Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam przymierzam sie do kupna e39 przydało by sie wymienic uszczelke do drzwi gumowa gdzie to dostac i czy trudno bedzie wymienic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takie rzeczy tylko ASO.

Jeśli chodzi o tą dookoła drzwi, to ściągasz i zakładasz nową, kwestia paru minut.

Opublikowano
Albo uzyska z Anglika jeśli str kierowcy. Cena to ok 100zł. Ale zdobyć taka w dobrym stanie jest bardzo ciężko. Szczególnie po zimie. Sam chciałem komuś z forum kupić i dałem rade tylko jedna i to właśnie za takie pieniądze..
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

Mam pytanie odnośnie gnijących drzwi.Chyba każde e39 i nie tylko chorują na tą przypadłość, a najczęściej te od kierowcy w dolnej części. Co jest tego powodem ? czy błędy konstrukcyjne czy coś innego? Zastanawiają mnie te małe uszczelki które są przy drzwiach ale te na samym dole mocowane na klipy. Po zdjęciu tej uszczelki było od cholery wody a uszczelka była obgloniała i cała mokra.mam jeszcze dwa samochody na posesji i żadne auto nie ma takiej uszczelki i doły tych drzwi są wolne od rdzy. Posiadałem kiedyś Forda sierrę z 92 roku również nie posiadała tej uszczelki i nie było tam grama rdzy. Co o tym myślicie? Przed każdą zimą zawsze robię przegląd karoserii i konserwuje samochód preparatami do tego przeznaczonymi. Drzwi od kierowcy to zmora i naprawiam je drugi raz, jest to trochę leczenie syfa pudrem, ale na rok starcza. Zastanawiam się czy nie zdjąć tych uszczelek i zobaczyć co się będzie działo czy lepiej tego nie robić? Jak myślicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
będzie wchodził bród na próg pod drzwi i będzie nieznacznie głośniej przy większych prędkościach, Sierra to innej klasy samochód..
Opublikowano
Oczywiście że przez te uszczelki trzyma się tam woda ale jeżeli je usuniesz to chlapiąca woda bedzie sie dostawała jeszcze wyżej wiec lepiej zostawić i konkretnie to naprawić.Ja dwa lata temu lewą strone robiłem i grama rdzy,w tym roku prawa strona juz wychodzi i trzeba ją robić.Jednak oddawałem do zakładu który jest w pełni profesjonalny wiec generalnie ile drzwi wyrzymią zależy od tego kto je bedzie malował i jak je zabezpieczał/czyścił z rdzy.
Opublikowano
Czyli zakladam ta uszczelke. Narazie zrobilem to sam ale przed kolejna zima wysle auto do fachowca zeby to ogarnął porządnie.
Opublikowano
Kup nie malowane drzwi w kolorze i będziesz miał spokój. Bo jak co jakiś czas masz problem z rdza to już masz chyba spore ubytki blachy i w dodatku partacza który oczyszcza powierzchnię, zabezpiecza i lakieruje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Narazie zrobilem to sam

Ja to bym się obraził :mrgreen:

w dodatku partacza który oczyszcza powierzchnię, zabezpiecza i lakieruje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To nie bylo mile:P ale za fachure sie nie uwazam takze spoko:P to tylko chwilowe rozwiazanie. Tak jak napisalem wczesniej jak przed następną zimą cos zaczne wychodzic to oddaje do fachowca i zobaczymy co powie.
Opublikowano
Szukać idealnych drzwi w kolorze i bez rdzy? Chyba ktoś wierzy w cuda.Tak na dobrą sprawe żeby mieć 100% zrobione to trzeba rozszczepić poszycie drzwi,oczyścić,zabezpieczyć i zmontować spowrotem.Robi się takie rzeczy jednak koszty kosmos potem ale ruda juz nie wróci.
Opublikowano

Ostatnio kolega w galerii szukał klapy to turasa idealnej,dał 2000zł za "idealną" używkę...okazała sie być tylko malowanym bublem więc jednak to jest problem.

Na moim przykładzie widze że porządnie zrobione drzwi i tylna klapa po dwóch latach nie daje żadnych znaków do ponownego malowania wiec to chyba wystarczający czas.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Liwoś, bo coś takiego jak używana klapa do turasa w ori lakierze bez rdzy to taki święty gral motoryzacji, którego wszyscy szukają a nikt jeszcze nie znalazł :D
Opublikowano
Ostatnio kolega w galerii szukał klapy to turasa idealnej,dał 2000zł za "idealną" używkę...okazała sie być tylko malowanym bublem więc jednak to jest problem.

Na moim przykładzie widze że porządnie zrobione drzwi i tylna klapa po dwóch latach nie daje żadnych znaków do ponownego malowania wiec to chyba wystarczający czas.

Nie porównuj klapy od turasa która ma od 10 już lat problemy ze rdza (chyba ta ramka gnie) do drzwi które jak nie były uszkodzone w większości modeli są zdrowe. Znaleźć w oryginalnym lakierze zdrowe drzwi to nie problem. Problem jest tylko znaleźć nie zajechane, porysowane, ale za 500zl można już poświęcić na lakiernika, a drzwi spokojnie można kupić już w innym kolorze z rysami kompletne za 150zl.

 

Bez sensu jest naprawiać któryś raz z kolei te same drzwi nawet u dobrego lakiernika bo już ubytki po tylu wykwitach będą spore

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.