Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie, kupiłem 2 letnie f30 328i, ma przejechane 60 tyś (szerokość opon 225), na letnich było pewnie z 40 tyś. Na równej suchej nawierzchni na końcówce 1 biegu (po 5 tyś. obrotów) zazwyczaj włącza się kontrola trakcji (jak jest mała nierówność to także na 2 biegu) i czuć że tył traci przyczepność. Czy lepiej kupić na tył szersze opony i czy to coś pomoże, czy wystarcza takie same opony? Nie są jakoś bardzo zjechane więc na suchej nawierzchni chyba nie powinno być różnicy jak kupie z taką samą szerokością nowe i i tak będzie się włączać kontrola trakcji? Pierwszy raz mam auto które ma 6 sek. do steki. Wcześniej jeździłem autami autami z napędem na tył (e46 i c200) z przyspieszeniem 8,5-9 sek. do setki i wtedy kontrola trakcji na równej suchej drodze nigdy się włączała więc może to tak musi być przy tak mocnym silniku?
Opublikowano

W nie M-pakiecie jest tylko 225 na wszystkich kołach.

 

Mpak ma 225 z przodu i 255 z tyłu, więc możesz spróbować z tym rozmiarem.

Opublikowano
std. zawieszenie 18" p/t 225. Przy ostrym wkręcaniu ślizga, potwierdzam. Oczywiście S+ i DSC/ESP off. Inaczej moment jest dość delikatnie dawkowany na koła i czuć jak DSC/ESP limituje moment ...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W nie M-pakiecie jest tylko 225 na wszystkich kołach.

 

Mpak ma 225 z przodu i 255 z tyłu, więc możesz spróbować z tym rozmiarem.

 

Nie do końca - mam wersję F30 320d, bez mpakietu i też mam przód 225 tył 255

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.