Skocz do zawartości

E39 m52b25 problem głowica? blok? uszczelka 523i


CharzyN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak się stało że zostałem posiadaczem E39, lecz niestety po miesiącu wyszło dlaczego ją sprzedawali, problem jest taki wziąłem się za wymiane świec, po zdjęciu cewki na 2 cyl stał olej wydawało mi się że nie tylko jest olej bo i płyn, wymieniłem uszczelke pod deklem, i po przejechaniu 300 km zaczyna juz widać ze jest to plyn, wywala z pod świecy albo jest gdzieś pęknieta głowica. Objaw prawie nie ma, trzyma temperature, odpowietrza się, nie kopci itd. Teraz pytanie w tym silniku jest blok aluminiowy, czy często jest że pęka? Obstawiam najgorsze bo głowice mam kupioną i obrobioną w razie draki, znając życie nie będzie to tylko uszczelka sama w sobie. Czy też ktoś miał taki problem w tym silniku? że zbiera się tam płyn? po odkręceniu swiecy elektroda jest sucha lecz gwint świecy mokry, wyglada na to że płyn leci do góry od komory spalania i osiada w tulei.. Pomocy 3 sierpnia ruszam nad morze..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.