Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

Kolega ma 530d, i jak miał ok 15 litrów paliwa w baku to mu zgasł samochod i nie chciał zapalić, zaświeciła się kontrolka od świec i nic, dopatrzyliśmy się pęcherzyków powietrza w wężyku przy pompie wtryskowej, po dolaniu ok 10 litrów samochód odpalił bez problemu. Cóż to może być? Co może powodować zapowietrzanie się układu paliwowego?

Opublikowano (edytowane)
A moze ktos wczesniej wymianiał pompę paliwa, źle jest zamontowana badz kosz sie urwał (nie wiem tak strzelam) stąda pompa nie zasysa od dna. (nie wiem jak jest w E36 ale w E34 własnie jest tak) Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Jaki masz przebieg :?: Przy dużym przebiegu mógł się zebrać szlam na dnie baku i na rezerwie zasysa go. Miałem to samo w Omedze B 2.5td - 480.000km.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg wg. licznika ok 180 tyś a wg kluczyka 260 tyś, sprawdzimy pompe paliwa i przy okazji zobaczy się jak wygląda bak w srodku.
Opublikowano

Witam!

No to ładnie ,zgubił gdzieś dwa okrążenia ziemi!!!!!!!!!

Apropo tego problemu,kumpel miał podobny problem w omedze z silnikiem BMW i z tego co pamiętam nie mógł sobie z tym poradzić,jak było 10 litrów w zbiorniku to nie chciała odpalić,w końcu się rozsypała i stoi pod blokiem!!!!!!!!!

Pozdro!!!!!!!!

Opublikowano

Witam

Miałem to samo i po poradach na forum wykonałem trzy czynności:

1,- Sprawdziłem , czy pompa paliwa działa

2,- Wymieniłem wszystkie dostępne wężyki poliwowe z przelewowymi włącznie

2,- Wstawiłem zawór odcinający elektromagnetyczny sterowany przez przekażnik z przewodu od rozrusznika . Można również zastosować zawór zwrotny (między filtr a pompę wtryskową) ale elektromagnetyczny ma o wiele lepszy przepływ.

Ustało jak ręką odją czego i Tobie zycze

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
Przebieg wg. licznika ok 180 tyś a wg kluczyka 260 tyś, sprawdzimy pompe paliwa i przy okazji zobaczy się jak wygląda bak w srodku.

 

 

 

Przecież podobno kluczyk zczytuje z liczników przebieg, więc jak to możliwe?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbujemy coś z tym zrobić :) A co do przebiegu to jak kupowaliśmy auto podjechaliśmy do salonu bmw w bydgoszczy i poprosiliśmy o podłączenie pod komputer, w trakcie przyjmowania samochodu do serwisu gościu z bmw poprosił o kluczyk włożył w jakieś urządzonko i na komputerze wyświetliły się różne informacje min. VIN oraz przebieg. Podobno jest to oddzielnie kodowane.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No podobno jest tak właśnie z tym przebiegiem, że osobno. Tylko, że w E46 (słowa uznanego tunera) ponoć jest tak, że przebieg jest trzymany w 3 miejscach (kluczyk, szafa i ECU) i jak wskazania się różnią to furka nie odpali.

 

I teraz albo w E39 jeszcze tak nie ma albo i "fachowcy" sobie i z tym poradzili :? .

 

Może się zawiesza pływak od poziomu paliwa i wy widzicie, że jest 15 litrów a w rzeczywistości nie ma nic i się zapowietrza i nie odpala.

 

Luknij do pompy, zbiornika i miarki stanu paliwa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie paliwo w baku jest, tak przynajmniej wychodzi z ilości zatankowanego paliwa względem przejechanych kilometrów. I powinno być tyle co pokazuje na zegarach. Ten przebieg to cofał jakiś mały specjalista bo zostały uszkodzone zegary, ale ważne że autko dobrze śmiga (jak ma więcej paliwa) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.