietrzania to wodą stała w wyrównawczym, a właściwie to ją wywołało,a silnik pracował bez chłodzenia. Wywalił uszczelkę, blok się wygiął i już dalej nie pojechał. Wymiana termostatu to jak przyklejać plasterek na urwaną nogę ;)

Opublikowano
No chyba nie do końca jest to takie hop siup i z 2.0 wkładasz 2.8, dyferencjały mają inne przełożenia,wał od 2.8 jest trochę krótszy a takich "smaczków" wyjdzie w praniu więcej
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Mozna złożyć na starym wale dyfrze i skrzyni ale silnik będzie miał wyższe obroty przy takich samych prędkościach co seryjne 2.8 co prawda przyspieszenie lepsze ale i spalanie wyższe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik cały wraz z dolotem.

Wtryskiwacze , sprzęgło kompletne , skrzynia biegów wraz z drążkiem zmiany biegów , wał dyfer i jeśli to sedan to półosie.

No i wydech.

 

Sterownik silnika do wymiany lub wgrać właściwą mapę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Żeby zrobić jak fabryka to musisz mieć ok 4-6tys zł

Słupek z 2.0 goły kupisz poniżej tysiaka.

 

Odpowietrzenie może i coś da ale pamiętaj ze bez powodu olej nie uciekł i nie ma co się oszukiwać.. Bo będzie on już palił olej. O ile głowica, uszczelka lub blok są całe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bo jest świeży i gesty.

 

Silnik musiał być konkretnie przegrzany....

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Teraz bierz od kolegi 2tys na silnik i poprzednie rzeczy które zepsuł.

Wątpię z 2tyś za sam silnik w dobrej kondycji, z gwarancją pisemna. A ktoś jeszcze musi stary wyciągnąć i nowy wsadzić. Kolega ostatnio kupował 2,8 to zapłacił 2300zł z gwarancją na pół roku. Podpisali umowę że nie bierze oleju itp. Ja bym tylko tak kupował silnik. Lepiej dać parę zł więcej niż potem wydawać na naprawy. Albo jak jest jeszcze na aucie i wtedy zobaczyć jego kondycję :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.