Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

11% rabatu tak z ciekawości to w jakim salonie pytałeś, bo ja w bawaria katowice na serię 6 coupe czy gran coupe 22%, zaś w przypadku X6 F16 nie chcieli dać więcej niż 4%. Chyba pomyślę o brokerze. :)

Opcji na 80k myślę że kwota 40k na doposażenie opcjonalne auta też by wystarczyła. Nie rozumiem np. po co klimatyzacja 4-strefowa, w zupełności 2-strefowa jest wystarczająca.

A jaki system audio bo nie ma w opisie?

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dobrzański i M- Cars więc konkurencja;-) po co 4 strefowa klima? oglądałem samochody z 2 strefową i z 4 strefową i moj wniosek, gdy nie ma z tyłu tego panelu to wygląda gorzej niż źle;( a i dla dzieciaków by im cieplej było;-) :norty: haha " Broker" hmmmmmmmmmmm

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
4-strefowa klimatyzacja to moim zdaniem zbędny wydatek, bez niej i tak masz z tyłu nawiewy. Na dzieciakach na pewno większe wrażenie zrobiłby dach panoramiczny:) Przy silniku 25d poważnie bym się zastanowił czy 20calowe koła są potrzebne, bo samochód może być mułowaty (275 przód, 315 tył). Jakie fotele były w testowanym egzemplarzu? Z twojej konfiguracji wynika, że masz fotele sportowe, pomyślałbym nad komfortami. Connected Drive advanced za 14tyś??? W życiu!

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano

Kolega wyraźnie napisał że chce mieć połączenie skóry i alcantary a ta wersja siedzeń występuję tylko z fotelami sportowymi które wcale nie są dużo gorsze od komfortowych, owszem są fotele komfortowe lepsze ale czy aż na tyle aby dopłacać tyle kasy, chodź w aucie tej klasy sam nie wiem, tak czy inaczej przy połączeniu alcantary i skóry nie da się zamówić komfortowych. :)

Co do klimy to moje zdanie znacie, a jakie audio harman/kardon czy może standard hi-fi.

Opublikowano

No fakt, zapomniałem o połączeniu skóry i alcantary :duh: . Generalnie przy skórzanych siedzeniach dopłata do komfortów nie jest duża, ale w tym wypadku to przyznam, że nawet nie liczyłem co i jak.

 

Jeśli chodzi o dźwięk to moim zdaniem jest przepaść między standardowymi głośnikami a HK i już zdecydowanie mniejsza różnica między HK i BO. HK to bardzo rozsądny kompromis.

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano

Też uważam że HK to super rozwiązanie, zamiast 4-strefowej klimy dać lepsze audio.

 

A co do komfortowych foteli to np. jak konfigurowałem X6 to przy wyborze skóry dakota ostrygowej nie można było wziąć komfortowych foteli, a tylko ten kolor skory nam się podobał, odpada nappa ostrygowa ponieważ ona w większości jest czarna a nie ostrygowa, a ta wersja kolorystyczna tej skóry z fotelami sportowymi bardziej nam pasowała. Niestety nie możliwa do zamówienia z fotelami komfortowymi. :)

Opublikowano
Nigdy nie pojmę, dlaczego BMW tak ogranicza swobodę w dopieraniu kolorystyki, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Co komu szkodzi, że ktoś chce mieć np. Brązową x5 w m pakiecie???

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Pewnie wynika to z ograniczeń liczby zaprogramowanych wersji na montowni...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Connected Drive advanced za 14tyś??? W życiu!

 

To jest pakiet opcji, gdzie masz Navi pro, usługi ConnectedDrive, rozszerzoną deskę i chyba rozszerzony BT.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Connected Drive advanced za 14tyś??? W życiu!

 

To jest pakiet opcji, gdzie masz Navi pro, usługi ConnectedDrive, rozszerzoną deskę i chyba rozszerzony BT.

 

A no to zmienia postać rzeczy:) już myślałem, ze ja jakieś durne aplikacje sobie tyle życzą...:)

 

A tak nawiasem mówiąc to rozszerzony BT da się zakodowaćz tego co piszą na zagranicznych forach.

