Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powoli rozglądam się za przyzwoitą e39. Ktoś coś wie na temat tego egzemplarza? Każda uwaga mile widziana. Na moje oko, wszystko zgadza się z VIN i ciężko się do czegoś przyczepić (może poza takim sobie wyposażeniem...)

 

http://allegro.pl/bmw-e39-525i-2001r-140-tys-km-niespotykany-stan-i5566165985.html

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBADT31070GN74298

Modellbezeichnung: 525I

Ausführung: Europa

Typschlüssel: DT31

E-Code: E39

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: M54 - 2,50l (141kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Schiefergruen Metallic (449)

Innenraum: Stoff Rips Diagonal/anthrazit (F4AT)

Produktionsdatum: 23.04.2001

Werk: Dingolfing

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S401A

Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A

Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S441A

Raucherpaket Smoker package

S488A

Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S500A

Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S555A

Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control

S661A

Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)

S690A

Cassettenhalterung Cassette holder

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

S970A

Business-Paket Business Package

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawe ogłoszenie. Szczególnie zastanawiające jest, że pół roku od sprowadzenia na sprzedaż.

Znam mechanika, co sprowadza fury, rejestruje na siebie i zawsze po pół roku sprzedaje (jakiś tam podatek od wzbogacenia jest jeśli wcześniej się sprzeda). Tyle, że on sprowadza szrot, a te pół roku to akurat, żeby na spokojnie z kupy złomu po dachowaniu skleić coś, co samodzielnie jeździ.

 

Nie twierdzę, że ten taki jest, ale jak będziesz oglądał to szczególnie się zainteresuj geometrią podwozia i sprawdzeniem pod kątem wspawanych elementów karoserii. Zobacz na zdjęciu, jak pięknie lakier się błyszczy pod kołem zapasowym - tam bym zaczął ;)

Opublikowano

Ten okres pół roku jest faktycznie zastanawiający. Skontaktowałem się z serwisami, których pieczątki widać w KS i obydwa potwierdzają, że wpisy pokrywają się z ich bazami danych. Jest szansa, że przebieg jest autentyczny. Zdjęcia są z maja, więc auto pewnie jest już jakiś czas wystawiane. Ewentualna bezwypadkowość do sprawdzenia raczej tylko na miejscu, chyba że ktoś już oglądał to auto i może się podzielić wiedzą.

A co do ceny...jest wysoka szczególnie, że to trochę bieda edyszyn.

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Cena to chyba jakiś żart :)

Wiem ze konkretnie utrzymane e39 jest w cenie alu tu chyba sprzedający przesadził.

 

Obejzyj ceny ladnie utrzymanych e39 w Niemczech. I nie mowie tu o perełkach z przebiegami +/- 100 tys km, tylko zwyklych zadbanych 200-300 tys km. Ponizej 5 tys euro nic konkretnego sie nie kupi. A gdzie transport, oplaty, pakiety startowe itp?

 

Wiadomo ze w Polsce kazdy by chciał super zadbane e39 najlepiej 530d lub 540i w cenie do 12 tys zł. No i z m-pakiem koniecznie :)

 

Szkoda tylko ze ladne 540i to potrafia po 6-7 tys euro kosztowac... a że sa szroty e60 w tej cenie, nawet po 4500 euro? No są. Wiadomo jakie auto wybierze 95% polskich nabywców. :) Nie wazne ze rupiec, wazne ze nowy model :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
"Gwarantuję przyszłemu właścicielowi niezawodność i sprawność" To odważna deklaracja od której, powstrzymują się nawet producenci nowych samochodów :D ale obejrzyj auto i jak będzie wszystko ok. to poproś właściciela o podobny wpis w umowie kupna :lol:
Opublikowano
Cena to chyba jakiś żart :)

Wiem ze konkretnie utrzymane e39 jest w cenie alu tu chyba sprzedający przesadził.

 

Obejzyj ceny ladnie utrzymanych e39 w Niemczech. I nie mowie tu o perełkach z przebiegami +/- 100 tys km, tylko zwyklych zadbanych 200-300 tys km. Ponizej 5 tys euro nic konkretnego sie nie kupi. A gdzie transport, oplaty, pakiety startowe itp?

 

Wiadomo ze w Polsce kazdy by chciał super zadbane e39 najlepiej 530d lub 540i w cenie do 12 tys zł. No i z m-pakiem koniecznie :)

 

Szkoda tylko ze ladne 540i to potrafia po 6-7 tys euro kosztowac... a że sa szroty e60 w tej cenie, nawet po 4500 euro? No są. Wiadomo jakie auto wybierze 95% polskich nabywców. :) Nie wazne ze rupiec, wazne ze nowy model :)

 

 

W pełni sie z Tobą zgadzam bo sam należe do tych co próbują uświadamiać ze dobre e39 za 15k jest nie do zdobycia. Chodziło mi raczej o to że cena ni jak sie ma do wyposażenia bo ta e39 jakoś wybajerowana nie jest :)

Opublikowano

Ja jak swojej szukalem to przecieralem oczy ze ma ori lakier i przebieg i na dodatek m54b30.Ale jak powiedzieli wczesniej takie auto nie kosztuje 15 tys i trzeba to zrozumiec.Rynek e39 jest strasznie podzielony i za pare lat wyklaruje sie z wszelkich szrotów

 

Co do auta z linku.Ta ksiazka jakas podejrzana.Wedle zapisow olej nie byl zmieniany przez 6 lat i 50 tys km.

Opublikowano
Autko kupione. Obydwa serwisy z KS potwierdziły, że wpisy zgadzają się z ich danymi. Jest jeszcze jeden wpis w historii serwisowej, którego nie ma w KS - czerwiec 2013 - przebieg 128.120 km. Pachnie nowością :)

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano

Nord. Oby dlugo sluzylo. Ja osobiscie bym tyle nie dal ze wzgledu na sama bude ktora juz wyglada jak sprzed 15 lat...ale jesli faktycznie jest tak jak mowisz to poza bezyna, klockami olejem itd nie powinienes specjalnie nic dolozyc:-) szacun dla Ciebie ze nie szukales e60 w tej cenie. Swoja droga e39 to spoka fura tylko taka bardzo pospolita u nas.... Ale pociesz sie ze nie wydasz 5 kola na pakiet startowy ;-)

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

ENJOY THE RIDE
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja osobiscie bym tyle nie dal ze wzgledu na sama bude ktora juz wyglada jak sprzed 15 lat...

 

Wiesz, jak gadałem ze znajomymi to mojemu e39 dawali 3 do 8 lat (nie wliczając hardkorów co twierdzili, że nówka, jak po wosku i czyszczeniu wnętrza oglądali) :D tak więc poziom wiedzy o modelach (jeśli ktoś się nie zgłębia) jest raczej znikomy.

A ogólnie to wyglądem się nie jeździ, a fura z takim nalotem i bez problemów blacharskich przeżyję większość obecnych "nówek salonówek", nie wspominając o komforcie jazdy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.