Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich. wiem że takich tematów jest dużo ale moja awaria jest trochę dziwna.

otóż mój problem polega na tym, że wczoraj postanowiłem sobie sprawdzić płyny i tak odkręcam wlew zbiorniczka wyrównawczego, a tu olej czarny jak w silniku.

pierwsza myśl to uszczelka ale przypomniałem sobie o chłodniczce oleju, no to dawaj rozkopalem auto, wyciągnąłem chłodniczkę i zrobiłem próbę na wodzie na obiegu zamkniętym, myślicie, ze starczyło takie ciśnienie z kranu co mamy, Co O TYM SĄDZICIE?????

nie chce też wierzyć,że to uszczelka bo auto jeździ bez zarzutów, najlepsze, ze plynu nie ubywa, auto nie kopci, moc ,przyspieszenie OK.

także nie wiem co o tym myśleć, za wszelką cenę nie chce dopuść do myśli, ze to jednak uszczelka pod głowicą, JAKIE SĄ WASZE SUGESTIE Z TYM CO NAPISALEM??????

 

pozdrawiam wszystkich serdecznie

Opublikowano
bardzo często uszkodzenie chłodniczki oleju ujawnia się w wysokiej temperaturze,czyli w temp roboczej silnika,przy niższych temp. może być ok,zrób obejście chłodniczki-nie powinno się nic stać silnikowi,można z tym jeździć,wypłucz układ chłodzenia,bardzo upierdliwa czynność :D ,pojeżdzij kilka dni i sprawdź co się dzieje.
Opublikowano

właśnie gdzieś o tym czytałam, nic trzeba tak zrobić i się okaże, wtedy to juz na 100% będę pewny co się stało.

dziwne tylko, ze nie znikło chlodziwo, zawsze to woda czy płyn sie przedostaje pierwsze.

jak ktos ma jakieś pomysły to piszcie.

tak wgl co sadzicie o wymianie uszczelki, ile to wyjdzie i czy dam rady?

ogólnie to rozkręcić to spoko, tylko rozrządu się boje.

jak to widzicie.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

witam, troche czasu minęło ale problem rozwiązany, była padnięta chłodniczka oleju, na poczatku zrobiłem obejście i jeździłem parę dni bez chlodniczki, nic sie nie działo, wiec kupiłem uzywke, zamontowałem i śmiga do dzisiaj.

jeszcze jedno, jezeli ktos podepnie podejrzaną chłodniczkę pod wodę z kranu w celu jej sprawdzenia to może się okazać tak jak u mnie, ze nawet nie wyciśnie się kropelka wody, po pierwsze to w kranach mamy za male ciśnienie, a drugie to to, ze dziurka może być naprawdę bardziej mikro i nawet tego nie zauważymy.

także nie ma co się poddawać, czasami lepiej popytać tutejszych specjalistów i jakoś to będzie.

pozdrawiam użytkowników BMW.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Panowie, czy w BMW E87 116 z silnikiem n45n, za identyczne objawy może również odpowiadać chłodnica oleju? Czy w tym silniku na ona również połączenie z układem chłodzenia?
Opublikowano

Czy to masz w twoim aucie ?

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UF11-EUR-04-2006-E87-BMW-116i&diagId=11_3191

Jak byś podał nr VIN to by Ci już ktoś znalazł, a tak to zgadywanka i zniechęca chłopaków.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Faktycznie. Nie pomyślałem.

WBAUE11080PZ44639

 

Niestety nie wiem bo teraz nie mam dostępu do auta. Ale skoro ma tylko 2 rurki więc nie widzę wejścia i wyjścia dla plynu. Bo to działa jak zwyczajne chłodnica.

Opublikowano
Czyli olej wpływa i wypływa otworami i podstawy, a przez rurki przepływa płyn chlodzacy? Wiem że to nie musi być to, ale jednak ten element jest podejrzany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.