Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wiem wiem...a Ty dieslem w RWD dalej dojedziesz na wakacje ;) bo to jest "prawdziwe BMW"

 

Ja akurat wybrałem xDrive z wielu powodów i nie żałuje swojego wyboru tak samo jak Ty wybrałeś RWD i tez jesteś zadowolony. Czego chcieć więcej? Każdy ma wybór zarówno napędu jak i silnika i to jego indywidualna sprawa, a dyskusja o wyższości RWD nad AWD i tak nic nie wnosi :)

 

Definicja "prawdziwego BMW" zmienia się bardzo dynamicznie i chyba każdy ma swoją. Dla mnie takim było jest i będzie E92 M3 ale nie stać mnie na utrzymanie. Moje z pewnością nie przechodzi przez tą definicję, jest niestety wyborem rozsądku. Ale daje mi namiastkę tego o czym marzę bo ma jakieś tam osiągi i w moim odczuciu świetnie się prowadzi.

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Definicja "prawdziwego BMW" zmieni się jeszcze bardziej, w miare napływu modeli FWD. Wtedy xdrive stanie się zbawieniem ;)

Swoją drogą, bardzo prawdopodobne, że nowe M5 też otrzyma M-xdrive. Będzie się działo na forum :cool2:

Opublikowano

ja jednak uważam, że ten temat to jakaś prowokacja, która ma ożywić ruch na stronie:)

Xdrive nie jest taki dramatyczny, ten konkretny egz. musiał być zrąbany po prostu.

Opublikowano
Czemu zatem nie kupiłeś M135ix :norty: Chyba nie brałeś jej do driftu ?

Moim zdaniem to jest tak - trzeba mieć jedno auto z xDrive i jedno dla zabawy. Oczywiście, jeśli nie miałbym kasy to takie E39 530d RWD co miałem sprawdzało się na deszczu i w zimie, ale dlatego że było długie i relatywnie słabe. M135i jest krótkie i nerwowe, jechanie tym w deszczu powyżej 100kmh to już jest ryzykowne i w Top Gear chyba nawet to udowodnili. Jeśli jest sucho - uwielbiam to auto, właśnie dlatego że można radośnie zapier****ć i latać bokami wg uznania. Kupiłem na dojazdy do pracy po równych szybkich drogach i wierz mi, nie ma nic zabawniejszego niż latanie M135i po centrum Katowic, gdzie używam tylko 2-3 biegu i gaz/hamulec do oporu :D Ale jak pada deszcz, to nawet na seryjnych oponach i kontroli trakcji była ciągła walka z autem, ZERO frajdy.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Hehe no to wszystko jasne :) Ty mając dwa razy większa moc podczas zwykłego deszczu masz takie odczucia jak ja na wąskich zimowkach gdy pod kołami sa jakies resztki błota pośniegowego.
Opublikowano

o lubie tego typu tematy :)

 

Kiedys jeszcze chciało mi sie dyskutować dziś wiem że to nie ma sensu bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :)

Może jakbym mieszkał w górach to był bym zwolennikiem XDrive, a takto jesli tylko mam mozlliwośc wyboru - unikam tego napedu jak ognia.

 

To nie dla mnie, jakbym chciał podsterowność kupił bym sobie passata, ale co kto lubi :)

Opublikowano

Jałowa ta dyskusja panowie ...

Po to jest wybór , żeby każdy kupił co potrzebuje . Moze zaczniemy sie kłócić , czy czarny kolor ładniejszy czy srebrny ...

Dodam od siebie - do "nie latania bokami" xdrive jest jak najbardziej ok :cool2:

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano (edytowane)
A najgorsze jest to ze jak wczoraj przeglądałem oferty Premium Selection to 95% aut ma tego cholernego xdrive. Ja nie rozumiem czy nagle nikt juz nie potrafi jeździć rwd czy co? Juz sie nie dziwie BMW ze połowa aut bedzie niedługo fwd jak ludziom przestało zależeć na tym co w tej marce najlepsze.. Ehh.

