Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

F10 525d z lipca 2014 - moc 218KM. Jaki to typ silnika? Zmodyfikowany N47 jaki miałem w E60 520d 177KM z 2009r.?

  • 2 lata później...
Opublikowano
N47S1 mam ten silnik. Przebieg 216 tyś. Auto z Polskiego salonu. Rozrząd nie dotykany. Teraz skończyła się gwarancja. Była do 200 tyś. Dużo było wymieniane na gwarancji. Turbiny,filtr dpf i wiele innych. Lecz rozrząd nie był ruszany.
Opublikowano
Mialem wymieniane to samo mam 191000 i rozrzad na razie cisza przy turbinach wymieniali jakis wadliwy zawor od oleju niby mial a mala srednice i dla tego turbiny padaly.
Opublikowano

Mój kolega 525d xdrive (1 wlaściciel, polska) od 66 do 88 tys km 3 razy pojechał lawetą do serwisu z drogi

2 razy udokumentowana wymiana turbiny.

Trzeci wyjazd to chyba błąd ASO bo w systemie nic nie ma. Fakt jednak był

Z autem rozstał się przy 92 tyś km szczęśliwie....

Opublikowano
Mój kolega 525d xdrive (1 wlaściciel, polska) od 66 do 88 tys km 3 razy pojechał lawetą do serwisu z drogi

2 razy udokumentowana wymiana turbiny.

Trzeci wyjazd to chyba błąd ASO bo w systemie nic nie ma. Fakt jednak był

Z autem rozstał się przy 92 tyś km szczęśliwie....

z którego roku było auto ?

Opublikowano
Mam 525 z 2012, tak jak wyżej koledzy pisali, wymiana turbin w ASO przy 80-90 tyś, teraz 145 tys. i bez problemu
Jakie były objawy zużycia turbin?

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Mam 525 z 2012, tak jak wyżej koledzy pisali, wymiana turbin w ASO przy 80-90 tyś, teraz 145 tys. i bez problemu
Jakie były objawy zużycia turbin?

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

 

Objawów żadnych nie było, ASO stwierdziło że wymiana jest konieczna.

Opublikowano
Latem wracałem z Berlina i leciałem prawie 250km/h ( innym autem ) i spadła rolka prowadząca paska PK. Pewnie Ci,co ich mijałem,mieli ubaw widząc jak stoję na pasie awaryjnym z rozstawionym trójkątem :mrgreen:
Opublikowano
Ja tam jak widzę na poboczu goscia w bmw to mu współczuję bo inni go juz wysmiali jak w renault czy innym szrocie to mnie mawet to nie dziwi w tych przypadkach pobocze jest przypisane do marki.
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z moich obserwacji wlasnie jest odwrotnie.

Na poboczach najmniej jest Renault... zaś jest dużo Audi i BMW... Mercedesów ostatnio od groma.



Czy to prawda że taki 525 dostaje po doooopie ostro przy jeździe 200km/h? (w porównaniu do 520d?).


Miałem 520d i smigalem 220 bez zastanowienia, teraz mam 525xD i strasza mnie że tak szybko male turbo poleci a mam 165tkm i jeszcze fabryka.

Opublikowano (edytowane)

Jak latasz 200 to raczej duże turbo pcha powietrze.

Nie zawsze pada turbo, czasem jest to osprzet, ale wiadomo ASO wymienia wszystko. Ja tak miałem padło doaładowanie i już mysłałem zę turbina, a tu jakiś wezyk i zbiorniczk tylko i dalej smigam

Edytowane przez pawers
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

One są szeregowo połączone i obie dmuchają cały czas, tylko z różnym ciśnieniem.

Ale czy serio tak mocno się zużywa małe turbo przy 180-200-220 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.