Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wymieniłem błotnik w swoim BMW, ze względu na.. odpryski od kamyczków. Cieżko mi to teraz wyregulować, aby było ładnie spasowane.

Błotnik jest już przykręcony, lecz widze minimalną szparke chyba, ale napewno jest wyżej niż drugi błotnik. Wyczułem to palcem jak dotykam palcem słupka i błotnika to jest nierówność, na drugim błotniku jest okej = równo.

Wiecie na czym polega na regulacja? Błotnik oryginalny. Żadnych cudów nic nie klejone..

Opublikowano

Z tego co mi się wydaje regulacja jest głownie na śrubach i w sumie regulacja to żaden problem.

Sprawdź dokładnie wszystkie śrubki jak wkręciłeś może któraś jest za mocno/za lekko dociągnięta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.