Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam taki problem z wyzej wspomnianym autkiem,bmka bardzo ospale wkreca sie do tych 2500/3000 obrotow,po tym jedzie ladnie.Mam dla porownania w domu serie 1 e81 z silnikiem 116d i tam o niebo lepiej idzie od tych 1500/1700obr.Fakt e60 w automacie ale kurde jak przezuci bieg na wizszy to ciezko jej odepchnac jak oboroty sa ponizej tych 2000/2500, potem idzie dobrze,dosyc mocno tez przeciaga moim zdaniem do konca obrotow.Zwracam sie wiec z pytaniem czy to swiadczy moze o jakies oczywistej usterce,kilka dni temu zmieniony egr na nowy wiec odpada to,co jeszcze mozna we wlasnym zakresie sprawdzic ? pozdrawiam
Opublikowano

podpinam się, mam to samo...tylko w pre LCI 163KM

jechałem po lift, z miejsca cały gaz i gumy piszczą... a u mnie buuuuu buuu :D

Opublikowano
Kiedyś był podobny wątek i okazało się że za ten słaby dół odpowiedzialny był elektroniczny sterownik turbiny .Podobno pasują także sterowniki z forda mondeo.Najlepiej podjechać do kogoś co reg. turbiny na pewno bedzie miał coś w zapasie .Pozdrawiam
Opublikowano
Dzieki za odpowiedz ! moze ktos sie orientuje czy ze 116d e81 2009r bedzie ten sterownik pasowal do 520d 177km 2008 r? bo wyglada tak samo to moze na probe przeloze ?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie,chcialbym troche odswiezyc temat,gdyz bylem na kompie i niestety nie wykazal niczego nie pokojacego,zadnych bledow a samochod niechce dalej reagowac dobrze na gaz.Mysle ze warto zaznaczyc to ze zdaza sie,przynajmniej mam mocno takie wrazenie ze np dojade do sklepu,zgasze i za 5 min wroce,odpale i kuzwa czuje,ze teraz to sie ladnie odpycha,zaczyna poprostu reagowac na gaz.Podjade na miejsce zgasze,znowu wroce i to samo,bieda...Moze ktos przeczyta ten watek co mial taki problem i napisze cos bede wdzieczny !
Opublikowano
Edit: Temat uwazam za rozwiazany,pomimo braku bledow na kompie postanowilem dobrac sie do tego sterownika turbiny i przy pomocy drugiej osoby (wlaczala zaplon) sprawdzalem prace tego ciegna (ruch gora-dol),jakies bylo moje zdziwienie gdy zobaczylem ze ciegno chowa sie do polowy po czym zablokowane zaczyna szybka podskawiac.Luz na jedyn z ciegien byl bardzo spory przez co stawal jakos dziwnie w poprzek uniemozliwiajac poprawna prace . Znalazlem jakas male podkladke,podlozylem i pod zawleczke,calosc sie usztywnila i ciegno zaczelo pracowac za kazdym razem poprawnie :D.Samochod odrazu super reagowal,1700-1800 obrotow i juz czuc bylo ze chce jechac,jestem bardzo zadowolony,takze polecam to sprawdzic i nie sugarowac sie do konca diagnostyka komputerowa.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.