Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jakiś czas już noszę się z zamiarem zmiany auta i chciałbym zapytać o Wasze opinie. Głównym kandydatem jest E90 ale myślę także o innych modelach.

E90, E87, E60, E46, E39

Który z tych generacji Waszym zdaniem jest najlepszy biorąc pod uwagę kryteria: cena/moc/wyposażenie/spalanie/awaryjność (niekoniecznie w tej kolejności, jeżeli chodzi o priorytetowość :) )

Proszę o opinie i pozdrawiam

Opublikowano

ciężko porównywać ze sobą klasy 1 , 3 i 5

wiadomo : im wyżej tym większy komfort i droższe części ale mniejsza zwrotność i "czucie" auta

silniki w praktyce te same ( dotyczy porównywalnych rocznikowo generacji)

Opublikowano
Budżet jest jeszcze nieokreślony stąd moje pytanie czy warto dopłacać do e90 czy e60 albo może jednak wybrać coś tańszego jak e87, e46 czy e39.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

e46 po lifcie najbardziej niezawodne, a nie wyglada jeszcze jak stara kanapa jak to bywa z wiekszością e39.

e90/e60/e87 silniki z plasteliny, mosty i skrzynie rowniez, plus w e60 sporo problemow z szeroko pojetą elektroniką.

ciezko juz znalezc ladne e46 w benzynie ale jakby Ci sie udalo to powinno byc ok ;)

Opublikowano

wypwoiem sie w temacie

miałem e46 325ci, przez 5 lat, byłem strasznie zadowolony, żadnych wiekszych kosztów przejechałem ok 50tyskm

kupiłem e90 2.0d lci czuc było znaczacy skok jesli chodzi o komfort jazdy , dynamika była dla mnie równiez lepsza po chipie na 200km, stat od zera gorszy jak to w diesu, duzym minusem były dla mnie krótkie biegi i dzwiek silnika za to rekompensata spalanie ok 8,5l w miescie przy dynamicznej jezdzie (w e46 325ci ok 14-15l )

jednak czując pewien nie dosyt kupiłem e92 335d lci, jak dla mnie auto kompletne, ładny dziwiek silnika , koniec z wahlowaniem biegami, przywoite spalanie 11-12 w Warszawie,

więc jeśłi miał bym polecać to e90 ale również 6 cylindrów diesla, choc to wszystko zależy od budżetu... za 335d z 11 roku dałem dwa razy tyle co dostane za 320d sedana z 9 roku.

pzdr

Opublikowano
Jak budżet niewielki i kosztu eksploatacji ważne to IMHO E39 robi robotę. E46 jest ciasna i mała. E39 sporo miejsca, wygodna i bezawaryjna, jak weźmiesz 530d w fajnej opcji niezajechaną to będziesz na bank zadowolony. E60 potrafi być kapryśna ze względu na duża ilość elektroniki i mało fachowców. E90 fajna ale moim zdaniem głownie dla kobiety, ze względu na gabaryty. e87 to gokart, z żadną widocznością do tyłu i bez przestrzeni bagażowej.
Opublikowano

e90/e60/e87 silniki z plasteliny, mosty i skrzynie rowniez,

 

Co za bzdury :duh: :duh: :duh:

Opublikowano

"Gokart"(e87) jak go tu nazywacie idealnie sie nadaje na dojazdowke do krotkich dystansow miejskich.

Jak bym mial jednym z tych aut co proponujesz jezdzic w trase to bym wybral E61 na benzynie.

e39 i e46 to staruszki z poprzedniej epoki ktora juz przeminela :)

Sa wprawdzie najtansze ale wzbudzaja niezdrowe zainteresowanie drogowki przez liczbe statystyk powaznych wypadkow w ktorych uczesnicza ich wlasciciele.

 

Cenowo orientacyjnie wyglada to tak:

 

e39-10k

e46-10k

e87-20k

e90-25k

e60-30k

MADE IN PRL
Opublikowano
"Cenowo orientacyjnie wyglada to tak:

e39-10k

e46-10k

e87-20k

e90-25k

e60-30k

 

Trochę pojechałeś z tymi cenami :8)

 

Dzięki za wszystkie opinie. Powiedzcie jak ma się spalanie, realne a nie wydumane przez producentów. Chodzi mnie tu głównie o benzynowe jednostki do diesli mam jakieś lekkie uprzedzenie.

Opublikowano
"Gokart"(e87) jak go tu nazywacie idealnie sie nadaje na dojazdowke do krotkich dystansow miejskich.

