Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zakupiłem w grudniu 2014 BMW X5 2008 z silnikiem 3.0 SD 286KM z oryginalnym przebiegiem 159tys. Podczas jazdy próbnej w mieście wszystko było ok, jednak powyżej 60-70 km/h auto drży. Im większa prędkość, tym większe drgania. Drży cały pojazd (nie kierownica). Z początku stwierdziłem że to pewnie zawieszenie albo źle wyważone koła. Jednak po sprawdzeniu auta w niemieckim oraz polskim ASO i przetestowaniu 4 NOWYCH, wyważonych kompletów alufelg/opon, drgania nadal występują. Dodam że na prostej autostradzie auto jedzie równiutko. Zarówno w polskim jak i w niemieckim ASO powiedzieli mi że wszystko jest 100% okej i nie wykryli żadnej wady. Jedynie w Polskim zasugerowali że wymiana poduszek silnika może rozwiązać mój kłopot... Obecnie auto ma ponad 210tys przebiegu.

 

Co robić? Jak żyć?

 

Pozdrawiam :-)

Opublikowano
półosie,przeguby,wał napędowy,podpora wału,sprzęgło elastyczne wału,jeżeli masz krzyżaki na wale napędowym to też do sprawdzenia :wink:
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie tak się zachowywało e53 gdy kończył się tylny most...a myślałem,że tarcze, podpora wału... Daj znać.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, znajomy prowadzi warsztat i naprawiaja skryznie automatyczne i podobno jak sie rozyspuje skrzynia to tez moze tak sie dziac ze w przedziale około 70 km/h wprowadza auto w drgania.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam chciałbym odświeżyć post...

 

moje E70 2007 3.0sd 286KM zachowuje się tak samo. Jak jest zimne wszystko jest OK brak objawów natomiast kiedy się rozgrzeje to w trakcie jazdy kiedy utrzymuję stałą prędkość szczególnie w zakresie 70km/h auto zaczyna drżeć kiedy dodam gazu drżenie na chwile nasila się później skrzynia przerzuca bieg i drżenie natychmiast znika. Auto serwisowane jest w ASO, ostatnio wymieniałem olej w skrzyni i informowałem w serwisie żeby zwrócili uwagę na ten problem niemniej jednak przy odbiorze auta powiedzieli, że pomimo dużego przebiegu 270tyś km nie widzą problemu

Opublikowano
Witam, walczyłem w ostatnim czasie z drżeniem mojego X, wymieniłem jeden przegub wewnętrzny przód, później drugi, a samochód cały czas drżał, im mocniej wciskałem tym mocniej, oczywiście mechanik z którego usług korzystałem już mi chciał wymieniać dyferencjał itp, zmieniłem mechanika, kolega który bardziej jest pasjonatem niż wielkim mechanikiem bardzo szybko zdiagnozował usterkę, poduszka skrzyni biegów, okazało się że była kompletnie zniszczona, samochód przebieg 200 tyś, koszt wymiany poduszki 400 pln, samochód jak nowy.
Opublikowano
ja dziś wziąłem od żony auto na trasę do stolicy nagrałem filmik zegarów w trakcie jazdy bo zauważyłem pewną powtarzającą się prawidłowość... auto drży tylko w zakresie obrotów 1000 do 1700 to znaczy na filmiku widać jak wskazówka obrotomierza wykonuje skoki np. 1500 na 1700 i znowu 1500 auto w tym czasie dostaje drgań i wszystko się kończy kiedy dodaje gazu. Dodatkowo zaobserwowałem, że jadąc ze stałą prędkością drgania auta włączają się gdy wjeżdżam pod górkę... trzymając pedał gazu w tej samej pozycji jadąc pod górkę obroty spadają w tym czasie zaczynają się drgania które znikają po tym jak dodaje gazu.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam chciałbym odświeżyć post...


moje E70 2007 3.0sd 286KM zachowuje się tak samo. Jak jest zimne wszystko jest OK brak objawów natomiast kiedy się rozgrzeje to w trakcie jazdy kiedy utrzymuję stałą prędkość szczególnie w zakresie 70km/h auto zaczyna drżeć kiedy dodam gazu drżenie na chwile nasila się później skrzynia przerzuca bieg i drżenie natychmiast znika. Auto serwisowane jest w ASO, ostatnio wymieniałem olej w skrzyni i informowałem w serwisie żeby zwrócili uwagę na ten problem niemniej jednak przy odbiorze auta powiedzieli, że pomimo dużego przebiegu 270tyś km nie widzą problemu

 

Ja mam w druga stronę - jak jest zimny to przy 60-80 są drgania które później jak się rozgrzeje ustają.

Poza wyżej wymienionym objawem zero jakichkolwiek problemów.


Ktoś coś słyszał na ten temat ?

Opublikowano
ja dziś wziąłem od żony auto na trasę do stolicy nagrałem filmik zegarów w trakcie jazdy bo zauważyłem pewną powtarzającą się prawidłowość... auto drży tylko w zakresie obrotów 1000 do 1700 to znaczy na filmiku widać jak wskazówka obrotomierza wykonuje skoki np. 1500 na 1700 i znowu 1500 auto w tym czasie dostaje drgań i wszystko się kończy kiedy dodaje gazu. Dodatkowo zaobserwowałem, że jadąc ze stałą prędkością drgania auta włączają się gdy wjeżdżam pod górkę... trzymając pedał gazu w tej samej pozycji jadąc pod górkę obroty spadają w tym czasie zaczynają się drgania które znikają po tym jak dodaje gazu.

Witam.Objawy wyglądają na sprzęgło hydrokinetyczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.