Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mój samochód to BMW seria 1 e 87 120d 2007r 177km

mam nie lada problem wczoraj w trasie zegary zaczęły wariować i wszystkie kontrolki migać oraz pokazała się kontrolka serwisu i ikona samochodu na podnośniku radio zaczęło przerywać włączać i wyłączać co chwile nawiew zaniemógł nie mówiąc o klimie dodatkowo po jakimś czasie zegary w ogóle się wyłączyły nie wskazując ani prędkości ani obrotów i wszystkie kontrolki również zgasły samochód jechał dalej jakby nigdy nic i dziś wsiadam do samochodu i na wcisnietym kluczyku kierunkowskazy dają swój dzwięk ( podczas pracy silnika nie dziłla) radio odpala normalnie po odpaleniu wł i wył co chwile, również pokazuje serwis na przemian z samochodem na podnośniku byłem u elektryka zmierzył napięcie przy włączonym silniku i swiatłach skakało od 13,8 do 14,8 powiedział ze to alternator broi ale jeszcze trzeba to potwierdzić.

Wszedłem w ukryte menu i kontrolki oraz zegary działają tylko jakby podczas pracy silnika nie docierał do nich prąd dodatkowo w ukryte menu nie mogę wejsc podczas pracy silnika ponieważ nie wyświetla mi sie obraz oprócz przebiegu.

Czy ktoś miał z was podobny problem i czy go rozwiązał szczerze mówiąc to jestem troche sfrustrowany bo posiadaczem jestem od niedawna i wczesniej nie dawał jakiś powodów do obaw samochód bo jeździło się super.

proszę o pomoc

pozdrawiam

Opublikowano

Witam wykluczone zostaly usterki elektryczne. Samochod zachowuje się jakby odcinal jakiś moduł ktory jest odpowiedzialny za uruchamianie zegarow wiatraka przy chłodnicy klimatyzacji, pomożcie koledzy na co wan to wygąda po odpaleniu zegary i kotrolki nie dzialają nie ma nawiewu ani klimy i nie działa wiatrak przy chłodnicy.

dzis jechałem do pracy i mial przeblysk wszystko się włączyło i do końca trasy działalo zgasilem odpaliłem i znów to samo.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Okazało sie ze było zwarcie w elektronice a dokładniej jest gdzies nieszczelność klapie bagaznika albo telnej lampie i cały sterownik parktronika byl w wodzie i on dawał zwarcie na instalacji . Zwarcia nie ma wszystko dziala odpukac idealnie. A zwarcie dawał konkretne bo 12v a elektryk mowil ze normalnie powinno byc na instalacji 2,5 v bym dluzej pojezdzil to cala instalacja moglaby sie spalic .
  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam kolegów,

Muszę podziękować i podzielić się swoim doświadczeniem z awarią licznika, podzespołów elektroniki i kontrolką z podnośnikiem.

Dzięki wskazówką znalazłem przyczynę i naprawiłem ją w ciągu godziny u mojej dziewczyny w e87, otóż faktycznie nad lewym tylnim nadkolem w bagażniku, odkryłem zbierający się basen wody, zalewający w końcu, moduł parktronik i moduł przyczepy. Jednakże muszę dodać że operację robiłem w lekki nocny deszczyk i zdecydowanie przyczyną była nieszczelna uszczelka tylniej lampy, z której kroplami co jakiś czas leciała woda, a nie przez zawilgoconą kratkę wentylacji. Myślę że na przyszłość, aktualnym posiadaczą pomoże moja wypowiedź. Dodatkowo: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2318312.html Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wylałeś wodę, która dostała się też prawdopodobnie do zamkniętej przestrzeni bagażnika? Wyjmij dwa korki od spodu i zobacz czy tu nie ma jeszcze ze dwoch litrów wody. Tu masz linka o co chodzi. Ja swoje wyjąłem najźdżając tylnymi kołami na krawężnik. Wody było bardzo dużo.

https://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?t=36211

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.