 

Bez przesady. Przy obecnych systemach ESP, DTC itd normalna jazda z rwd to nie wyczyn. Sam jeżdżę f30 328i rwd i przy normalnej jeździe nie ma mowy o "niebezpiecznym rwd". DTC od razu wkracza do akcji i "ratuje" sytuacje, a nawet nie pozwala jej wystąpić. Nawet w zimę systemy skutecznie dbają o brak poślizgu. Co innego przy wyłączonym kompletnie DTC i skrzyni przestawionej na manual. :twisted: :twisted: :twisted:

Edytowane przez slomka00
  • Moderatorzy
Opublikowano
No ale ja właśnie to co napisałeś mam na myśli od początku :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba dla dupy nie kierowcy bo nie wiem już naprawdę jak można wychwalać x drive który zawsze wyjeżdza lekko przodem przy ostrej jeździe.
Opublikowano
Chyba dla dupy nie kierowcy bo nie wiem już naprawdę jak można wychwalać x drive który zawsze wyjeżdza lekko przodem przy ostrej jeździe.

Wiesz, dla jednych wyjeżdżanie przodem to problem, dla innych permamente wyjeżdżanie tyłu, nawet na suchym :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Chyba dla dupy nie kierowcy bo nie wiem już naprawdę jak można wychwalać x drive który zawsze wyjeżdza lekko przodem przy ostrej jeździe.

Wiesz, dla jednych wyjeżdżanie przodem to problem, dla innych permamente wyjeżdżanie tyłu, nawet na suchym :D

Sławomir, masz tak niemiarodajny samochod ( mowa o M135i) ze bardziej powinienem być traktowany jak odstępstwo od reguły a nie argument.

Opublikowano
Chyba dla dupy nie kierowcy bo nie wiem już naprawdę jak można wychwalać x drive który zawsze wyjeżdza lekko przodem przy ostrej jeździe.

 

Mój przy większej prędkości wyjeżdża wszystkim kołami na raz, przy mniejszej tyłem.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Chyba dla dupy nie kierowcy bo nie wiem już naprawdę jak można wychwalać x drive który zawsze wyjeżdza lekko przodem przy ostrej jeździe.

Audi juz sobie z tym radzi :norty:

http://www.blogomotive.pl/index.php/2015/07/27/m536-opony-w-audi-rs3/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Seria 1 jest słabym przykładem rwd to auto jest zbyt małe i krótkie złe rozstawy osi sprawiaja,że jest nerwowe, nieprzewidywalne i potrafi zaskoczyć w 1M już tak nie było.

Jednak wszystkie M mają RWD i mimo wszystko są kwintesencją prowadzenia biją na torach zwłaszcza krótkich całą konkurencję nawet auta sporo szybsze na prostej w tym wszystkie awd i quattro.

Sposób w jaki rwd w wykonaniu bmw układa się w zakrętach sprawia niesamowitą frajdę i radość z jazdy x drive, awd, quattro wyjeżdza zawsze i jak już przesadzimy robi się nieprzewidywalne i trudne w opanowaniu na pewno nie chciał bym takiego auta do szybkiego latania po zakrętach. Dla żony i dzieci do spokojnej jazdy zdecydowanie xdrive zwlaszcza na zime i jesienne ulewy ale do frajdy z dynamicznej jazdy zwlaszcza po zakrętach tylko rwd osoba mająca nawyki nawet w bardzo mocnym rwd nie jest w stanie zrobic sobie krzywdy na włączonym dsc nawet mocno przesadzając dsc pomaga i auto jedzie tak gdzie trzeba.

Opublikowano
Seria 1 jest słabym przykładem rwd to auto jest zbyt małe i krótkie złe rozstawy osi sprawiaja,że jest nerwowe, nieprzewidywalne i potrafi zaskoczyć w 1M już tak nie było.

Jednak wszystkie M mają RWD i mimo wszystko są kwintesencją prowadzenia biją na torach zwłaszcza krótkich całą konkurencję nawet auta sporo szybsze na prostej w tym wszystkie awd i quattro.

Sposób w jaki rwd w wykonaniu bmw układa się w zakrętach sprawia niesamowitą frajdę i radość z jazdy x drive, awd, quattro wyjeżdza zawsze i jak już przesadzimy robi się nieprzewidywalne i trudne w opanowaniu na pewno nie chciał bym takiego auta do szybkiego latania po zakrętach.

 

Kolejny Bob co jest mądrzejszy od inżynierów BMW i ich programistów. BU HA HA HA !!! :cry2:

Kolego Ty się lepiej ułóż do snu bo już bajki piszesz, a nie do zakrętów :wink:

...

Chcesz sobie polatać po zakrętach to jedź na tor dzieciaku. :nienie:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Seria 1 jest słabym przykładem rwd to auto jest zbyt małe i krótkie złe rozstawy osi sprawiaja,że jest nerwowe, nieprzewidywalne i potrafi zaskoczyć w 1M już tak nie było.

