Skocz do zawartości

e39 523i Pali bezpiecznik nr54 od pompy paliwa w bagażniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy mam taki problem pali mi się bezpiecznik w bagażniku od pompy paliwa. Z 3 razy wymieniłem go tam jest 25A. Wyczytałem na forum, że to wina zacierającej się pompy paliwa. Ale gdy już mam zamawiać pompę problem znikł. Teraz jeżdżę na bezpieczniku o wartości 5A i od paru dni w ogóle mi go nie spaliło auto chodzi jak trzeba. Nic się nie dzieje, sam nie wiem co może być przyczyną, bo nie wierzę, że samo się naprawiło :roll: a nie chce aby znów mi nie odpaliło auto przez bezpiecznik. Ten bezpiecznik odpowiada tylko za pompę paliwa czy coś jeszcze jest na obwodzie?. Pompę mam świeżą bo ma około 5-miesięcy więc dziwne jakby się zacierała.
Opublikowano
Nikt nic ? Ktoś wie jaką oporność powinna mieć pompa paliwa? Teraz już wywala za każdym razem bezpiecznik. Opala na chwilkę i gaśnie. Albo ktoś poratuje jakimś schematem do pompy,bo wygląda mi to na przetarte gdzieś przewody. Pro forma zamówiłem już pompę. I czy ten bezpiecznik odpowiada tylko za pompę paliwa czy za coś jeszcze :roll:.
Opublikowano
Problem rozwiązałem sam. Piszę może komuś w przyszłości się przyda. Na tym obwodzie jest tylko pompa paliwa. Pompa powinna pobierać do 8 amper. Powyżej się zaciera. U mnie winowajcą był drut na pompie który zwarł się z plusem i czasem dotykał o obudowę pompy i tam robił zwarcie. Dobrze, że zawsze mam te 30-40litrów to była pompa zalana i iskra nie była w oparach, bo nie wiem co by się mogło stać :evil:. Pompę oczywiście wymieniłem. Pozdrawiam :)
Opublikowano

Ciężki temat u ciebie ze nie miałem pojęcia, szczególnie ze kupowales niedawno pompę. Dobrej firmy czy jakiś zamiennik wcześniej brałeś?

 

No jeśli rzeczywiście się iskrzylo to mogło by być nieciekawie

Opublikowano (edytowane)

Energia iskry nie wystarczy do zaplonu oparow paliwa.

Tak jest pomyslane w tym obwodzie (ograniczone napiecie i prad), wiec nie ma powodow do obaw.

Zreszta stezenie oparow paliwa przekracza w zbiorniku HEL (najwiekszy poziom zaplonu). Nie ma tlenu, nie ma zaplonu. Powietrze jest wyparte przez parujace paliwo.

Mieszanka wybuchowa musi byc w odpowiedniej proporcji.

Edytowane przez >Arecki<

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano (edytowane)
Samochod BMW nie znosi zamiennikow i bylo to pisane nie raz. Szkoda kasy na podrobki, ktore nie beda dzialac poprawnie i przez dluzszy czas. Edytowane przez >Arecki<

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
W bmw są w większości okropnej jakości zamienniki i to jest niepojęte. Kolejny raz widać teraz akurat na Twoim przykładzie. A pompa oryginał pewnie z 3 razy droższy niż zamiennik..
Opublikowano
Wiem, że nie znosi zamienników. Ale tym razem byłem zmuszony do takiego zakupu, bo musiałem jechać w trasę i nie szło tego przełożyć, a bez sprawnej pompy ciężko, a różnicy dużej w cenie nie było, bo pierburga pompa 380zł a tą co kupowałem 250zł. Pompę oddałem do reklamacji może uznają może nie. Najwyżej padnę na te 250 zł trudno gdybym się nie pojawił na spotkaniu stracił bym wiele więcej. Także nie ma tego złego ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.