Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, byłem zdecydowany na zakup BMW x5 f15, dzisiaj rozmawiałem z doradcą serwisowym i oglądałem te BMW. szczerze jestem rozczarowany.... bagażnik wcale nie taki wielki (płytki) tylna kanapa jak w "żuku", wchodząc do samochodu zero odczuć, że to klasa premium;/ czarna skóra jak najtansza derma, generalnie jestem rozczarowany i zniechęcony dać 300tyś za samochód który z zewnątrz wygląda zachęcająco a w środku przeraża;/ jakie są wasze odczucia?

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobre X5 F15 ci nie pasuje bo jest za mały, sam masz serię 1, z takiej przesiadki każdy byłby jak w niebie chyba że tobie lepiej się jezdzi serią 1 niż X5 albo jeszcze inaczej 1 jest lepsza od x5.

Sorry ale jak ktoś piszę że F15 jest małe a sam jezdzi najmniejszym bmw z gammy samochodów tego producenta to nie wiem co mam myśleć, to może zrezygnuj z bmw i weź Mercedesa GL albo Toyotę Land Cruiser V8 te auta na pewno są większe od X5, jeszcze możesz myśleć o nowym Volvo XC90. Tak z ciekawości planujesz nowy do konfiguracji czy może to co mają na stoku lub jakąś używkę ew.demo. :)

Opublikowano
Ale co do bagaznika to kolega ma racje, szalu nie robi przy tych rozmiarach zew. A skora - wiadomo, dakota to szmata
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano
bagażnik wcale nie taki wielki (płytki)

Bagażnik jest rzeczywiście płytki, ale w wersji bez trzeciego rzędu siedzeń i bez kola dojazdowego (opony run-flat) pod płytą bagażnika znajduje sie całkiem pokaźna dodatkowa przestrzeń bagażowa. Myślę, że wejdzie tam zawartość dwóch, a nawet trzech walizek typu kabinówka. Jest jeszcze jeden mniejszy schowek na narzędzia, jakieś płyny, etc. Nie wiem czy miałeś okazję uchylić podłogę bagażnika i zobaczyć co tam jest głębiej. Skóra dakota jest rzeczywiście dość szorstka, ale na przykład w wybarwieniu terra wygląda bardzo elegancko. Faktem jest, że bez pakietu stylizacyjnego wnętrza (skóra na desce rozdzielczej, skóra nappa na siedzeniach z fajnymi przeszyciami na środku oparcia pleców) albo bez wykończenia listwami ozdobnymi samochód może wyglądać dość biednie. Ale i odwrotnie, siedziałem w takim wykończonym na bogato i wnętrze robiło wrażenie.

Opublikowano

Środek może rzeczywiście nie powala... Skóra dakota to dramat, ale X5ka/x6ka się rewelacyjnie prowadzą i za to się płaci. Poza tym w Mpaku, siedzonka alcantara plus panel deski pokryty skórą. I x5 już jest znośne :).

 

Nie chcę krytykować jedynki, ale ja przesiadając się z 3ki do 1ki (miałem 3kę w naprawie i na tydzień dostałem w zastępstwie 118d) odczuwałem kosmiczną różnicę...

A nie będę już porównywał jedynki do X5ki/ X6ki... Inna Liga :nienie: .

Opublikowano
Dobre X5 F15 ci nie pasuje bo jest za mały, sam masz serię 1, z takiej przesiadki każdy byłby jak w niebie chyba że tobie lepiej się jezdzi serią 1 niż X5 albo jeszcze inaczej 1 jest lepsza od x5.

Sorry ale jak ktoś piszę że F15 jest małe a sam jezdzi najmniejszym bmw z gammy samochodów tego producenta to nie wiem co mam myśleć, to może zrezygnuj z bmw i weź Mercedesa GL albo Toyotę Land Cruiser V8 te auta na pewno są większe od X5, jeszcze możesz myśleć o nowym Volvo XC90. Tak z ciekawości planujesz nowy do konfiguracji czy może to co mają na stoku lub jakąś używkę ew.demo. :)

 

 

Naucz sie czytać kolego bo jesteś "no name"! napisałem, że bagażnik jest mały, płytki, a nie samochód.! w Mojej rodzinie jest 6 samochodów różnych marek od audi q3 przez alfe, peugota, vw, bmw po nisana qashqaia więc nie mów czym jeżdżę... po prostu x5 za 300tyś zł nie powaliła mnie na kolana nie było "WOW" tylko rozczarowanie... Planuje nowy, bo demo już są zarezerwowane dla wybranych , tak zwanego stoku Bmw nie prowadzi, używka odpada. Nie długo umawiam się do innego dealera może bardziej mnie przekona swoim demo niż konkurent .