Pozdrawiam,


Patgor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gdzieś ostatnio czytałem, że każde BMW w UK od lipca będzie miało navi w standardzie
Opublikowano
W Stanach to standard w tej klasie aut (F15).
  • Moderatorzy
Opublikowano
W f15 w europie z tego co patrzę w konfiguratorze to dopłata jest tylko do navi professional, czyli zwykła chyba jest seryjna..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pewno Navi Business jest w standardzie w UK.

pozdrawiam

Paweł

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam od tygodnia x25d 231hp, zakupione jako auto rodzinne to jazdy miejskiej oraz wspólnych wyjazdów. Miałem obawy co do tak małego silnika w tak dużym aucie ale teraz powiem że na prawdę daje radę a tym samym, ja osobiście, nie dopłaciłbym 42tyś do x30d (tylko +27hp). Wiem, 4 a 6 garów robi różnicę, wcześniej jeździłem V6 3.0 238hp 550Nm przez 3 lata i na prawdę przyzwyczaiłem się do tej mocy podczas wyprzedzania TIRów ale x25d ze sportową skrzynią jest dynamiczniejsze od auta które miałem wcześniej. O silniku napiszę więcej w poście x25d.

 

Co do samego auta, to jak ktoś szuka sportowego charakteru to powinien kupić X6, jak szuka auta rodzinnego to właśnie X5 i chyba tak to należy rozgraniczać. Robienie z X5-ki sportowego auta mi osobiście się nie podoba, auto jest wysokie, pudełkowe, nie tędy droga. Za to do komfortowego bujania się po mieście jest super, jak trzeba lekko depnąć daje radę, jak wyprzedzić 2 TIRy na raz to tryb Sport i też jest dobrze, na prawdę wystarczająco.

 

Poruszaliście sensowność wyposażenia, więc podzielę się z Wami moją opinią na temat dodatków bo w swojej wersji mam prawie komplet wyposażenia dodatkowego:

- skrzynia sportowa - dla mnie super, szczególnie jak mam odcinek gdzie muszę powyprzedzać maruderów

- HeadUp - świetny gadget, przydatny i bajerancki - super że pokazuje dużo informacji, prędkość, nawigę, znaki, radio, tempomat itp

- Nawiga premium - obowiązkowo

- czujniki parkowania i kamera 360 - przydatne baaardzo i dobrze działa

- 3ci rząd siedzeń - nie każdego to interesuje, natomiast w X5 dupy nie urywa, mało miejsca, praktycznie tylko dla dzieci, jest gorzej niż w XC90 czy Mesiu GL

- komfortowe fotele - dobre, bardzo wygodne, mega funkcje ustawień, ale jakość skóry mizerna, dopłata do skóry premium zbyt duża

- personalizacja - zapamiętuje w kluczyku wiele ustawień (fotel, kierownica, radio itp), dopracowali to dobrze

- nagłośnienie harman/kardon - super bajka i rewelacja, warto dopłacić, świetna jakość dźwięku i bass

- system multimedialny z twardym dyskiem - fajne intuicyjne, łatwo kopiuje muzykę z USB na twardy dysk, potem łatwo się odtwarza wybrane utwory, odtwarza też filmy z DVD ale tylko na postoju

- elektroniczne zegary - długo myślałem o tym, wielu ortodoksów uważa że BMW to tylko wskazówki ale jestem bardzo zadowolony, super czytelne, mnogość informacji, zmiana kolorów w trybach jazdy, dużo frajdy z w sumie taniej opcji

- podświetlenie ambientowe - fajne, dzieciakom się podoba, można zmieniać kolory więc nie jest monotonnie, sprawia że czujemy się jak w aucie premium

- asystent jazdy w kordu - wtopa, działa tylko na autostradach, w polsce nie do użycia

- adaptacyjny tempomat - świetny, w porównaniu do mojego poprzedniego auta lepszy, łagodny, nie szaleje i dobrze zastępuje asystenta jazdy w korku, da się na nim przejechać przez polskę jadąc przez wioski

- systemy asystujące kierowcę plus czyli m.in. funkcje antyzderzeniowe z innym pojazdem i pieszym - w mojej ocenie lipa totalna, nie wiem jak to działa ale słabizna, jak już siedzę na zderzaku auta poprzedzającego to po kilku sekundach zapala dopiero czerwoną diodę auta, nie mówiąc już że nie hamuje, przynajmniej mi nie zahamował ani razu, trzymanie na pasie ruchu - też bida z nędzą, wibruje kierownica i tyle - więcej szumu marketingowego niż działania

- zawieszenie komfortowe - warto dobrać, wiadomo że SUVy są sztywniejsze a w tej wersji auto jedzie jak limuzyna, jest na prawdę dobrze

