Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem, posiadam Bmw 116, ma takie objawy: gdy samochód pochodzi na biegu jalowym tak ok 5 min to przy dodaniu gazu takie pierwsze prygazowanie puszcza chmure niebieskiego dymu, potem można gazowac i nic, znowy gdy pozostanie na biegu jalowym kilka min to samo puszcza chmurę przy pierwszym przygazowaniu,

 

dodam że auto mialo zepsuty czujnik poziomu oleju który cały czas pokazywał brak oleju, ktoś mysląć żę ciągle nie ma tego oleju dolewał oleju aż uzbierało się ok 15 litrów w silniku, teraz już oleju jest tyle ile ma byc ale objawy są takie jak wyżej.

 

natomiast w Bmw 118 mam te same objawy dymi na bialo - niebiesko po rozgrzaniu się silnika, jak chodzi na wolnych oprotach wydaje się jakby z rury leciala para ( jak zimą ) ale po dodaniu gazu leci niebieski dym, w tym aucie puściała chłodniczka oleju i w układzie chlodniczym był olej zamiast plynu,

 

po wymianie chlodniczki auto sie nie grzeje, nie wywala wody wszystko ok po za tym dymieniem

 

może ktoś miał takie objawy i naprawil ? lub wie co to jest ?

Opublikowano

Witam

 

Najprawdopodobniej masz do wymiany uszczelniacze zaworowe. Ale db by było jak byś sprawdził ciśnienie na cylindrach.

 

Pozdrawiam emilo

Opublikowano
też tak myślę że to uszczelniacze, bo tak jak wspomniałem wystarczy sie przejechać 500 metrów i auto absolutnie nic nie kopci, ale pozostawiając go na 5 min na biegu jalowym zakopci przy przygazowaniu, jak wymienie te uszczelniacze to dam zanć czy to było to czy nie.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, u mnie było w silniku ok. 10 L oleju, miałem awarie pompy oleju. Po wymianie i zapaleniu kopi na biało. Jak się sprawa u Ciebie zakończyła. Pomogły uszczelniacze??
  • 2 lata później...
Opublikowano
Odgrzeję temat, moja 118i z 2005r dymi na biało- niebiesko po depnięciu gazu w opór np na 1 jak rusze to zostawi dymek, na jałowym biegu nie poddymia. Co może być przyczyną? Wymieniałem olej z filtrem ale nie sądzę aby to było coś źle wykonane, na pomiarze oleju pokazuje na wyswietlaczu jakieś 3/4 z napisem OK
Opublikowano
To forum nie zyje. Nikt nie udzieli ci zadnej odpowiedzi . Jedyne co to czytają

 


Nie da się nie zauważyć że jest tak jak mówisz... wszyscy pouciekali na fejsbuki :mad2: a zostali tylko nieliczni :cry2: szkoda

Opublikowano
No co , wciąga olej albo przez uszczelniacze albo pierścienie .Klasyka gatunku .

 

Aż tak by było z silnikiem źle? Czy one po prostu takie są? Auto ma zaledwie 148tkm, w ASO do 17r historia do 122tkm jest.

Dziwi mnie że nie było czuć przepalonego oleju z wydechu ani niebieskawego dymu zanim został wymieniony olej :mad2: przecież powinno być tylko lepiej na nowym oleju... :arrow: Narazie pojeżdżę zobaczę jak to dalej będzie bo jakiegoś nadmiernego dymienia nie widzę, na tym nowym oleju to nie zrobiłem jeszcze nawet 50km. Najbardziej ten przepalony olej czuć jak stanę pod garażem nim otworzę drzwi to na wolnych obrotach pracuje auto i mu naleci do środka garażu i czuć ten smród.


Orientuje ktoś kwotę w 2020r za naprawdę tych uszczelniaczy zaworowych? Chociaż orientacyjnie wiem że różnice mogą być różne między serwisami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.