Jednak wszystkie M mają RWD i mimo wszystko są kwintesencją prowadzenia biją na torach zwłaszcza krótkich całą konkurencję nawet auta sporo szybsze na prostej w tym wszystkie awd i quattro.

Sposób w jaki rwd w wykonaniu bmw układa się w zakrętach sprawia niesamowitą frajdę i radość z jazdy x drive, awd, quattro wyjeżdza zawsze i jak już przesadzimy robi się nieprzewidywalne i trudne w opanowaniu na pewno nie chciał bym takiego auta do szybkiego latania po zakrętach.

 

Kolejny Bob co jest mądrzejszy od inżynierów BMW i ich programistów. BU HA HA HA !!! :cry2:

Kolego Ty się lepiej ułóż do snu bo już bajki piszesz, a nie do zakrętów :wink:

...

Chcesz sobie polatać po zakrętach to jedź na tor dzieciaku. :nienie:

 

Pewnie jakies 80% jedynek to 114 i 116 wiec nie ma co sie dziwic, ze buda jedynki nie jest przystosowana do mocy ok 400hp. Swiadcza o tym chociazby problemy z wkladaniem szerszych butow niz 245.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Seria 1 jest słabym przykładem rwd to auto jest zbyt małe i krótkie złe rozstawy osi sprawiaja,że jest nerwowe, nieprzewidywalne i potrafi zaskoczyć w 1M już tak nie było.

Jednak wszystkie M mają RWD i mimo wszystko są kwintesencją prowadzenia biją na torach zwłaszcza krótkich całą konkurencję nawet auta sporo szybsze na prostej w tym wszystkie awd i quattro.

Sposób w jaki rwd w wykonaniu bmw układa się w zakrętach sprawia niesamowitą frajdę i radość z jazdy x drive, awd, quattro wyjeżdza zawsze i jak już przesadzimy robi się nieprzewidywalne i trudne w opanowaniu na pewno nie chciał bym takiego auta do szybkiego latania po zakrętach.

 

Kolejny Bob co jest mądrzejszy od inżynierów BMW i ich programistów. BU HA HA HA !!! :cry2:

Kolego Ty się lepiej ułóż do snu bo już bajki piszesz, a nie do zakrętów :wink:

...

Chcesz sobie polatać po zakrętach to jedź na tor dzieciaku. :nienie:

 

To że kupiłeś sobie w salonie klekota w xdrive nie oznacza że masz prawo odnosić się chamsko do innych (już nie pierwszy raz), szczególnie że kolega Mały posiadał "kilka" BMW w tym modele serii M i wie o czym pisze.

Opublikowano

Wow :shock: :shock: . Można powiedzieć, że wręcz kierowca testowy BMW to jest. :wink:

De facto pisanie, iż posiadacze xDrive to dupy nie kierowcy jest w porządku skoro już odnosisz się do mojego chamskiego zachowania?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mały nie napisał że posiadanie Xdrive znaczy że jesteś dupą. Tylko odpowiedział na post człowieka który stwierdził że lepsze prowadzenie na suchym daje Xdrive co jest nieprawdą. Idąc dalej - napisał obiektywnie że Xdrive jest świetny np do wożenia rodziny itd a nie do szaleństw. A Ty nie potrafisz zachować obiektywności ponieważ masz Xdrive i zaczynasz się rzucać do każdego kto ma inne zdanie.
Opublikowano

dobre jaja, właściciel 320d w iksie pisze o szalaniu po torze :D

 

Gdzie ten popcorn... ;)

 

a swoją drogą ciekawe z tym nowym rs3 że ma z przodu szersze opony niż z tyłu. Ciekawe co jest powodem tego typu akcji, czyżby to co mówi blogomotive?...

Opublikowano
Moim zdaniem zawsze będzie kwestia DO CZEGO ma być auto, ale 4x4 ma raczej lekka przewagę. W WRC auto z ośką nie ma szans, w F1 bolid z 4x4 nie ma szans. Na suchym Ferrari objedzie wszystko, ale na mokrym przegra z kretesem z Lambo 4x4. Dla auta typu 320i napęd RWD jest spoko, dla M4 jest spoko tylko na suchym. Poza tym polski klimat i 60% dni z opadami nie jest dobry dla mocnego RWD, co nie zmienia faktu, że jak świeci słonko, RWD jest najlepszym wyborem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.