Skocz do zawartości

F11 520d błąd NAPĘD


Wsahsc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, też mam problem z moją F10 2.0d (190km). Podczas jazdy przy obrotach 1-1.5k samochód szarpie(?) muli go lub przytrzymuje go na sekundę. Bardzo problematyczne przy wyprzedzaniu. Wyskakuje mi od czasu do czasu również błąd napędu, raz że mogę kontynuować jazdę, a innym razem że moc silnika niedostępna. Podłączyłem dzisiaj kompa i mam różne błędy:

255C00, 288B00, 255B00, 24CF00, 26CF00, 26D200, 290B00, 240500, 272F00, 272E00, 240400.

Czytałem komentarze w tym temacie i już nie wiem od czego zacząć, czy wymienić Zawór EGR, czy czyścić dpf. Nie mam pojęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Burza1234

Opublikowane grafiki

  • 10 miesięcy temu...

Napęd.

Wkrótce sprawdź.  

Od 0,5 roku przy odpalaniu taki komunikat

 

342tys km trasa 300km, dobrze deptane, 2-3 m-ce temu, przez tydzień brak komunikatu.

345tys km ostatnio głównie lokalnie jeżdżone. Kolektory, egr świeżo wyczyszczone i dalej jest komunikat, spadku mocy nie zauważyłem. Czy po takiej robocie trzeba podłączać kompa i kasować błedy?

Codziennie przy odpalaniu komunikat.

Czytając poprzednie posty i biorąc pod uwagę, że po trasie z tydzień był spokój, podejrzewam DPF.

Czyba, że po czyszczeniu trzeba kompa podłączyć, żeby nie wyskakiwał komunikat?

 

Podłączając kompa, jak dpf zapchany komputer to zdiagnozuje?

Edytowane przez robur1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jeśli masz zapchanydpf to wyskoczy seria błędów, pierwszy jest przy 80% zapelnienia, drugi przy 100%. Po zatym dpf ma zegar co odlicza jego czas do wymiany. Po czyszczeniu dpf trzeba go zresetować żeby odliczał od nowa do kolejnego "serwisu". Mi jak zegar dpf wybił 0 i pokazało zapchany to wypaliłem go z 5 razy pod rząd i zresetowałem. Do dzisiaj jest git a przejechałem kolejne 50kkm. No ale przebieg aktualnie 130kkm więc u Ciebie może trzeba wyczyścić mechanicznie . 

Ps system odmierza zapchanie na podstawie różnicy cisnien przed i za dpf więc to może być też czujnik roznicy cisnien. Żeby go sprawdzić bez lipy i zakłamań najlepiej skorzystać z ISTA, o ile masz bank że dpf jest czysty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Mi po tym będzie wywaliło turbo , dokładnie to wczoraj kilka razy pokazywał się ten sam błąd (myślałem że skrzynia się kończy) po chwil lub po ponownym odpaleniu znikał aż do wczoraj pokazał się komunikat o napęd ograniczenie mocy zatrzymałem się auto zaczęło kopci na biało pracować głośno , straciło moc pierwsza  diagona na wczoraj wieczór wywalone turbo lub wtryski jeszcze na 100% niewiadomo a kody błędów  były takie 

D218A606-470F-4DD5-8645-5DC8A1C9DEC2.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie rozumiem do końca twojego opisu.

Piszesz o pewnych zabiegacha ale jaki był efekt tego, już nie ma. Fajnie by bylo abyś wszystko dokładnie opisał tak aby ktoś na przyszłość wiedział od czego zacząć. 

Edytowane przez Burza1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.