Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!Zastanawiam sie nad zakupem E46 polift z silnikiem 318i lub 320i benzyna. Który z tych silników jest najmniej awarynjny? Pozdrawiam
Opublikowano

ja mam obecnie 320i 170KM M54B22 i jestem bardzo zadowolony z niego obecnie.

Gdyby nie to że wysiadła mi wskazówka ze spalaniem chwilowym ( słychać jedynie grzechotanie, jakby chciał a nie mógł jej podnieść :P. a w moim oznaczeniu nie moge znaleźć zegara na allegro a ktos mi mowil ze trzeba dokladnie kupic taki jak ma się nr modelu ) i borykam się z kontrolką Check Engine co jest częstą usterką w tych modelach oraz minimalne opóźnienie na gaz jak naciśniesz.

Opublikowano

Mam ten sam silnik co hadman.

Ogólnie jest to moje pierwsze BMW i strasznie denerwuje mnie ten Check Engine oraz opóźnienie po nacisnięciu gazu ale na szczęście widzę, że to standard :)

Dodatkowym problemem (indywidualnym) jest falowanie obrotów i gaśnięcie przy zmianach biegów przy skręcaniu oraz ciężkie poranne odpalanie.

Krokowy był czyszczony, cewki zmienione, świece zmienione, czujniki zmienione. W weekend będzie czyszczona przepustnica a jak to nie pomoże to w kolejce jest wymiana odmy :D ogólnie problem mnie nie przeraża, bo wiem, że w końcu go wyeleminuje a z samochodu jestem bardzo zadowolony :mrgreen:

318i dwie sztuki przeżywał mój znajomy, wieczne problemy mimo, że dbał. Pech do egzemplarzy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli jak widać: tak źle i tak niedobrze :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
ja posiadam 318i nie polecam nikomu najgorszy silnik!!! Ja mam naprawdę zadbany i mam mały przebieg 185tyś(przebieg oryginalny bo od nowości w rodzinie tata nim jeździł nigdy nie katowany) jak nagle zaczął się sypać to porażka bardzo ciężki silnik jest ja szukałem usterki pór roku już miałem drugi silnik kupić a okazało się że silniczek zmiany faz rozrządu przycinał się i nic na kopie nie pokazywało. potem napinacz pad , a teraz vanay już słychać i faluje na obrotach:( zaczyna się robić studnia bez dna:(
Opublikowano
Tak, tak co Wy piszecie za głupoty. Jak jeździsz z Check engine i chwalisz się tym na forum to naprawdę super, a N42 to dobry silnik jak ktoś o niego dbał. Jak masz kupić auto w promocyjnej cenie z tym silnikiem to szukaj dwa, trzy tysiące na remont i masz wszystko gdzieś. Oczywiście nie musi się okazać, że trzeba robić to już, ale prędzej czy później by wypadało. Przy tym silniku ważna jest diagnoza z kompem i ktoś kto się na nim zna, bo można wymienić jego połowę i nic się nie zmieni jak u kolegi poniżej. Wałek od valvetronicka jest częstą przyczyną poniższych problemów. Nowy w ASO 2200 zł, używany to loteria. Możesz zapłacić 500 i będzie dobry, albo dać 100 zł i też podziała lub wyrzucić je na śmietnik.
Opublikowano
Posiadam 318i i jestem zadowolony. Zadbany bo wszystko wymieniane na czas. Przebieg 175tysiecy. Polecam :)
Opublikowano

@wieczor165 To faktycznie był zadbany...

 

Up. Z tego co wiem miałes problem z czujnikiem wałka korbowego? Naprawiłeś to? Bo mi przy 185 też strzelił i dokonałem naprawy.

Koszt czujnika ok 200-300 zł z BOSHA. ZERO PROBLEMÓW.

Opublikowano

Mialem przez kilka lat 318i N46B20. Zawsze było coś do zrobienia z tym silnikiem. Z perspektywy czasu widzę ile mnie kosztowały wszelkie drobne ale irytujace dolegliwości tego silnika...

Auto kupilem bardzo zadbane od dilera przy przebiegu 60 kkm. Sprzedałem przy przebiegu około 150 kkm.

Opublikowano
ja raz słysząłem opinie żeby brać najelpiej 2.0 benzynę bo poniżej to ludzie często zajeżdżają silniki chcąc wyciągnąć z silnika siódme poty.. aczkolwiek nie miałem 318 więc nie wypowiem sie :D
Opublikowano

318 to 2.0 po lifcie. Moc od 143 km poźniej do 150 podciągniety. Zapewnie lepsze osiągi niż zwykły R6 w 150 konnej wersji.

Przy zmianie na krótszy wał = przyśpiszenie jak 170 km, w mojej opinie nawet lepsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.