Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A na czym teraz śmigasz?

 

 

zaspokoje twoja ciekawosc konkretnie PUMA BMW Measure no 29192927-01, subject : N52, N52K/B25 :

http://i.imgur.com/346m2NL.jpg

 

a tutaj zrodlo niezalezne ktore potwierdza info z BMW :

http://mywikimotors.com/n52b25/

 

a tutaj zestaw naprawczy :

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VT11-EUR-08-2007-E91-BMW-325xi&diagId=11_3186

 

jezeli uzywasz funkcji search jakies 30 przypadkow na tym forum...

 

tutaj koncze rozmowe z toba na ten temat bo jak zawsze wchodzisz w tematy o ktorych sie nic nie dowiedziales a ktore sa znane i stare jak swiat ale ty nic o nich nie wiedzac juz snujesz hipotezy...

 

Nie wiem jak u Ciebie z angielskim, ale obydwa źródła się ze sobą nie zgadzają. I nadal nie odpowiedziałeś na moje pytania, ani nie przedstawiłeś żadnego dowodu. To że zidentyfikowano jakiś problem z silnikiem, który jak jest użytkowany z niską prędkością obrotową i dużo na biegu jałowym, tudzież podlega częstej sekwencji start-stop, to jakby odkryciem Ameryki nie jest. Wręcz przeciwnie i zdziwię Cię może, ale dużo silników boryka się podobnymi problemami, nie tylko silniki BMW. Zwłaszcza silników dopracowanych i potrafiących osiągać duże moce z pojemności, a nie turbodoładowania. Także ponawiam pytanie - co to za problem koncepcji i skąd informacja, że dotyczy aut produkowanych na rynek niemiecki. Czym się one różnią od tych produkowanych na Polski i skąd taki wniosek, że to pierścienie są problemem, a nie np złe użytkowanie. Gdzie jakaś notka BMW na ten temat, skoro problem jest oficjalny. Przypominam, żadna normalna firma, w tym i produkująca auta dla ludu i dla ludu azjatyckiego, nigdy nie umyła rąk i pomagała zawsze swoim klientom. Toyota wymieniała całe silniki, a BMW znane jest z tego, że wymienia samochody - przynajmniej w Niemczech. Były też akcje z wydłużeniem gwarancji, poza wszelkie rozsądne granice. Więc jak - jest problem - czy baśnie klehdy i mity, które opowiadasz tu na tym forum, za każdym razem jak jest rozmowa o silnikach, olejach czy ich eksploatacji.

Opublikowano

Drogi Cosmo, oba dokumenty mowia to samo tylko w inny sposob bo miedzy nimy jest kilka lat roznicy a ze jestes generalnie cienki to tego nie rozumiesz no bo to nie polski... Problem lezy w koncepcji tlokow i pierscieni ktore po prostu nie zgarniaja calego oleju po dochodzi w nich do szybkiego unieruchomienia pierscienia przez nadmierne formowanie sie depozytow karbonowych, BMW opracowalo nowe pierscienie ale to i tak droga impreza. jest sposob aby sobie z tym poradzic ktory jest przedstawiony obszernie na forum. A... i nie musze nic udowadniac tobie i mam to gdzies bo nie jestes adresatem postow tylko ludzie ktorzy maja problem z tym silnikiem a ty go nie masz... o pisesz jak w innych dzialach zeby zrobic ludzia mentlik. Wroc do swiata Cosmo.pl...

A z tym angielskim... :roll: to nie chodzi w tekscie o samochody produkowane na rynek niemiecki tylko o samochody produkowane w niemieckich fabrykach a te sa dostarczane na wiele rynkow. :norty:

 

jestes zalosny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Poza inwektywami pod moim adresem (mam nadzieję, że moderator w końcu na to zareaguje) - nadal nie przedstawiłeś dowodów na swoje "coś mi się wydaje". Proszę o konkret, co jest dokładnie źle skonstruowane i skąd to wiesz. Co jest nie tak z pierścieniami, kształt, sprężystość, profil, osadzenie - dokładnie. Gdzie jest informacja od strony BMW, gdzie jest produkt, który BMW wydało w zastępstwie oryginalnych części i wycofało wadliwe pierścienie z rynku. Proszę przedstawić dowody i konkrety, a nie domysły Tobie podobnych "forumowych znawców".

 

Powiem Ci skąd je wziąć - znikąd, bo nic takiego nie istnieje, gdyż gdyby istniało, to już dawno w autach sprowadzanych z Niemiec byłaby ta usterka usunięta, jak w wypadku np TSI czy TFSI. Usterka dosyć sporadyczna na tyle mln. egzemplarzy i dlatego nie zakwalifikowano jej jako jakiegokolwiek błędu. Jak się ktoś zgłosił do ASO w okresie gwarancji z takim problemem, to wymieniano te pierścienie na gwarancji bez zbędnych uwag. Problemem jest niewłaściwa eksploatacja, na którą silniki BMW są czułe - niedogrzane przebiegi, zbyt mała prędkość obrotowa i tyle. Reszta to są wyssane z palca bzdury. A to że w Polsce się często takie auta spotyka, to jest akurat niedziwne, bo są zazwyczaj tanie i handlarze je masowo ściągają, aby więcej zarobić i sprzedają jako "nówka nieśmiagana funkiel". W Niemczech, jak się kupi od komisu albo dealera takie auto, bez wiedzy o tym, że zużywa olej, to podlega ono naprawie na koszt sprzedającego. W przypadku zakupu od osoby prywatnej, może być podstawą do unieważnienia transakcji. Trzeba trochę więcej o świecie wiedzieć i co się skąd bierze.

 

Post Twój za chamskie i niemerytoryczne odzywki pod moim adresem zgłaszam do moderatora - nie będę tolerował gówniażeri ;) Sugeruję skupienie się na merytorycznej kwestii swoich wypowiedzi, bo Ci to za bardzo nie idzie, natomiast wyrastasz na specjalistę ds obrażania innych. Pozdrawiam

 

ps. To ty napisałeś, że na rynek Niemiecki, więc rozumiem, że nawet sam nie wiesz co piszesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.