- przyciemniane lusterka - dobre

- adaptacyjne światła LEDowe z automatycznym światłami drogowymi - nie wiem co napisać bo to jest najlepszy dodatek, jechałem już kilka razy nocą, nie wyobrażam sobie od teraz auta bez takich świateł

- rozpoznawanie znaków - działa dość dobrze choć czasem trzyma zbyt długo ograniczenie prędkości - no ale z dwojga złego lepiej w tą stronę

- ogrzewanie i wentylowanie foteli - grzanie jak grzanie działa natomiast wentylacja jest dobra, działa szybciej niż w poprzedniku i jest efektywna jak ci się plecy spocą od fotela

- komfortowa kanapa z tyłu - przy 3 rzedzie jest w standardzie ale jak masz dzieci to warto, bo można regulować oparcie co przy stosowaniu zamiast fotelika samych podpupników jest przydatne

- connected drive- jak dla mnie rozczarowanie, koszt 16tyś, sporo, owszem jest kilka przydatnych rzeczy ale ja jestem zawiedziony: remote control (tylko bajer, nic konkretnego), internet (nawet moja córka ma 2Giga netu w smartfonie plus mam hospota z LTE bez limitu na wyjazdy), RealTime Trafic Information (w porównaniu do tej samej funkcji w google za free to jest słabo), BMW aps - niestety z androidem prawie nic nie działa (skucha), office - też ściema, nie do użycia w samochodzie, jedyne na prawdę przydatne to zdalne SOS połączenie z asistance czy pomocą oraz połączenie smartfona przez BT - na pewno większości tych funkcji nie wykupię za 3 lata chyba że coś się poprawi

 

Nie mam:

- systemu domykania drzwi - mam dzieci którym ciężko wytłumaczyć że drzwiami w aucie się nie trzaska, bałem się czy te delikatne mechanizmy wytrzymają

- szklanego dachu - zawsze zasłaniałem w poprzednich autach bo nie lubię jak mi świeci w głowę

- Night vision - rozważałem tą opcję, wygląda na ciekawą nie kupiłem bo kosztuje prawie dyche

- ogrzewanie postojowe - parkuje w garażu, nie widzę sensu

- asystent parkowania - nie widzę sensu - chyba że jesteś kierowcą z zielonym listkiem

- system rozrywki profesional - za 30% ceny tej opcji kupujesz 2 najnowsze tablety Samsunga S2, wieszasz na zagłówkach i masz 10X tyle mozliwości

- tuner TV - działa tylko na postoju, więc jak jesteś taksiarzem to pewnie się przyda

 

Pominąłem te drobniejsze funkcje jak relingi, rolety, ciemne szyby itp, drobiazgi, nie ma o czym pisać.

 

Wrażenia mam na razie bardzo pozytywne. Wiadomo, nowe auto, dużo ciekawostek, fajne prowadzenia, duży komfort. Nic nie napisałem o napędzie 4x4 bo tak na prawdę nie mam co, nie ruszam się w teren, jak pojadę w góry i o dziwo będzie śnieg :-) to coś napiszę.

 

Podsumowując:

Nie zgadzam się że X5 to od 400stu, ja dałem dużo mniej.

Tak na prawdę to musimy sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcemy mieć stosunkowo kompletne wyposażenie dodatkowe i cieszyć się nim w miejskim korku ale silnik x25d ze sport-szkrzynią który na prawdę daje radę (7.5 do setki wg moich pomarów gps) czy dodać 65tysi do 40d (30d się nie opłaca) i odpuścić połowę dodatków? oto jest pytanie.

Opublikowano

Fajny post można z niego dużo wyciągnąć :cool2:

Gratulacje X5 i wyposażenia bo nie żałowałeś :D

Z tego co piszesz jak działają niektóre asystenty to w moim superbie działają lepiej :roll:

Czekam na galerie :mrgreen:

Opublikowano

X5 piękny samochód ale ja mam inną teorie kupowania samochodu też bym kupił ten silnik ale tylko dlatego że jest dużo tańszy niż r6

a 100 kpln na dodatki to jednak wolałbym 4.0d bo frajda z jazdy z dużym silnikiem jest dużo większa niż dodatki

ale wyrażam tylko swoją opinie

gratki samochodu :cool2:

Opublikowano
X5 piękny samochód ale ja mam inną teorie kupowania samochodu też bym kupił ten silnik ale tylko dlatego że jest dużo tańszy niż r6

a 100 kpln na dodatki to jednak wolałbym 4.0d bo frajda z jazdy z dużym silnikiem jest dużo większa niż dodatki

ale wyrażam tylko swoją opinie

gratki samochodu :cool2:

Myśle że w cenie 25d nie kupisz 40d ale co prawda frajda jest większa bez gadania :) Poza tym kolega może nie potrzebuje aż tak szybkiego samochodu i wystarcza mu ten który się dobrze zbiera.