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
i nie porównuje nigdy jedynki do x5 bo to całkiem inny samochód;-) nie wiem skąd te pomysły... ??? heheh :norty:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Ale co do bagaznika to kolega ma racje, szalu nie robi przy tych rozmiarach zew. A skora - wiadomo, dakota to szmata

 

 

A czy BMW w jakiejkolwiek klasie jest liderem jeśli chodzi o pojemność bagażnika? Jeśli ktoś szuka piwnicy na kółkach to proponuję Forda Expedition EL...:)

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano

300k za X5 to raczej podstawowa wersja, być może trzeba dorzucić 100-150k aby uzyskać efekt WOW.

 

Czasem jeszcze więcej, wszystko zależy od indywidualnych preferencji i zasobności portfela.

Opublikowano
Widzę, że wyszła z tematu fajna dyskusja;-) Koledzy Ci co już mają x5 możecie wrzucić foto i swoją konfiguracje samochodu , mniej więcej koszt dla porównania? dla mnie w konfiguracji najważniejsze rzeczy to mniej więcej ( hak, kierownica mpakiet, koła minimum 19c, auto alarm, przyciemniane szyby tył, stopień do wchodzenia, zewnętrzny mpakiet, nawigacja, czujniki parkowania, i fotele alcantara,)to poza podstawowym wyposażeniem, coś polecacie dołożyć? i czy faktycznie do 300tyś da się skonfigurować fajnego (x-piątego), i silnik 2.5 podobno liftingują od sierpnia na 231 KM.

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

Moja specyfikacja jest w galerii. W polskim konfiguratorze wypluło mi cenę ponad 450tyś więc moim zdaniem nie da się skonfigurować fajnego X5 do 300tyś (z rejestracją w Polsce...). Oczywiście dla mnie podstawą było posiadanie 6 cylindrów, bo osobiście uważam, że 4 cylindry w takiej krowie to stanowczo za mało (rozumiem i szanuję jednak aspect ekonomiczny przy wyborze takiego silnika).

 

Jeśli chodzi o wyposażenie to obowiązkowo muszą być:

Komfortowe fotele przednie z pamięcią

Komfortowy dostęp

M pakiet

Przyciemniane szyby (ale nie te od BMW, bo są za jasne)

Zawieszenie adaptacyjne (brałbym DHP ale nie było dostępne w m pakiecie)

Kodowanie...:)

 

Wyposażenie zbędne:

Komfortowa kanapa z tyłu (u mnie są dwa foteliki więc i tak prawie nikt nigdy tam oprócz dzieciaków nie siedzi)

Progi boczne - tylko brudzą spodnie przy wysiadaniu

Night vision

Audio B&O

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano

Kacyper, trudno coś doradzać, bo każdy ma inne preferencje. Z opisu widze, że ty idziesz w sport i zadziorność, ja poszedłem w wygodę i gadżety (niektórch żałuję). Dziś ponownie zamówiłbym HUD i surround view. Fajny jest też adaptacyjny tempomat tym bardziej, że działa już przy bardzo niskich prędkościach (czyli można go praktycznie wykorzystywać w miejskich korkach). Jestem też jednym z nielicznych, który jest zadowolony z opon runflat. Odpuściłbym asystenta parkowania (posiadając surround view jest całkowicie nieprzydatny), nie używam lub nie zwracam uwagi na asystenta jazdy w korku (działa tylko na autostradach), czujniki martwego pola i zmiany pasa jazdy. Są bo są, ale nie sądze aby były w stanie mnie przed czymkolwiek ostrzec.

 

Zdjęcia mojego F15 tutaj:

 

http://f15.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=16283387&postcount=64

 

.

Opublikowano
Ja odziwo z runflatów też jestem zadowolony, ale jeśli rzeczywiście wytrzymają tylko 10tyś km, to więcej ich nie założę :nienie:

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Kacyper, trudno coś doradzać, bo każdy ma inne preferencje. Z opisu widze, że ty idziesz w sport i zadziorność, ja poszedłem w wygodę i gadżety (niektórch żałuję). Dziś ponownie zamówiłbym HUD i surround view. Fajny jest też adaptacyjny tempomat tym bardziej, że działa już przy bardzo niskich prędkościach (czyli można go praktycznie wykorzystywać w miejskich korkach). Jestem też jednym z nielicznych, który jest zadowolony z opon runflat. Odpuściłbym asystenta parkowania (posiadając surround view jest całkowicie nieprzydatny), nie używam lub nie zwracam uwagi na asystenta jazdy w korku (działa tylko na autostradach), czujniki martwego pola i zmiany pasa jazdy. Są bo są, ale nie sądze aby były w stanie mnie przed czymkolwiek ostrzec.

