Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy ta zmiana moze mi usunac program ktory mam wgrany po usunieciu filtra dpf? auto mi muli na wolnych obrotach i dluzej kreci przy odpalaniu. Wezyk od EGR caly czas zasysa powietrze. Nie robi tego pulsacyjnie... wyglada to tak jak by egr byl caly czas otwarty. bede wymienial ten zawor podcisnienia i moze to w czyms pomoze...

 

Masz uszkodzony przetwornik. Ciśnienie zasysania powinno być zmienne w zależnośści od naciśnięcia pedału gazu (na wolnych obrotach nie może odrazu dawać na full). Odłącz wężyk od egr i zaślep go - jeśli zauważysz różnice to znalazłeś winowajcę.

Opublikowano
czy ta zmiana moze mi usunac program ktory mam wgrany po usunieciu filtra dpf?

 

Nic ci nie usunie przecież nie zmieniasz softu silnika.

Opublikowano
czy ta zmiana moze mi usunac program ktory mam wgrany po usunieciu filtra dpf? auto mi muli na wolnych obrotach i dluzej kreci przy odpalaniu. Wezyk od EGR caly czas zasysa powietrze. Nie robi tego pulsacyjnie... wyglada to tak jak by egr byl caly czas otwarty. bede wymienial ten zawor podcisnienia i moze to w czyms pomoze...

 

Masz uszkodzony przetwornik. Ciśnienie zasysania powinno być zmienne w zależnośści od naciśnięcia pedału gazu (na wolnych obrotach nie może odrazu dawać na full). Odłącz wężyk od egr i zaślep go - jeśli zauważysz różnice to znalazłeś winowajcę.

 

Tak ale wtedy auto wejdzie w tryb awaryjny... Czy tylko wywali blad? czy mogę ograniczyć jego udzial w rheingold?

Opublikowano

W tryb awaryjny nie wejdzie, wywali błąd i zapali się kontrolka na desce. Soft silnika w e60 jest zaprogramowany tak aby auto spełniało normy euro4 więc ograniczyć go można nieznacznie.

Rheingolda nie posiadam to nie wiem, ale disem to zrobisz z pewnością.

Opublikowano

Wymienilem ten konwerter w sobote.

url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwijifnT2LPKAhXHbxQKHSwbD74QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.worldcarparts.co.uk%2FStore%2Ftabid%2F667%2FProductID%2F7940%2FDefault.aspx&psig=AFQjCNGAFi29PW-_ZGBKzPMX98YxnYFrRw&ust=1453217892321141

 

Ku mojemu zdziwieniu auto 3 dni z rzedu odpalilo na strzala. Troche mi to nie pasuje aby to byla glowna przyczyna, bardziej jest to zbieg okolicznosci :oops: Ale podcisnienie w przewodzie ktory idzie od konwertera do egr jest dalej takie samo tzn. po odlaczeniu gumowej rurki od egr dalej caly czas zasysa. Jak przyczepie do palca to tak trzyma non stop. Wydaje mi sie, ze powinno byc tak jak powiedziales zmienne... musze sciagnac ta rure od egr do intercoolera i zobaczyc jak egr pracuje...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jest sens przyciąć w ISTA EGRa?

Mam silnik M47n2 z manualem i zastanawiam się co wpisanie 40mg może mi dać, podpowiecie?

ja powiem tak ze mialem ustawione na 40 i jedyna roznica jaka widzialem to to ze silnik chodzil troche glosniej

Wrocilem do stock

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
witam panowie mam problem w moim e60 530d. po przekroczeniu pewnych obrotów słychać świst. Wydaje mi sie że przepływka świruje. odczyty z inpa w filmiku.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam panowie mam problem w moim e60 530d. po przekroczeniu pewnych obrotów słychać świst. Wydaje mi sie że przepływka świruje. odczyty z inpa w filmiku.

