Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pewien problem po strzeleniu turbiny oddałem auto do mechanika, wymienił co trzeba tzn. turbo zregenerowane, filtry, olej okazało się, że auto nie ma mocy. Po dokładnej analizie wyszło, że zapiekł się tłok i znowu kasa do reki mechanika nowy tłok, wtrysk, regeneracja głowicy, uszczelka, świeca ustawienie kąta wtrysków. Dostałem auto i zalecono jeździć do 3tyś obrotów przez 3 tyś km. Tak też robiłem po przejechaniu tego dystansu chciałem wypróbować bete i ku mojemu ździwieniu auto dojeżdża do 140km/h i tak jakby wyłączał turbo ogólnie auto zaczyna się zbierać od 2tyś obrotów czy to normalne ? Proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuję.
Opublikowano
Analizie czego ? Ciekaw jestem czy auta choc raz bylo pod inpa ? Mechanikiem nie jestem ale pierwszy raz czytam o zapieczonym tloku w tym siniku ... Dość dlugo jeżdżę m47 i jak większość miewałem problemy z mocą ale zawsze były to typowe usterki dla tego silnika przeplywka, elektrozaworki etc.
Opublikowano
Nie jestem mechanikiem i przekazuje tylko to co mi powiedziano. Ale normalne jest to, że zbiera się dopiero od 2 tys obrotów ? NIe mam porównania ale nie czuje tych 136 koni. Czyli przyczyną odcięcia turbo przy 3 tyś obrotów winny jest elektrozawór ?
Opublikowano

u zaczyna fajnie niuty czuć już przy 1700. W zdrowym m47 czuć te 136 koni ja mam chip ale ostatnio jechałem z kolegą seryjnym 136 i bardzo fajnie szła jak na serię i też już całkiem nisko zaczeła fajnie jechać mniej więcej jak moja 1700-1800

być może że źle ustawili ci gruszkę od turbo.

 

Jak kolega polecam podpiąć pod inpę i zrobić live data w trakcie jazdy.

Opublikowano (edytowane)
Czy to urządzenie za 60 zł jest w stanie tyle pokazać ;) ? Tylko problem w tym, że ja się kompletnie na tym nie znam. Moja betka ma wejście do komputera to okrągłe pod maską i pytanie czy będą jakieś przeszkody w podłączeniu tego ? Czy kable ładnie wejdą w szczeliny. Edytowane przez Sillu
Opublikowano

No jasne,sam mam taki :) widzę że masz samochód z 2000 wiec prawdopodobnie nie będziesz potrzebował przejściówki bo masz złącze diagnostyczne po lewej stronie pod kierownicą tam gdzie otwiera się maskę.

 

kupujesz kabelek a z resztą dasz sobie radę wystarczy mieć kabelek laptopa i zainstalowany program. w necie jest pełno instrukcji np. http://lubiebmw.pl/inpa_windows7.html

a inpe możesz sciągnąć np z chomikuj

Opublikowano
No właśnie sprawdziłem i pod kierownicą nic nie ma tylko wielkie okrągłe wejście pod maska znalazłem auto jest z marca 2000r
Opublikowano
Powiedzmy, że chciałbym sprawdzić kąty wtrysków będzie coś graficznie pokazane np. na zielono-tak ma być czy cos w tym stylu ?
Opublikowano
Dzięki za zainteresowanie. Jutro pojadę do mojego mechanika i niech zobaczy co mu dolega bo ja z gotowymi wynikami i tak nic nie zdziałam, a kabelek oczywiście zamówię bo mam również problem z czujnikami cofania po prostu nie działają i widzę, że jest tu jakaś funkcja do aktywowania tego "Aktywować ukryte funkcje (aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu, aktywacja świateł do jazdy dziennej, aktywacja tempomatu, aktywowanie asystenta parkowania)" również nie działa mi przycisk BC ale czytałem, że to bardzo częsta przypadłość kabelki się przecierają. Podejrzewam elektrozawór za brak przyśpieszenia powyżej 140km/h-3 tyś obrotów tylko na 5-tce na innym biegu obroty wchodzą normalnie nie próbowałem jechać 140km/h na 4 biegu, a mulenie do 2 tyś obrotów źle ustawione kąty wtrysków poprawcie mnie jak mam błędną diagnozę.
Opublikowano

Zobacz węża który idzie od turbiny do chłodnicy, miałem podobnie jak mi się przetarł i dziura się zrobiła, możliwe że od wieku zaczep puścił i ociera ci o pasek, przez pewien czas tak jeździłem aż rozpruło węża i dopiero zacząłem szukać przyczyny utraty mocy.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR---E46-BMW-320d&diagId=11_2108

Na zdjeciu to wąż nr 1, jeżeli zaczep się urwał to wielce prawdopodobne że ociera o pasek, nie myśl nawet o spinaniu go na trytytce, jeżeli masz dziure to metalowa rurka średnica zwenętrza 40mm długość 15-20cm i dwa cybany wtedy bedzie sztywno obok paska i nie bedzie chaczył, daj znać czy to to. Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wracam do tematu bo problem dalej nierozwiązany ;) Turbo sprawdzone, wszystkie węże całe, przepływka wymieniona, elektrozawór wymieniony, a auto dalej muli i dalej uruchamia się tryb awaryjny przy 140 km/h ktoś coś ? Bo już pomysłu nie mam. 0 błędów na kompie...
Opublikowano
Wracam do tematu bo problem dalej nierozwiązany ;) Turbo sprawdzone, wszystkie węże całe, przepływka wymieniona, elektrozawór wymieniony, a auto dalej muli i dalej uruchamia się tryb awaryjny przy 140 km/h ktoś coś ? Bo już pomysłu nie mam. 0 błędów na kompie...

 

Jeszcze raz INPA i podczas jazdy sprawdź doładowanie .

Być może coś jest z vp44 i wchodzi w tryb awaryjny.

 

Napisz skąd jesteś może ktoś z forum mieszka blisko i Ci podepnie pod inpę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.