Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBAVC31040VC59185

Kod typu VC31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2006-09-14

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BHA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 156 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 156

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano
Francuzik z roku 2006, wygląda na malowany. Pytania trzeba kierować w stronę sprzedającego, wcale nie piszę że złe auto.
Opublikowano
Wewnętrzne rynny błotników z obydwu stron dla mnie nie wyglądają na matowe. A jeśli z obydwu to warto ustalić na miejscu co mogło się dziać.
Opublikowano
Wewnętrzne rynny błotników z obydwu stron dla mnie nie wyglądają na matowe. A jeśli z obydwu to warto ustalić na miejscu co mogło się dziać.

 

Pochopny wniosek.. Z tej perspektywy zdjęcia ciężko jest to określić.. Załatw lepsze zdjęcia silnika to będziemy wiedzieć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.