 

Nie napisałeś, na jakich obrotach robiłeś pomiar, zakładam, że przynajmniej na chwile miałeś pedał w podłodze. Pomiar przepływomierza daje dużą rozbierzność między wartością zadaną a rzeczywistą Wątpię żeby winowajcą była przepływka, choć nie daje idealnych pomiarów nie sądze ,żeby przez taką wartość było tak słabe ciśnienie doładowania. Jeżeli słychać świst to może być turbina lub nieszczelność w kolektorze w chłodnicy powietrza lub w wężach.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Pomiar robiony na obrotach od 600 i powoli do 2000. Turbo swiezo po regeneracji, przed regeneracja strasznie gwizdalo. Ten swist pojawil sie juz przed regeneracja po poganiawce na trasie. Pojawia sie tylko na rozgrzanym silniku.
  • 1 rok później...
Opublikowano

BMW E61 2.0 TD M46 – nie przyspiesza ponad 2500 obrotów – mechanik bezradny

 

Witam, móje auto dotąd sprawne w miare żwawe jak na 163KM ( 270tys, bierze ok. 1l oleju na 2 mies ) od ok. miesiąca przestał reagować na pedał gazu.

To orientacyjna granica – bardziej odnosi się do obciążenia auta.

Na 1 biegu do 4000 na 2gim do 3000 na 3 do 2500 na 4ce do 2300 na 5 podobnie itd.

Wskaźnik zużycia paliwa Idze pod max i faktycznie dośc dużo teraz pali.

Nie ma dymu, nie ma stuków, dziwnych odgłosów ani falowania obrototów.

USunięte nieszczelności dolotu powietrza do silnika. Podejrzane komunikaty DPF, oraz przepustnicy.

DPF nie chce się wypalić, bo przydławiona ? przepustnica ? nie pozwala nia rozgrzanie silnika

Czy jest coś co Wam podpowiada techniczna doświadczenie i intuicja – gdzie sprawdzić ?

Pewnie jest cała masa czujników które może podawać błąd ale widze że mechanik nie ma koncepcji.

 

Pytanie :

Czy jeśli przepustnica daje mniej powietza ale wtryski podają paliwo w ilości normalnej, to czy silnik nie powinien się zalać ? kopcić ?

Opublikowano
Zrób porządek z przepustnicą i wypalania dpf

 

Czy w modelu E61 M47 2.0 2006 może nie być opcji wypalenie stacjonarne ? Wiem, że me mechanik ma tylko uniwersalny komputer, i spod tego kompa nie może wykonać wypalenia w serwisie. Czy można wejśc w system ukryty ? dla wypalenia stacjonarnie ? chodzi o to że on musi jeździć przez 1,5 godziny na wylotówkę z wpiętym komputerem - a maja jeden w całym serwisie. Twierdzi tez że na tym komputerze nie jest w stanie podejrzec ciśnienia przed i za DPF.

 

Że to nie sa patałachy świadczy że buduja rajdówki od zera, i mają wysoką kulture pracy.

A ja mam wyjazd pojutrze i nie zdażę przenieśc auta do innego serwisu, stąd dramatycznie szukam wskazówek.

Opublikowano

Jeśli nie mają odpowiedniego oprogramowania do obsługi Bmw to tego nie zrobią.Niestety takie multiurządzenia nie są dobrym wyborem do obsługi tych autek.Proponuje jednak znaleźć kogoś,kto zna się na Bmw i ma odpowiednie narzędzia do obsługi.Pozdrawiam

 

Aha i to,że budują auta rajdowe nie świadczy,że znają się na obsłudze Bmw :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To szukaj kogoś z ista lub DIS w okolicy lub obcykanego w tool32 co wymusi wypalanie i będzie kasować błędy w trakcie jazdy

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
BMW E61 2.0 TD M46 – nie przyspiesza ponad 2500 obrotów – mechanik bezradny

 

Witam, móje auto dotąd sprawne w miare żwawe jak na 163KM ( 270tys, bierze ok. 1l oleju na 2 mies ) od ok. miesiąca przestał reagować na pedał gazu.