 

Zdjęcia mojego F15 tutaj:

 

http://f15.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=16283387&postcount=64

 

.

 

 

Masz Piekną x-piątke;-)Gratuluje i taką mógłbym mieć, tylko fotel nie skóra. :cool2: Odziwo nie ide w sport i zadziorność ten samochód jest dla rodziny, będzie nim jeździła tez kobieta plus 2 lub trójka małych dzieci z tyłu;-) próg do wsiadania, wiem że brudzą sie spodnie itd ale to jest w kierunku dzieci, które już w Q3 zniszczyły cała uszczelkę od wsiadania. Samochody są wysokie i maluchy potrzebują dodatkowego stopnia. Tempomat x5 ma już w standarcie i z moich orientacji całkiem przyzwoity, czyli lepiej wziaść surround view zamiast czujników parkowania? Jaka była twoja ostateczna cena samochodu? Kupowałeś w Polsce?

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Zdecydowanie lepiej wziąc surround view zamiast asystenta parkiwania, czujniki są niezbedne:)

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Patgor a Ty kupowałeś w Polsce samochód? może lepiej i taniej kupić za granicą?

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

A skoro to ma być samochód rodzinny to ja również poradzę oprzeć się pokusie zamawiania komfortowej kanapy tylnej - mało przydatna, czasem tylko do powiekszenia bagaznika (przy przesunieciu siedziska do przodu ale to kosztem miejsca na nogi dla dzieci siedzacych z tylu). Natomiast komfortowe fotele z przodu są b. dobre na dlugie trasy.

 

Surround view jest OK ale czujniki parkowania też musza być! Kombinacja tych dwóch funkcji pozwoli ci wpasowywac sie doslownie co do centymetra. Zbedny jest asystent parkowania, czyli to że samochod sam kreci kierownica i steruje gazem i hamulcem. Fajny bajer, ale nic poza tym.

 

Kupowałem w Belgii ze specjalnymi zniżkami więc moja cena raczej nie da ci punktu odniesienia. W przeliczeniu to byłoby dużo poniżej 300K za samochod, ze skorą, komfortami z przodu, HUD-em, adaptacyjnymi reflektorami i wszystkimi bajerami elektronicznymi, choc bez LED-ów, bez comfort access, bez szyberdachu i bez adaptacyjnego zawieszenia. Coś za coś.

Opublikowano

Moim zdaniem warto kupować za granicą tylko trzeba troche poszukać. Mój lokalny dealer zaproponował mi cenę 80tyś € wiec nawet jakbym miał go na lawecie do PL sciągać i płacić 19% akcyzy to bym tak zrobił:) Pozostaje ci jeszcze broker (oglasza sie na forum), który też przeważnie ma niższe ceny niż dealerzy w PL.

 

Najlepiej zalatw sobie meldunek za granicą, kup samochód i "wróć do PL z moeniem przesiedleńczym to wtedy za 300tyś to poszalejesz:)

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano

 

Kupowałem w Belgii ze specjalnymi zniżkami ...

 

Kupowaliśmy więc samochód na tym samym rynku (BMW Belgium-Luxembourg) i rzeczywiście pakiety wyposażenia są bardzo atrakcyjne. Przy poprzednim zakupie (F11 lci) najlepszą cenę dał dealer w Arlon (Belgia), tym razem bezkonkurencyjny okazał się salon 3 km od domu:)

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Kupowaliśmy więc samochód na tym samym rynku (BMW Belgium-Luxembourg) i rzeczywiście pakiety wyposażenia są bardzo atrakcyjne. Przy poprzednim zakupie (F11 lci) najlepszą cenę dał dealer w Arlon (Belgia), tym razem bezkonkurencyjny okazał się salon 3 km od domu:)

 

Ja nawet nie sprawdzalem, bo w czasie kiedy zamawialem (nowy model, nowy silnik) i przy diplomatic sales kazdy dealer w BE musial przedstawiac oferte na warunkach ogolnych. Kusic mogl jedynie dorzuceniem jakichs darmowych 'orzeszkow' w postaci akcesoriow (w moim przypadku poprzeczki na bagaznik dachowy i jakis tam voucher jeszcze). Ale byl na forum bimmerpost polski kolega z Luksemburga, ktory zamawial X5 przez dealera w Anglii i on to dopiero przyoszczędził.

 

pozdrawiam.