Jak bym mial jednym z tych aut co proponujesz jezdzic w trase to bym wybral E61 na benzynie.

e39 i e46 to staruszki z poprzedniej epoki ktora juz przeminela :)

Sa wprawdzie najtansze ale wzbudzaja niezdrowe zainteresowanie drogowki przez liczbe statystyk powaznych wypadkow w ktorych uczesnicza ich wlasciciele.

 

Cenowo orientacyjnie wyglada to tak:

 

e39-10k

e46-10k

e87-20k

e90-25k

e60-30k

 

To są ceny za zdezelowane powypadkowe szroty do BMW tylko podobne, dodatkowo z początków produkcji modeli...

Jak można udzielać takich informacji nowym uzytkownikom forum?

 

Jeżeli chcesz uczciwy samochód to wyżej wymienione ceny, minimum razy dwa

A jesli chcesz dobrze wyposażone auto z końca produkcji to razy trzy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te ceny to chyba w snach. Ostatnio szukaliśmy ze znajomym e90 2.0d w budżecie 40kzł i po prostu same kręcone rozbitki. W końcu coś wybraliśmy, ale też szturchnięty.

 

Od prawie 6 lat jeżdzę e9x z 6cyl dieslami i złego słowa nie powiem. Żadnych problemów. Ale nie dałem 25kzł..... :mrgreen:

Opublikowano
To są ceny za zdezelowane powypadkowe szroty do BMW tylko podobne, dodatkowo z początków produkcji modeli...

Jak można udzielać takich informacji nowym uzytkownikom forum?

Jeżeli chcesz uczciwy samochód to wyżej wymienione ceny, minimum razy dwa

A jesli chcesz dobrze wyposażone auto z końca produkcji to razy trzy...

 

Nie no niech kupuje auta z pierwszego rocznika i placi minimum razy dwa :)

Zapomnialem ze was nie interesuje realna cena transakcyjna a ta z kategorii fantasmagorii.

Nikt nikomu nie broni placic 40k za 2005r e90 czy za 2005r e60 65k.

Ceny na rynku ksztaltuje klient i katalog eurotax a nie pragnienia dotychczasowych wlascicieli.

 

PS.Wszystkim niezorientowanym przypominam ze jezdza juz na drogach F20,F30,F10,F07 :)

 

PS" E60 razy 2 to jest np F10 :

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-navi-skora-super-stan-120-tys-km-ID6y8xt3.html#1806cfd1ab

 

(nie znam wlasciciela pojazdu a ogloszenie wkleilem by wam uzmyslowic skale razy 2 )

MADE IN PRL
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja za swoją e60 520i z 2004r jako drugi właściciel sprzedałem po 6 latach z przebiegiem 102tys., z cienkim wyposażeniem za to stanem technicznym i wizualnym bardzo dobrym za równe 7000€ , chociaż chciałem troszkę więcej .,ale już była następna w garażu , wiec.....

Gdyby mi auta nie zwalili w ASO to mogę każdemu ze szczerego serca życzyć takiego auta , które cieszy tylko jazda a nie martwi psikusami

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co do cen to za przystępny egzemplarz e90 trzeba dać około 30tys 05-07r. E87 to samo tylko ze 06-08, e46 około 15tys. Co do e60 az tak sie nie znam ale widywałem nawet po 18tys ale raczej bagna to były. Moim zdaniem e60 04-05 idzie taniej kupic niz e90

 

Ktoś tez pisał ze serie e87/90/60 są z plasteliny. Nie wiem czym jeździsz ale chyba nie żadna z tych serii albo kupiłeś szrota za 10tys. Mam od nowości e90 i żadnych problemów z tym autem nie ma jeżeli umie sie o nie dbać. Problem moze byc tylko przy benzynach bo faktycznie są tam częste usterki dyferencjalow ktore moim zdaniem i tak są tanie w naprawie.

Opublikowano

Jesli chcesz oszczednosci bierz 118d Osczednosci z klasa 318d.

Jesli szukasz emocji i oszczednosci bierz 123d 330d

Ale jesli szukasz emocji to bierz 130i,335i ;)

Opublikowano
Okolice 30 tyś. wydają się osiągalne. Diesle jak tu kolega proponuje to nie moje klimaty, bo to przeważnie auta firmowe były i trudno byłoby znaleźć coś w dobrym stanie i z normalnym przebiegiem. Nie można zapominać że auta te mają już 10 lat i ceny nie mogą być kosmiczne, choć ciągle e90 wygląda lepiej niż wiele nowych modeli wielu producentów :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.