Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z e46. W trasie na mazury auto straciło moc i po zatrzymaniu się prychnelo kilka razy i zgasło. Obecnie nie chce zapalic. Aktualnie stoję na poboczu więc proszę o wskazówki czy uda się awarie usunąć teraz.
Opublikowano

a rozrusznik kręci ?

napisz gdzie jesteś może ktoś z okolicy ma kompa i akurat to przeczyta i pomoże.... to by wiele wyjaśniło

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Rozrusznik działa. Moim zdaniem to coś z paliwem. Auto scholowane już do warsztatu:) We wtorek będzie podłączone do kompa i wszystko się wyjaśni. Oby tylko nie wtryski:/. Dodam że po dłuższym postoju udało się odpalic i zaparkowac pod warsztatem. Dam znać w przyszłym tygodniu co mechanik powie.
Opublikowano
Panowie mam prośbę. W związku z tym że stosuje co do mechaników zasadę ograniczonego zaufania. Czy jest jakaś dobra dusza która podlaczyla by moje autko do kompa?? Auto stoi w warszawie na Radzyminskiej. Oczywiście nie za darmo :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie nie wtryski ale raczej pompa, ile miałeś paliwa, jak może tylko 1/4 baku ok 15l (mniej jak jest nachylony samochód na stronę kierowcy) to może pompa przetłaczająca w baku http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL91-EUR-12-2000-E46-BMW-330d&diagId=16_0372 częsty problem, ale do-tankowanie powyżej 1/4 baku pomaga i zapali, może też być pompa nr 8 http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL91-EUR-12-2000-E46-BMW-330d&diagId=16_0458

lub przekaźnik pompy ..... , , ewentualnie któryś z czujników (wału korbowego lub czujnik położenia walka rozrządu viewtopic.php?f=69&t=126512 ...) jest możliwość też ze sam DDE, ale to rzadkość w DDE4, częściej DDE5

Opublikowano
Co do paliwa to by się zgadzało bo miałem poniżej 1/4. Rezerwa jeszcze się nie zapaliła. W każdym razie to dobry trop. Jutro zatankuje auto do połowy albo do pełna. Odezwę się jak będzie po zabiegu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrób sobie test 21 w zegarach ile masz paliwa w obydwu komorach baku

(jak sie robi test w zegarach

) tylko wybierz 21 i pokaże ile jest w komorach paliwa, powinno być tylko w

prawej komorze od strony pasażera ponieważ tam jest pompa paliwa w baku, jak jest wszystko (przy 15 l ) w lewej komorze od strony kierowcy to masz problem znaleziony

wystarczy że dotankujesz i nie będziesz schodził poniżej 1/4 baku i możesz jeździć (ale proponuje naprawić) chociaż ja nigdy nie schodze poniżej 1\4 baku ze względu na t a wadę częstą i na chłodzenie paliwa.

A tu dyskusja nad tym ile powinno być paliwa w obydwu komorach viewtopic.php?f=69&t=247536

szkoda że nie masz INPA i interfejsu (koszt jakieś 100zł) to byś miał od razu podgląd do wszystkiego.

Opublikowano
Więc jest dalej lipa. Auto zalane na 3/4 wg wskaźnika. Wlałem około 30 litrów i auto zapaliło. Silnik pracował nierówno tak jak by miał zaraz zgasnąć. Postała tak chwile. Stwierdziłem że spróbuje się przejechać i zonk. Przyspieszenia nie było i bardzo szarpała podczas przyspieszania. Ekonomizer cały czas pokazywał spalanie rzędu 14-20 litrów. Z rury wydechowej wydobywał się cały czas dym. Ciemno było ale dym wydawał się szary. Po przejechaniu około 1km auto zgasło i już nie zapaliło. Rozrusznik kręcił i nic.Wydaje mi się że to albo pompa paliwa albo co gorsza pompa wtryskowa. Proszę o jakąkolwiek podpowiedź. Jutro auto zostanie też podłączone do kompa.
Opublikowano

Więc tak. Auto odebrane od mechanika. Zregenerowana została pompa wtryskowa i wymieniony został zawór na pompie. Dodatkowo uszczelniony został dolot. Natomiast nadal jest jeden Problem. Auto trzęsie na jałowym biegu i nie ma mocy. Delikatnie szarpie też przy przyspieszaniu. Myślałem że pomoże na to regeneracja pompy. Dziwne jest to że jak przegonie autko trochę mocniej to problem ustępuje niekiedy do następnego odpalenia. Moc w dużej części wraca. Podczas gdy problem występuje ekonomizer dochodzi na czwórce do 12-14 l a na piątce czasami nie wychodzi ponad 10. Na 1,2 i 3 dochodzi do 20. EGR wyczyściłem. Ma ktoś pojęcie gdzie szukać przyczyny i czy można na tym jeździć???

 

Jeszcze jedno. Według mechanika na kompie nic nie wychodzi.

Opublikowano
Jaki byl powod regeneracji pompy? Bo o ile mnie pamiec nie myli to jak pompa pada, to robi to nieelegancko, bo sieje opilkami po calym ukladzie paliwowym, a to z kolei zabija wtryskiwacze. Takze ja bym sprawdzil korekty, albo wyjal i dal wtryski do sprawdzenia...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.