Opublikowano

Witam ponownie, w Polsce to zdarli by ze skóry człowieka nawet by zarobić jak najwiecej, w belgii gdzie zarobki są wyzsze samochód okazuję się tańszy niż na polskim rynku... koledzy to chyba zrobimy dilla kupicie mi samochód a ja za niego zapłacę;) hehe :norty: a tak serio to w poniedziałek jestem umówiony do innego dilera na jazde x5 2.5 i x6 3.0 bo nie mają obecnie x5 3.0 , by porównać też silnik moc osiągi itd. na pewno dam znać jak wrażenia.

takie pytanie czy da rade dobrać kierownice M ale bez łopatek?

najbardziej interesowało by mnie takie wnętrze i te fotele alcantara przesuńcie sobie zdjęcia 3 razy w bok...

 

https://www.google.pl/search?q=bmw+x5+wnetrze+2015&biw=1280&bih=699&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DuieVa-rFYrXyQP6wpzICg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=bmw+f15+wnetrze+2015+alcantara&imgrc=5l30jMOf51Q3GM%3A

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
W Stanach za 400k można mieć dwie X5 :D
Opublikowano

Witam, Byłem dzisiaj na jeździe próbnej u innego dealera i jakość i podejście do klienta było okey, jak i samochód który stał w salonie X5 zrobiło wrażenie "WOW" co prawda był cały w M-Pakcie i koszt to 400.tyś zł;) ale faktycznie wyglądał super! Jazdę testową jeździliśmy x5 2.5d 218km .

tryb Eko-pro - samochód słaby w sam raz dla Policjantów ( prędkość patrolowa).

tryp Comfort- ani słaby ani mocny taki pomiędzy,

tryb Sport- wrażenia całkiem fajne (auto jedzie całkiem przyzwoicie),

wrażenia z jazdy fajne;) komfort super, w samochodzie pomimo 140km/h możliwość rozmowy , silnik w środku prawie nie słyszalny, nawigacja oraz tuch pod bardzo intuicyjny, czujniki plus sonar fajny efekt przy parkowaniu.

teraz moja wersja która sam skomponowałem czy warto?

zdjęcia poniżej.

co dobrać co ująć?

wasze zdanie?

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6254574ede9b5c14.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4d70bb53fe84958.html

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

By było bardziej czytelne :

 

Silnik xdrive 2,5d (1995cm3, 170KW, 230KM przy 1/min) 251,600zł

 

Opony z funkcją jazdy awaryjnej

Śruby zabezpieczające

Czujniki ciśnienia w oponach

Dywaniki welurowe

Trójkąt ostrzegawczy

Reflektory Bi-xenonowe

Spryskiwacze reflektorów

Dodatkowe gniazda 12v

Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu

Inteligent emergancy calling ( inteligentne połączenie alarmowe)

Tele serices

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe wyposażenie! 79984zł

 

Lakier szafirowoczarny metalik 4362zł

Połaczenie skóry i alcantary, antracyt czarny, 8376zł

System alarmowy 0.00zl

Pakiet sportowy M 31,915zl

Alufelgi 20" 6522zl

Sportowa automatyczna skrzynia biegów 0zł

Automatyczne sportowe zawieszenie M 0zł

Relingi dachowe shadow lineindiwidual, czarne na wysoki połysk, 0zł

Elektryczna regulacja foteli przednich z funkcją pamięci, 0zł

Sportowe fotele przednie 0zł

Listwy ozdobne aluminium z delikatnym szlifem 0zł

Czujniki parkowania z tyłu i z przodu 3439zł,

Kierownica sportowa M skórzana 0zł

Pakiet aerodynamiczny M, 0zł

Obramowania BMW Shadow line czarne na wysoki połysk 0zł

Podsufitka inidividual w kolorze antracytowym, 0zł

Hak holowniczy elektryczny 5289zł,

Przyciemniane szyba tylna i tylne boczne, 1984zł

Lusterka przyciemniane automatyczne składane elektrycznie 1720zł

Klimatyzacja automatyczna 4 strefowa, 2072 zł

Pakiet servisowy BMW inclusive 5lat / 100.tyś km 0zł

BMW conected drive advanced, 14.305zł

System nawigacyjny profesional,0zł

Conected drive services, 0zł

Pełna bezprzewodowa integracja kompatybilnych telefonów wraz z usb 0zł

Wielofunkcyjny zestaw wskazników na desce rozdzielczej (10,25") 0zł.

Polska instrukcja obsługi 0zł

 

 

Koszt auta 331 584zł

 

Po rabatach które udało sie uzyskać 295 837zł.

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.