Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sa rozne kostki, te fikusne trzeba odbezpieczyc pociagajac zabespieczenie/jezyczek i poprostu wyciagnac wtyczke, zazwyczaj uzywam kombinerek z dlugimi szczypami bo palcami to czasem mam problem
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Burza1234

Opublikowane grafiki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam Panowie mam podobny problem :( od czasu do czasu wyskakuje ten błąd z tym że jeszcze mam lekkie drgania na wolnych obrotach ( obroty nie malują) wyglada to tak jakby jeden wtrysk nie podawał :( dodam że to f10 523i :( stres mam do tego straszny macie jakieś pomysły co to może być? Dzięki i pozdrawiam
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, dzis trasa Zamosc Warszawa 6 razy blad neped jedz dalej wolno, w pt na diagnozie stanelo na aktywnym stabilizatorze ale ciezko mi w to uwierzyc gdyz spec w warsztacie wymienil tylko dwa bledy brak kompresji egr- wezyk mozliwe lub filtr paliwa z podgrzewaczem. Innych bledow nie zaczytal. Jesli chodzi o moj problem z napedem bardzjej bym celowal w ten egr. F11 520D 184km. Dzieje mi sie to zawsze gdy chce dodac gazu, gdzies na łuku lub przed wzniesieniem. Macie jakis pomysl i cos mi doradzicie?
Opublikowano

Gdybyś podał konkretne kody błędów, ale nie takich z delphi czy innych uniwersalnych, tylko z ista D, bylo by latwiej cos podpowiedzieć.

Egr jak najbardziej może prowadzić do takiego zachowania napędu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam, u mnie niestety pojawił sie tez ten komunikat : naped. jedz wolno , niepełna moc silnika!!!!

samochód stał z 10 dni na zewnatrz zaparkowany i niejezdzony. wziołem go na przejazdzke i na poczatku nic, pozniej po 10 km chciałem wyprzedzic dałem gazu i wtedy ten komunikat. dojechałem powoli do celu, jakies 10 km, załatwiłem co miałem zalatwic, odpalam i bledu nie ma.

zczytałem z ISTY błedu :

http://www.fotosik.pl/zdjecie/69c3fdbdc2e0600f

5fe29144914b5.jpg.html


jesli sie nie otwiera fota to jest pod tym adresem

https://www.fotosik.pl/zdjecie/69c3fdbdc2e0600f


od czego powinienem zaczac zabranie sie by to zwalczyc?

dodam ze paliwo zawsze lałem na markowych stacjach i nigdy nie zjezdzam ze stanem ponizej 1/4 baku.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Od jakiegoś czasu pojawia mi się ten błąd.

Błąd występuje przy po sekwencji: dodanie gazu, zdjęcie nogi z gazu i ponowne mocne wciśnięcie gazu.

Sytuacja mało komfortowa przy wyprzedzaniu..

EGR wymieniony 2 lata temu w ASO, turbo też nowe.

Czy ten błąd gdzieś się zapisuje ? Sprawdzałem ISTA ale nie znalazłem niczego z tym związanego.

Opublikowano
mam to samo - też przy dodawaniu gazu bardziej gwałtownym, kod błędu z isty 247500 "wiarygodność ciśnienia w szynie paliwowej regulowanego za pomocą natężenia przepływu: ciśnienie w układzie common rail za niskie / dodatni uchyb regulacji" ponoć wtrysk któryś.
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego bmw525xd , miałem podobne objawy. Na kompie wyszło , zeże jest zbyt mały przepływ powietrza . Mechanik oznajmił mi , że jest to wina przypchanego filtra DPF. Może przeprowadź procedurę wypalania filtra?

Ja miałem te objawy w czasie wakacjnej trasy. Temperatura ok 35°C . Po powrocie do Polski błąd już się nie pojawiał.

Opublikowano

w trakcie upałów notorycznie walczyłem z tym błędem, czyściłem wszystko wokół egr, wypalałem w sposób wymuszony dpf, czyściłem dolot i nadal błąd występował. auto było garażowane a tam niedaleko pieca była dość wysoka temperatura, temperatura na zewnątrz spadła i przestał się pojawiać...


po zczytaniu pokazywało błąd ciśnienia doładowania, wyskakiwał głównie przy 1800-2000 obrotów.

Opublikowano

u mnie sie wszystko wyjasniło

przyczyna błedu była dziura w przewodzie (gumowej rurze) wychodzącym z intercoolera, a sprawca dziury prawdopodobnie kuna lub inna tego typu łobuziara:D rura wymieniona , uzywka za 200 zł , wymieniłem samemu i narazie wszystko ok.

wiem ze to przypadek pewnie jeden na 1000 ale może akurat to warto sprawdzic (kosztuje to 5 min czasu )

pozdrawiam i dziękuje wszystkim którzy pomogli.

Opublikowano
Witam, miałem ten sam komunikat. Problemem u mnie był DPF, miałem chyba na maksa zapchanego 65g popiołu i komunikat o jego dystansie do wymiany juz przekroczonym. Wymieniłem (zregenerowalem orginalny ) adaptacja za pomocą aplikacji btool i problem został usunięty.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

U mnie prawdopodobnie problemem była nieszczelna chłodnica EGR.

Piszę że prawdopodobnie po przy jej wymianie mechanik wymienił też jakieś przewody od turbo.

Po wyjęciu chłodnicy okazało się że karbowana rurka jest pęknięta na całym obwodzie, nieszczelność była konkretna i mechanik stwierdził że to powodowało komunikat "błąd napędu".

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie zostala wymieniona rura dolotowa powietrza za 80 zl, byl ubytek w zatrzasku, nie dochodzila do konca od dołu i łapalo lewe powietrze stad wyskakiwal blad napedu. Taka niby blachostka a tyle nerwow napsula...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Z góry przepraszam za hijack ale szukam kogoś z Warszawy kto pomoże mi zdiagnozować błąd napędu. Mogę podjechać jutro popołudniu/wieczorem. Piątek również, cały dzień.

Auto jedzie do około 2k rpm. Wyglada na czujnik turbiny ale chce potwierdzić/wykluczyć a jeśli dobrze pamietam ukryte menu tego nie pokazuje. Potrzebuje iste z kablem albo sam kabel (iste mam). Poratujcie Panie i Panowie!

Opublikowano

Tak, wiem. Dokładnie, nawet sam zrobiłem kabel jakis czas temu. Ale:

1. Właśnie przyleciałem z Kanady.

2. W samochodzie kabla nie mam.

3. Nie wiem gdzie kupić kabel w Warszawie.

4. Nie mam tutaj ani lutownicy, ani pojęcia gdzie kupić rezystor 511ohm czy wtyczkę obd w Warszawie.

5. Zależy mi na czasie...


W sumie to zastanawiam się czy jakiegoś lewego paliwa nie zalano (woda, parafina po spadku temperatury).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.