To orientacyjna granica – bardziej odnosi się do obciążenia auta.

Na 1 biegu do 4000 na 2gim do 3000 na 3 do 2500 na 4ce do 2300 na 5 podobnie itd.

Wskaźnik zużycia paliwa Idze pod max i faktycznie dośc dużo teraz pali.

Nie ma dymu, nie ma stuków, dziwnych odgłosów ani falowania obrototów.

USunięte nieszczelności dolotu powietrza do silnika. Podejrzane komunikaty DPF, oraz przepustnicy.

DPF nie chce się wypalić, bo przydławiona ? przepustnica ? nie pozwala nia rozgrzanie silnika

Czy jest coś co Wam podpowiada techniczna doświadczenie i intuicja – gdzie sprawdzić ?

Pewnie jest cała masa czujników które może podawać błąd ale widze że mechanik nie ma koncepcji.

 

Pytanie :

Czy jeśli przepustnica daje mniej powietza ale wtryski podają paliwo w ilości normalnej, to czy silnik nie powinien się zalać ? kopcić ?

 

1l oleju na 2 miesiące??? :shock: Jeżeli robisz 40 tyś w dwa miechy to jest ok.

Powodzenia, masz odpowiedz na swoje pytanie, olej zalewa elektronikę w przepustnicy w efekcie czego jest nie sprawna, dopuki jej nie zrobisz, zapomnij o wypaleniu dpf.

Chyba nie muszę pisać co się stanie jak olej dostanie się do komory spalania. Twój motor to lubi :evil: Śmigaj tak dalej, a będziesz wymieniał silnik.

Opublikowano
Hembo, ja sie troszczę o auto i nie oszczędzam na serwisie. Od ostatniej wymiany oleju ok 10000 km nie wziął prawie nic. Poziom w górnej części bagnetu. Wymieniona przepustnica ( klapa gasząca ) i przepłukany DPF, bo normalnym trybem juz nie chciał sie wypalić. Zrobiłem 1200 km autobanem i od 120 Max pod Warszawa, teraz idzie 180 bez problemu. Nie cisnąłem więcej bo ślisko i dzieci w samochodzie.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam

Borykam się z problemem już dłuższy czas :/ Posiadam 3.0d w automacie i mam podobny problem, auto nie redukuje jak należy. Gdy ruszam autem od 0-200 automat wbija biegi bez problemu, przyspieszenie zależne od wciśnięcia gazu. Problem pojawia się wtedy gdy jadę stałą prędkością i chcę przyspieszyć, auto nie redukuje biegu. Czy jade w mieście na 3 biegu czy w trasie na 6 ciagle jest to samo, samochód przyspiesza na biegu, który aktualnie jest wbity. Nie ważne czy powoli wciskam gaz czy szybko. Wskaźnik paliwa rośnie a auto nie przyspiesza, dla czego?? Bo przy tym biegu mam akurat małe obroty i jest turbo dziura, bo jak dalej będę przymał gaz to on powoli przyspieszy do 2 tysiecy po czym turbo zaczyna swoją pracę. Na sporcie jest lepiej z przyspieszeniem bo trzyma wysokie obroty i turbo od razu chwyta lecz dalej bez redukcji, manual jak manual, tempomat ustawiony na 140 i przy stałej predkosci 80km/h po właczeniu powrotu odziwo potrafi sobie zredukować. Automat zredukuje gdy pedał jest wciśnięty prawie do maxa (4/5gazu) i wtedy następuje redukcja i wystrzelenie auta. Kic down działa poprawnie. W aucie mam zrobiony program, wywalony egr, dpf, klapki kolektora, wymieniony olej z filtrem w skrzyni. Przed tym wszystkim jak kupiłem samochód było to samo. Brak błędów.

Pomocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.