Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ok 130-131 tyś.zł na miejscu w kraju opłacona,za M-Pak i w automacie to dobra cena.Warto zapytać czy bezwypadkowy lub czy było coś lakierowane.Przebieg znikomy praktycznie nówka auto.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Sami załatwialiście swoje auta z PS Niemcy czy posługiwaliście się pomocą kogoś z doświadczeniem w sprowadzaniu? Wstępnie się orientowałem i za takie sprowadzenie liczą sobie ok 5 tys zł. Premium Selection drożej bo trzeba z reguły dwa razy się pofatygować.
Opublikowano

Myśle ze w automacie by Ci paliła z 2l mniej ;)

 

Miałem automat w x3... :roll:

 

Wiem, że xdrive plus masa robią swoje. Wiem, że w teorii różnica w cenie do diesli pozwala dopłacać do benzyny.

 

Ale w praktyce benzyna z turbo pali dwa razy więcej niż diesel jak chce się pojeździć dynamicznie w mieście. Tak. Dwa razy więcej. Porównujmy spalanie przy takim samym stylu jazdy, a nie benzyna delikanie z diesel dynamicznie. :) Jeździłem ostatnio 3 dni 316i. Dynamiczna jazda spalanie w mieście 12-13 litrów. Normalna bez korków 10. Oszczędna 8.5.

 

W dieslu jest wyższy moment obrotowy, więc nie trzeba go tak kręcić, aby mieć wrażenie dobrej dynamiki. A nawet jeżeli, to w innych dieslach jakimi jeździłem nowym passatem tdi 150 koni spalanie w mieście 7.5 jazda dynamiczna i 6.5 normalna, oszczędna wyszłaby jeszcze lepiej.

 

Teoretycznie stać mnie, aby lać tej benzyny i nie oszczędzać. Ale kurcze jakoś w praktyce człowiek się ogranicza jak wie, że w baku w benzynie ma szeroki lejek. To chyba poznańskie geny. :mrgreen:

 

Chcę diesla :twisted:

Opublikowano

Pisałem Ci już w innym temacie, że jak porównujesz 20d do 28i to 28i osiągami go miażdży. Moment obrotowy w 28i jest minimalnie niższy, ale jest w znacznie znacznie szerszym zakresie. Co do spalania jak wciskasz w benzynie w podłogę, bo masz 136KM a chcesz jechac ostro to spokojnie spali Ci nawet 15. Ja w swoim 245KM jadę na spokojnie kręcąc do max 3 tyś obr i w Warszawie ciężko przebić 10.5l. W trasie 450km do Gdańska przez całą Warszawę (w wawie byłem 6.00 rano) spaliła mi 30l. Zresztą wrzucałem też chyba nawet w tym temacie zdjęcia ze spalania F10 w trybie mieszanym.

 

Dla porównania N47 184KM i N20 245KM

Diesel: 380Nm / 1750-2750 obr/min

Benzyna: 350Nm / 1250-4800 obr/min

 

Masz 30Nm różnicy, ale zobacz na zakresy. N20 245KM daje lepszego kopa, znacznie lepszego. Jeżeli jeździsz jak wariat i musisz kręcić prawie 250KM do maxa w mieście to kup sobie diesla bo spali Ci dużo mniej. Przy normalnej jeździe różnica nie będzie wielka, myślę że w mieście max 2l.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.