Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie dzis bylem ogladac kolejne 335i i z silnika wydobywal sie halas podobny jak w tym filmiku czy to jest normalne w tych silnikach?chodzi o to klepanie pozniej po jezdzie probnej jakby bylo troszke ciszej.dodam ze auto lekko przydymialo na niebiesko.

  • Moderatorzy
Opublikowano
A co to ma wspólnego z tym działem forum ? Przenoszę.
  • Moderatorzy
Opublikowano
U mnie był ten sam dźwięk, myślę że to zasługa wtrysku bezpośredniego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogladalem kilka 335i i tylko jedna tak chodzila reszta cicho wiec chyba raczej to nie jest normalne

Sam sobie odp :cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Mam 535i n54 mam samochód 2 lata i od poczatku mam takie stukanie, jak zapale silnik to przez 30 sekund do 1 minuty mi tak stuka, po czym przestaje.

Samochod byl na akcji wymiany wtryskow i pompy paliwa ale nic to nie zmienilo.

Mialem F10 535i i też tak mial.

Opublikowano
Problem znany głównie z N52 (http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504), ale często występujący w N54. Norma, bezpośredni wtrysk i lipnie zaprojektowana magistrala olejowa dają taki efekt. Ta jest cicha, niektóre stukają znacznie głośniej » https://www.youtube.com/watch?v=kZF7t6bcysQ. Był na to SIB w US, "naprawa" polegała na trzymaniu auta na określonych obrotach przez jakiś tam czas i kilkukrotne powtarzanie operacji. W dużym skrócie olej często nie trafia w miejsca gdzie powinien się znajdować - w tym przypadku czyt. popychacze zaworów.
Opublikowano
Witam, u mnie w e93 335i, tego problemu akurat nie ma(0w40 olej), ale u znajomego w e92 335i (5w30) wlasnie tak chodzi. ten stuk pojawia sie jak kolega pisal podobnie jak w n52 od zlego rozprowadzenia oleju w silniku, najlepiej przejechac sie troche ostrzej autem na wyzszych obrotach, w n52 to pomaga skutecznie. pojawia sie to jezdzac po miescie na niskich prekosciach obrotowych, ale przy odpowiednim deptaniu auta, ten problem nie wystepuje. W n52 wystepowal gdy byl zalany olej 5w30, po przejsciu na 0w40, nie ma juz tego problemu. moze moja sugestia, ale w tych silnikach n52/n54, 0w40 znacznie lepiej sie sprawdza, i to nie tylko moja opinia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.