Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny samochód. Na oko wydaje się proste i pewnie też tak jest w realu. Jedyne zmartwienie to silnik, który ma dosyć kiepskie opinie. Poczytaj sobie o N47 w dziale 3er e90.

 

http://s5.ifotos.pl/img/page-0jpg_waeerrq.jpg

http://s2.ifotos.pl/img/page-1jpg_waeerxw.jpg

http://s2.ifotos.pl/img/page-2jpg_waeerxa.jpg

http://s2.ifotos.pl/img/page-3jpg_waeernh.jpg

WBAPN31020E131995

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto serwisowane według sprzedającego.. Książka jest, więc na plus..

Generalnie dobrze wyposażone, aczkolwiek ten przebieg jak na sedana dość duży..

 

Brak żadnego opisu auta, czyli jak większość sprzedających komisów w De..

 

 

Jeżeli użytkujesz poprawnie silnik n47 to wszystko będzie w porządku. Rozrząd trzeba wymieniać ale nie są to aż tak duże koszta jak niektórzy mówią..

Bezwypadkowy to on nie jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto serwisowane według sprzedającego.. Książka jest, więc na plus..

Generalnie dobrze wyposażone, aczkolwiek ten przebieg jak na sedana dość duży..

Chyba w porównaniu do kręconych Polskich igiełek... :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto serwisowane według sprzedającego.. Książka jest, więc na plus..

Generalnie dobrze wyposażone, aczkolwiek ten przebieg jak na sedana dość duży..

Chyba w porównaniu do kręconych Polskich igiełek... :>

 

 

W porównaniu do innych niemieckich e90 LCI. Sprawdź inne przebiegi dla tych aut ;) Ciągle bywa w Niemczech i można znaleźć z dużo mniejszym przebiegiem..

 

Następnym razem sprawdź zanim wysuniesz swoją tezę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto serwisowane według sprzedającego.. Książka jest, więc na plus..

Generalnie dobrze wyposażone, aczkolwiek ten przebieg jak na sedana dość duży..

 

Brak żadnego opisu auta, czyli jak większość sprzedających komisów w De..

 

 

Jeżeli użytkujesz poprawnie silnik n47 to wszystko będzie w porządku. Rozrząd trzeba wymieniać ale nie są to aż tak duże koszta jak niektórzy mówią..

Bezwypadkowy to on nie jest..

Zaciekawiles mnie. Po czym wnioskujesz że wypadkowy nie jest? Wiekszosc aut w Niemczech robi 30-40tysi rocznie.

 

@Mariusz040

Bardzo dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest zaznaczone - pojazd bezwypadkowy. Ale tego elementu większość sprzedawców w DE nie zaznacza.

I według mojej oceny drzwi mają inny odcień, ale to moja subiektywna opinia i jeżeli nawet miało lekką szkodę, która została dobrze naprawiona to żaden problem.

 

Masz rację, że tyle robią auta w DE, lecz sedany robią nieco mniej KM niż kombi i generalnie można znaleźć

auto z dużo mniejszym przebiegiem.. Sam mam e90 lci z tym silnikiem, lecz 2010 i mam przejechane 82 tys. km. Oczywiście z całą dokumentacją potwierdzającą przebieg..

 

Ogólnie ogłoszenie chyba już wygasło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW obecnie wymienia za darmo rozrząd jak jest zużyty, albo sam napinacz jak łańcuchy są ok. Jest akcja serwisowa.

 

W tej kwestii akurat nie masz racji.. Nie wszystkie n47 ASO obejmuje akcja i wymienia rozrządy za darmo, nawet z podanych roczników. Wszystko zależy od danego auta. Trzeba dzwonić do ASO i pytać :)

 

Ostatnio jak rozmawiałem z pracownikiem serwisu to wspominał, iż wszystko jest zależne od numerów na napinaczu, choć nie wiem na ile ta informacja jest prawdziwa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tego co wiem to akcja dotyczy wszystkich N47 w wersji A czy innych to mogę się dowiedzieć. Oczywiście trzeba to sprawdzić wg numeru nadwozia. Jeżeli auto nie ma więcej przebiegu jak 100 tys. km to rozrząd jest tylko sprawdzany i potem zależnie od oceny wymienia się albo napinacz, albo łańcuch górny z prowadnicami albo wszystko. Jeżeli auto ma więcej jak 100 tys. km przebiegu z automatu wymieniany jest napinacz a dalej to już zależnie od oceny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No akurat nie. Problem jest w materiałach. Zwróć uwagę, że nowsze wersje N47 nie mają nowych podzespołów w rozrządzie. Niczego nie przebudowano. Numery części zamiennych napinacza, łańcuchów i prowadnic są takie same. Ktoś źle wyliczył wytrzymałość materiałów. Pewnie księgowi. :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też się zastanawiałem, bo coś mi nie grało.. Vin dekoder widocznie źle rozkodowuje typ silnika..

Znasz jakiś dobry vin dekoder?

 

Generalnie w DE widziałem wiele e90 lci z uszkodzonym rozrządem, niezależnie diesel czy benzyna, m.in:

- 318i 143 km

- 320i 170 km

- 318d 143 km

- 320d 177 km

 

Najmniejszy przebieg jaki widziałem (podobno udokumentowany, auto miało ostatnią dekrę oraz ks. serwisową na wpis kilka km mniejszy niż stan licznika) w LCI z uszk. rozrządem to 43 tkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
realoem.com i tam jak wejdziesz w silnik to masz typ podany. Albo puść mi VIN na priv to Ci sprawdzę w ETK. Podejrzewam, że masz C albo D, to w nich już nie ma specjalnie problemów, dlatego nie masz akcji serwisowej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.