Opublikowano
Farbol: jedna mała uwaga. Pakiet Connected Drive to koszt 4000 zł. W konfiguratorze jest podana cena 16000zł bo pakiet Conected Drive AdvancedPlus zawiera navi Pro, która sama kosztuje 12000zł.
Opublikowano
Farbol: jedna mała uwaga. Pakiet Connected Drive to koszt 4000 zł. W konfiguratorze jest podana cena 16000zł bo pakiet Conected Drive AdvancedPlus zawiera navi Pro, która sama kosztuje 12000zł.

 

oczywiście masz kolego pełną rację, przez nieuwagę przekłamałem tą cenę dość sporo.

Opublikowano
Moim zdaniem masz kompleks, że masz najsłabszy silnik w x5. Próbujesz wszystkim wmówić jaki on jest "wspaniały" i wystarczający żeby się troszkę podleczyć. Bmw musi dawać radość z jazdy ale w przypadku x5 z 4cyl silnikiem od kosiarki po prostu tego nie oferuje i jest za mały do takiego auta! I choćby nie wiem co byś tam wsadził w wyposażeniu to nigdy to nie ząstspi normalnego 6cyl silnika i nie chodziu tu o to "tylko 27 hp" bo za tym idzie inna kultura pracy, Nm, dźwięk, itp, a na dodatek pali tyle samo co 25d. I właśnie warto dopacić zarówno do 30d jak i 40d, wtedy ten samochód daje frajde i jest "pełnowartościowy" a nie półśrodek ...
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Autorowi tematu gratuluje pięknego komfortowego auta :D

Co do wyboru silnika i ceny za auto. Zasada chyba jest jedna. Raczej mało kto kupuje 520d za 200 tys zamiast np. 535d/i za 400 tys, X5 25d za 300 zamiast bardzo szybko jeżdżące 50d za 500 tys dlatego, że słabsze wersje są lepsze. Dodatkowa dopłata do szybszych wersji to kwestia wyboru, czy warto dopłacić. To jest każdego indywidualna sprawa. Są tacy co bez problemu mogą kupić mocniejsze wersje, a nie kupują i tyle. Lewy gdybyś napisłał, że X5 25d to półśrodek dla Ciebie to jest OK, ale nie uogólniaj.

Wesołych Świąt wszystkim :D

Opublikowano
W takim razie Farbol też uogólnia mówiąc, że nie warto dopłacać do normalnego silnika ... Może dla niego nie warto ale dla wielu innych to jest "must have"'.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
X5 piękny samochód ale ja mam inną teorie kupowania samochodu też bym kupił ten silnik ale tylko dlatego że jest dużo tańszy niż r6

a 100 kpln na dodatki to jednak wolałbym 4.0d bo frajda z jazdy z dużym silnikiem jest dużo większa niż dodatki

ale wyrażam tylko swoją opinie

gratki samochodu :cool2:

I tak i nie. Ja jak kupowałem X6 35i miałem też dodatków za ok. 110tys jeśli dobrze pamiętam, czyli mogłem już kupować 50i z mniejszą ilością dodatków. Pomimo wszystko uznałem, że bez sensu dopłacać (wtedy 80k) za 100 kucy, które mi i tak na drodze nic nie da. Dodatki to są rzeczy, których brak będzie Ci doskwierać cały okres posiadania auta, a przyśpieszenie... zawsze będzie mało.

 

SUVy to nie są auta do wyścigów, toteż wybór silnika typu 25d nie jest bezsensowny wg mnie. Auto owszem, jedzie tak sobie, ale dla przykładu "podobno premium" Volvo XC90 montuje silniki tylko R4 do najnowszego modelu, niektóre nawet 200kucy nie mają, a auto powyżej 2ton. Do normalnego przemieszczania się wystarczy, a na autostradzie i tak każdy silnik do 200kmh się kiedyś rozpędzi :D Ale z drugiej strony, jeśli miałbym brać 25d w X5, to bym się zastanowił, czy w ogóle jest sens brać auto z mottem "radość z jazdy" :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.