Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Kilka dni temu podczas gaszenia silnika w upalny dzien po trasie 100km zapalil mi sie pomaranczowy błąd (trójkąt) tresci. NAPĘD mozesz kontynuowac jazde. Sprawdz w swoim serwisie. Zrobilem z tym bledem juz prawie 1000km i dalej swieci a auto jedzi jak przed bledem. Ma moc jaka mialo a skrzynia chodzi idealnie. Blad zapalil sie przy przebiegu 229793km. Dodatkowo mialem wymiane tarcz i klockow i na tym komunikacie zrobilem 3500km i myslalem ze to zwiazane z tym bo kiedys zapalalo mi sie z hamulcami awaria skrzyni biegow i po wymianie hamulcow gaslo. Dzis wymienilem tarcze i klocki a blad napedu dalej swieci. Pod komputerem w warsztacie widzieli tylko do wymiany hamulce i mowili ze moze to dodatkowe ostrzezenie jak dlugo jezdzisz jak klocki swieca i nie wymieniasz ale po wymianie nie zniklo. Co to moze byc? Pomozcie prosze.
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Burza1234

Opublikowane grafiki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podlacz sie pod kompa z oprogramowaniem BMW albo jedz do ASO BMW zczytac bledy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Podłączałem u elektronika najlepszego w okolicy. Nic nie wyszlo. Sprawdzal wszystko najnowszym oprogramowaniem. Pojade do aso to naciagna na grube pieniadze a z autem nic sie nie dzieje. Dziwne bo na niemieckich forach pisze ze zawsze przy tym meldunku pisze ze ograniczona moc itp. A u mnie mozesz jechac dalej. Nie macie pomyslu co to moze byc. Sprzedaje auto w przyszlym tyg. I nie chce kogos na mine wladowac a aso skasuje pewnie w tysiacach i wymysli turbine itp. Albo skrzynie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ten najlepszy Elektryk mial programy od BMW?

Z tym co opisales nie mozna zaczac bo to jest tylko informacja a nie opus bkedu.

Jak bledu nie da sie skasowac to jest cos nie tak.

 

Poszukaj kogoś z forum z oprogramowaniem z twojej okolicy niech zczyta Ci błędy albo zakup kabel enet i zciagnij programy z neta to można będzie dalej myśleć Ale puki co to nikt Ci nic nie powie.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Jedź do kogoś kto ma odpowiedni sprzęt, jak nie "drogie" ASO, to są specjaliści na forum...

Cieżko kogoś doradzić bo nie wiadomo z jakiego regionu Polski jesteś.

Nie ma takiej możliwości aby przy tym komunikacie, nie było zapisanego błedu.

 

Konieczna jest odpowiednia diagnostyka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest normalny warsztat? Czy trzeba sie umawiac? Jutro ok 10tej bede w jeleniej to bym zajechal.

Tak, normalny warsztat w którym trzeba się umówić, czemu nas sie pytasz a nie dziqska.

Zadzwoń to się dowiesz czy ma czas.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Dolacze sie do tematu mam ten sam blad co kolega wyzej, problem jest w tym ze przebywam w holandi, moze ktos na forum jest gdzies w poblizu? Lub znacie dobry warsztat, trapi mnie to i chcialbym sprawdzic co jest nie tak. A moze ktos z was przechodzil ten blad z napedem i posiada informacje na ten temat. Prosze o pomoc, Pozdrawiam wszystkich.
Opublikowano
Dzieki speed1211, mam nadzieje ze kolega pomoze, czy po dluzszej jezdzie z tym komunikatem moze wystapic jakis tryb awaryjny? Bo normalnie az boje sie pomyslec zeby takie cos zdazylo mi sie na trasie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez podłączenia samochodu pod kompa nie można nic powiedzieć ale jak samochód jeździ to możesz jeździć :D

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dolacze sie do tematu mam ten sam blad co kolega wyzej, problem jest w tym ze przebywam w holandi, moze ktos na forum jest gdzies w poblizu? Lub znacie dobry warsztat, trapi mnie to i chcialbym sprawdzic co jest nie tak. A moze ktos z was przechodzil ten blad z napedem i posiada informacje na ten temat. Prosze o pomoc, Pozdrawiam wszystkich.

Podjedź do mnie to Ci pod kompa podłącze.

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz caly czas ten blad czy pojawil sie i teraz jak wchodzisz w info o aucie to pokazuje Brak usterek ? Wiesz co bylo/jest powodem bledu ?
Krzysztof
Opublikowano
Masz caly czas ten blad czy pojawil sie i teraz jak wchodzisz w info o aucie to pokazuje Brak usterek ? Wiesz co bylo/jest powodem bledu ?

 

Witaj, u mnie blad napedu wyskoczyl po wymianie filtra paliwa, auto chwilke krecilo zanim odpowietrzyl co spowodowalo jednorazowy blad pierwszego wtrysku po dwoch dniach komunikat blad napedu na ekranie , ale kolega H_A_R_T skasowal mi go za co mu dziekuje i polecam kazdemu , od tej pory komunikat nie pojawil sie, pozdrawiam

Opublikowano
Miałem taki komunikat po wymianie filtra paliwa, dodatkowo ograniczyło moc. Po przejechaniu kilku kilometrów z błędem, ograniczoną mocą następnego dnia po starcie już się nie pojawiło i wszystko było ok.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Dziś miałem ten sam problem w moim f11 530d.

BMW Cllopenburg w DE sczytali mi kluczyk i okazało sie że Egr się czasem przycina,

Wystarczy poczyścic, przesmarować i po bólu...

Do mnie zamówili nowy, Gwarancja jeszcze nie minęła ;))) ...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Z podobnych mialem "naped ograniczona moc silnika" na zapalonym, za pierwszym razem niby bylo spowodowaniem zbyt niskiego poziomu paliwa

Za 2 razem zawiesil sie egr w pozycji niedomknientej

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich,

w ciągu ostatniego miesiąca dwa razy miałem sytuacje, że zawór EGR zawiesił się. Oczywiście auto wyrzuciło błąd napędu, po ponownym uruchomieniu problem znika na jakiś czas.

 

W ISTA odczytałem błędy związane z EGR. I teraz pytanie... Czy wymieniać zawór na nowy czy jest możliwość wyczyszczenia go w jakiś sposób?

 

Dodatkowo na rynku dostępny jest zawór firmy WAHLER. Czy ktoś posiada jakieś info czy warto w to inwestować?

 

http://www.iparts.pl/czesc/zawor-egr-wahler-710327d,bmw,5-f10-f18-od-2009-12,520-d-184km,16-8541-33010-100811-0-79-710327d.html

 

Pamiętam czasy serii Exx kiedy to można było za pomocą DIS ograniczyć działanie EGR. Czy obecnie za pośrednictwem ISTA+ (bądź też innego softu) jest możliwość podobnej operacji w Fxx?

 

Dzięki za info

 

pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyszczenie na dłuższą mete nic nie daje. Wymienialem u siebie w tamtym tygodniu, oddali mi stary, zacinal sie w pozycji otwartej. Oprócz tego , ze sie zacina to pada tez silniczek sterujacy zaworem jest on integralna częścią egr. U mnie nie wywalal błędu na licznikach czy idrive tylko po podpieciu pod iste.
Krzysztof
Opublikowano
Ja natomiast kazałem swojemu mechanikowi wyczyścić kolektory i egr zanim cos zaczeło nawalać, przebieg 155km. Myslę że to był idealnie trafiony termin. Syf był straszny
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.