Skocz do zawartości

Bmw e39 520i 96' caly czas sie woda gotuje


bebzon170

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich posiadaczy Bmw:)

A wiec zacznę od początku:

Pewnego pieknego dnia pozyczylem moja Bunie kumplowi i pech chcial ze pekl mu waz od chlodnicy i sie zagotowala;//

Kumpel zamiast zostawic ja i juz nic nie majstrowac postanowil dolewac wody i jakos dojechac do domu lecz mu sie to nie udalo.

Auto zostalo zaprowadzone do majstra ktory zrobil waz lecz to nic nie dalo bo nadal sie gotowala. Dodam jeszcze ze gdzies zniknol caly olej z silnika;/

Potem postanowil wymienic termostat lecz to nie pomoglo. no to dalej nowa chlodnica tez pudlo. caly czas sie gotuje woda lecz oleju juz nie bierze.

 

Panowi co to może byc??? POMÓŻCIE

Edytowane przez bebzon170
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie źle odpowietrzasz z 96 roku nie łatwo odpowietrzyć ile weszło płynu chłodniczego ? poczytaj troche na forum jest pełno instrukcji od odpowietrzania. Gratuluje dolewania zimnej wody do zagotowanego silnika :mad2:

 

I zatytułuj temat jak człowiek a nie jakieś pomocy nie wiem co robić :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przelew jest ? w 96 roku powinien mocny strumień być przy 2tyś. Mi mechanik jak zakładałem gaz też twierdził że dobrze odpowietrzył... I musiałem to zrobić sam bo auto się grzało :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ja myślę , że udało sie wam zapałować ten silnik.

 

Jeśli znikł olej to silnik trup.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co to może być?

 

Moim zdaniem zły kolega, który wisi Ci silnik :-)

 

Jak dolewał bez od powietrzania to wodą stała w wyrównawczym, a właściwie to ją wywołało,a silnik pracował bez chłodzenia. Wywalił uszczelkę, blok się wygiął i już dalej nie pojechał. Wymiana termostatu to jak przyklejać plasterek na urwaną nogę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie trzeba wszystko jest to samo :) może tylko sterownik silnika tak to powinno wszystko pasować. Jeśli się mylę poprawcie mnie koledzy ;) Kolega ostatnio do e46 wkładał z 2,0 na 2,8 :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba nie do końca jest to takie hop siup i z 2.0 wkładasz 2.8, dyferencjały mają inne przełożenia,wał od 2.8 jest trochę krótszy a takich "smaczków" wyjdzie w praniu więcej
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Silnik cały wraz z dolotem.

Wtryskiwacze , sprzęgło kompletne , skrzynia biegów wraz z drążkiem zmiany biegów , wał dyfer i jeśli to sedan to półosie.

No i wydech.

 

Sterownik silnika do wymiany lub wgrać właściwą mapę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zrobić jak fabryka to musisz mieć ok 4-6tys zł

Słupek z 2.0 goły kupisz poniżej tysiaka.

 

Odpowietrzenie może i coś da ale pamiętaj ze bez powodu olej nie uciekł i nie ma co się oszukiwać.. Bo będzie on już palił olej. O ile głowica, uszczelka lub blok są całe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz bierz od kolegi 2tys na silnik i poprzednie rzeczy które zepsuł.

Wątpię z 2tyś za sam silnik w dobrej kondycji, z gwarancją pisemna. A ktoś jeszcze musi stary wyciągnąć i nowy wsadzić. Kolega ostatnio kupował 2,8 to zapłacił 2300zł z gwarancją na pół roku. Podpisali umowę że nie bierze oleju itp. Ja bym tylko tak kupował silnik. Lepiej dać parę zł więcej niż potem wydawać na naprawy. Albo jak jest jeszcze na aucie i wtedy zobaczyć jego kondycję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Silnik z gwarancją? :-)

 

Brachol tak kupił, jak po tygodniu zadzwonił, że oddaje to usłyszał: "jak sie nie podoba to spier... do sądu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.