Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Samochód pochodzi z Niemiec, jestem jego pierwszym właścicielem w kraju, a trzecim ogółem. Jest to moje pierwsze BMW kupione bardzo spontanicznie, szukałem czegoś większego, ale że trafiła się 'trójka' z małym przebiegiem (151k). Auto ani razu mnie nie zawiodło, od momentu kupna wymieniona została żarówka (xenon) i oczywiście standardowy serwis (olej, filtry). Jeden minus o którym wspomnę to spalanie, zimą dochodziło do 12l/100km w ruchu miejskim, możliwe że spowodowane było niedogrzaniem. Nie planuję żadnych modyfikacji. Na sezon letni dołożone są dystanse (na tylną oś).

 

Dane samochodu:

 

Model description: 320d

Market: Europa

Type: VU31

E-Code: E91

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Titansilber Metallic (354)

Upholstery: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)

Production date: 15.01.2007

Assembled in: München

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

 

S2BFA BMW LM Rad Doppelspeiche 154 BMW alloy wheel, double spoke 154

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

 

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter

S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S302A Alarmanlage Alarm system

S386A Dachreling Roof railing

S402A Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S464A Skisack Ski bag

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

P7RPA Paket Advantage Advantage package

P7RSA Paket Comfort Package Comfort

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S934A Winterreifen auf LM-Rädern

S964A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping

 

 

Zdjęcia zostały zrobione na początku marca, niedługo zaktualizuję galerię :oops:

 

http://images67.fotosik.pl/1037/dfee4ed4d2058196m.jpg

 

http://images70.fotosik.pl/1036/5d31e6baaefc7b71m.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/1037/2b977eab01b360c6m.jpg

 

http://images70.fotosik.pl/1036/88210c6e871bc7bdm.jpg

 

http://images70.fotosik.pl/1036/7edbf82824389351m.jpg

 

http://images70.fotosik.pl/1036/fcb9e70e5ca726f5m.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
cześć, sprawdź termostaty możesz mieć niedogrzany silnik co przy okazji spowoduje zapchanie DPF o ile go masz bo silnik nie wymusi wypalania przy za niskiej temperaturze silnika, na youtube masz filmik jak wejść w ukrytym menu i wywołać temperaturę, moja w zimę w małym miescie i krótkich trasach paliła 10 litrów bite
Opublikowano
cześć, sprawdź termostaty możesz mieć niedogrzany silnik co przy okazji spowoduje zapchanie DPF o ile go masz bo silnik nie wymusi wypalania przy za niskiej temperaturze silnika, na youtube masz filmik jak wejść w ukrytym menu i wywołać temperaturę, moja w zimę w małym miescie i krótkich trasach paliła 10 litrów bite

 

Dzięki za wskazówki. Jak na razie temperatura silnika waha się w okolicy 90/92 stopni na dłuższych trasach, zobaczę jak to będzie wyglądało w sezonie zimowym.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Lubie srebro :d Fajne ze ma navi to duzy plus, jakbys planował dokładanie m-pakietu to mój będzie na sprzedaż http://i.imgur.com/XF1vo33.jpg
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Niedawno przeszły przez mój region spore mrozy. Samochód stał 3 dni bez ruchu. W nocy było -20 stopni. Rano próbując zapalić samochód zorientowałem się, że nie odpali bo akumulator był niezmieniany od nowości. Moje przewidywania niestety sprawdziły się. Starą wysłużoną Varte zastąpił Bosch. Oczywiście przy wymianie zrobiłem 'zaadaptowanie' nowego akumulatora.

 

http://images78.fotosik.pl/281/d1f44d363b1dcbe6.jpg

 

http://images76.fotosik.pl/281/e06ce20fdf8ccb93.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź termostaty na spalanie, warto żeby auto pracowało w optymalnej temperaturze, poza tym naprawdę fajna sztuka!
3A0jS9b.png
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Przyszedł czas na zmianę oleju, filtrów i 4 amortyzatory razem z odbojami i osłonami.

Filtry (powietrza, oleju i paliwa) od Knetch

Zestaw do zawieszenia od Sachs - samochód po wymianie prowadzi się zupełnie inaczej, jeździ jak po sznurku, także jestem bardzo zadowolony z wydanych pieniędzy.

Po wymianie filtrów spalanie zeszło do średnio 6.8l/100km w mieście i 4.9l/100km przy spokojnej jeździe w trasie. Możliwe, że przyczyną wysokiego spalania był zapchany filtr.

 

http://images75.fotosik.pl/639/6a918cc2cd69e2e6med.jpg

Opublikowano

ja wczoraj zrobiłem pierwszą trasę e91 320d i spalanko przy normalnej prędkości +- 120km/h wyszło podobnie jak u ciebie bo 4,9

panorama dach fajna sprawa ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Vap chyba coś z tym spalaniem koloryzujesz, miałem zdrowe 163KM teraz mam zdrowe n47 143KM i takie spalanie jest NIE-realne (chyba że 80 jechałeś non stop :mrgreen: ), o 335d podobne historie wypisywałeś, przeciez tu każdy ma bmw i wie jakie jest spalanie...
Opublikowano
Przy 120km/h to raczej tak w granicach 5.5-6.0 l/100. 4.9 l nigdy nie udało mi się przy normalnej jeździe uzyskać a przerabiane juz 3 dwulitrowce Bmw w dieslu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sporo oszczędniejszym n47 udało mi sie zejść do 4.9 przez moment po skasowaniu spalania , na prostym odcinku bez świateł jadąc 70-80, norme mam 5,5 jadąc 120... M47 powinno palić tak jak piszesz, nie mniej...
Opublikowano
Oczywiście że spalanie do osiągnięcia, w baku około 15l paliwa, jedna osoba i najwyższa prędkość to 80km/h. Nie było żadnych świateł po drodze, a ruch znikomy :wink:
Opublikowano

oli222

335d w 387koniach mi paliło 7,6l (srednia z kilku tys km)- większość tras jeżdżę

wczoraj jechałem 320d manual z Kielc do Warszawy czyli troche świateł przez Radom a tak to normalna droga i prędkości przewaznie 100-130

średnia wyszła 4,9 z całej trasy kto nie wierzy to trudno ,co mogę więcej powiedzieć w trasie można sporo zaoszczędzić bo np. facet od którego auto kupiłem jak nie kasował od dawna spalania to mu pokazywało w mieszanym 6,0l

najmniej było tak jak pisał tam ktoś przy jeździe 80-90km/h to było 4,2l chyba że komputer przekłamuje- ale i tak spalanie śmieszne małe więc żadna różnica

realnie w mieszanym pali mi teraz około 2l mniej niż w 335d, oczywiście styl jazdy też spokojniejszy bo te 163KM to muł ale z pewnych względów świadomie przesiadłem się na to auto, moje pierwsze kombi heh :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.