Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po całonocnym odpaleniu na luzie trzęsie budą delikatnie, odczuwa sie jakby nie pracowala na wszystkie gary.

Po 15-25 sek sie uspokaja.

a wymienilem juz :

przeplywka siemens vdo

sondy przed katami bosch

swiece ngk dedykowane do m54

cewki ngk nowe

odma nowa oryginal bmw z nowymi przewodami

Wszystkie adaptacje kasowane i nadal nic :]

 

Auto bardo ladnie przspiesza, jest bardzo elastyczne - jedzie od samego dolu.

ma ktos jakies pomysly? bledow inpa nie pokazuje.

Niewiem jak powinna wygladac klapka w DISie ale jest troche wedlug mnie za luzna, lata na boki i ma takie dziwne prześwity na motylu na rogach.

Niewiem jak powinna wygladac dobra sprawna

czekam na odp. pozdrawiam.

Opublikowano

i cisza...

a interesuje mnie te telepanie?

moze przewody WN? :mad2:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Opublikowano
i cisza...

a interesuje mnie te telepanie?

moze przewody WN? :mad2:

 

A masz takowe? Bo ja nie...i stawiałbym na cewki zapłonowe. Trzeba zdobyć ze dwie sztuki i podmieniać.

Opublikowano

Wyzej wszystko opisalem, cewki wymienione na nowe wszysykie.

Dzis przyjechala z aso nowa Disa bo faktycznie moja byla popsuta. Ale nadal na zimnym jest to lekkie telepanie:-(

Wymienilem juz chyba wszystko.

Opublikowano

No fakt nie doczytałem...

a może ma to coś wspólnego z tym eko wynalazkiem młynkiem EGR, który właśnie pracuje kilkanaście sekund po odpaleniu....

Opublikowano
Po całonocnym odpaleniu na luzie trzęsie budą delikatnie, odczuwa sie jakby nie pracowala na wszystkie gary.

Po 15-25 sek sie uspokaja.

a wymienilem juz :

przeplywka siemens vdo

sondy przed katami bosch

swiece ngk dedykowane do m54

cewki ngk nowe

odma nowa oryginal bmw z nowymi przewodami

Wszystkie adaptacje kasowane i nadal nic :]

 

Auto bardo ladnie przspiesza, jest bardzo elastyczne - jedzie od samego dolu.

ma ktos jakies pomysly? bledow inpa nie pokazuje.

Niewiem jak powinna wygladac klapka w DISie ale jest troche wedlug mnie za luzna, lata na boki i ma takie dziwne prześwity na motylu na rogach.

Niewiem jak powinna wygladac dobra sprawna

czekam na odp. pozdrawiam.

 

 

Jak temperatura jest wtedy na wskaźniku ?

 

Czy przypadkiem to nie jest połowa niebieskiego pola ?

Opublikowano

Wlasnie mysle o alternatorze,

Jesli chodzi o temp to mowie ze jest to po calonocnym postoju! Nie zaleznie od temp sle im zimniej na dwezu tym gorzej.

Opublikowano
Jeśli alternator to telepanie powodowałoby każde wlączenie dodatkowego urządzenia niezależnie od temperatury.
Opublikowano
Bardzo dobry temat, pare str czytania. Za chwile go ogarne,ale mysle o alternatorze. To normalne ze przy uruchomionym silniku alternator ma tak duze obciazenie gdy np otwieram/zamykam szyby lub wlaczam klimatyzacje - obroty spadaja znacznie i go tak dlawi. odczuwa sie takie wibracje, rezonans na calej budzie.
Opublikowano (edytowane)

Włącz sobie test napięcia alternatora i wszystko będziesz widział. Auto kupiłeś niedawno, może zwyczajnie poprzedni właściciel wymienił alternator na taki jaki miał pod ręką...czyli za słaby.

 

Nie jest normalne, żeby włączanie odbiorników powodowało spadki obrotów. Nie wiem co w BMW jest odpowiedzialne za stabilizację obrotów, ale w moich starych autach były to silniki krokowe.

Edytowane przez jakub
Opublikowano
Ja mam LPG i mam podobny przypadek.

Arturoo co to będzie za problem?

 

Być może LPG rozwala Ci mapę benzynową. Zrób z 50 km na benzynie, ale na odcinkach po 10-20 km najlepiej i zobacz jak będzie zapalał. Jeśli będzie ok to wina LPG.

Opublikowano
U mnie też się pojawił...tzn przez Ciebie bo kiedyś mi nie przeszkadzał. Taka siła sugestii. :)
  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.