Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dołączam się do pytania o tarczki. Są trochę w stylu Audi, o wiele ciekawsze niż BMW. Swoją drogą, podstawowe zegary jakie miałem kiedyś w A3 8P z 2005 r. biły na głowę te które montowało bmw w e9x. Tutaj dopiero wersja high jako tako wygląda.
Opublikowano
Swoją drogą, podstawowe zegary jakie miałem kiedyś w A3 8P z 2005 r. biły na głowę te które montowało bmw w e9x. Tutaj dopiero wersja high jako tako wygląda.

 

Zastanawiałem się nad tym, szczególnie nad funkcjonalnością małego ekranu w E90. W końcu doszedłem do wniosku że BMW jest bardziej zorientowane na jazdę, dlatego na zegarach nie ma nazwy stacji, kierunków nawigacji itp, po prostu "by design" ten ekranik (właściwie te dwa) służą do prezentacji parametrów pojazdu - tak w low jak i high. Zwróć też uwagę że ekran w E90 (przynajmniej jak się ma iDrive) jest zlokalizowany dużo lepiej niż np. w A3 8P więc te informacje są tam lepiej lub tak samo dostępne względem zegarów.

Opublikowano

niestety kolega Kulfon ma racje, mam doskonałe porówanie właśnie wsiadłem w audi i zegary w porównaniu do bmw ( miałem high) były mega biedne, w audi można samemu ustawić jakie info chcemy widzieć i tych informacji mamy kilka jednocześnie, nie wspominając już o aspektach wizualnych w których też bmw leży na deskach, całe szczęście to tak na marginesie bmw prowadzi się znacznie lepiej :)

 

ps. zegary wyszły super , jak miałbym nadal bmw to już bym leciał wyciągać licznik :) kolego marvel.marv żeby przebieg przepisać trzeba oddać zegary w ręce kogoś kto potrafi zczytać dane z zegarów by wgrać je do naszych, koszt w zależności od osoby okolice 100-200 zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zczytać dane z zegarów by wgrać je do naszych

:duh: gdzie takie powieści czytasz ?

koszt w zależności od osoby okolice 100-200 zł

))) za takie pieniądze, chyba diagnostyku sensownu zrobisz

Opublikowano
powiesć taką napisałem na własnym przykładzie , jesli teraz lub wcześniej ktoś robi to przy pomocy kabla diagnostycznego to o tym nie widziałem, moje zegary były rozbierane w tym celu, za podmianę danych z licznika tj.dopisanie vinu i przebiegu zapłaciłem 50zł, napisałem kwotę 100-200 zł bo takie często ceny przewijały się na forum, ostatniego hieroglifu "za takie pieniądze, chyba diagnostyku sensownu zrobisz" nie zrozumiałem nistety ?@#$
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

rozmowa w temacie jest o zegarach,a nie o tym czy dana marka się lepiej prowadzi lub nie. moim zdaniem BMW w odniesieniu do serii E 1 i 3 (z innymi nie miałem styczności) zaprojektowało po prostu słabe zegary i tyle. w Fkach wyglada to lepiej. we wspomnianym już audi w 2005 roku miałem taką pierdołę jak zegar i datownik,który sam automatycznie się nastawiał, gdzie w BMW rocznik 2009 musiałem to ręcznie robić. wyświetlanie cyfrowe prędkości i zużycie chwilowe też miałem w audi na dzień dobry,a w bmw jest to dodatkowo kodowane.no i design tarczek w autach serii 3 jest rodem z wczesnych lat 90tych.

 

ja za dopisanie VIN mojego auta w zegarach HIGH płaciłem trochę więcej. wszystko zależy u kogo się robi. jeżeli ktoś kupił na wymianę zegary z przebiegiem mniejszym niż ma u siebie w aucie to po podmiance aktualny przebieg auta sam mu się "zaciągnie" do włożonych zegarów,ale obok przebiegu będzie wyświetlała się kropka. lepiej więc zrobić to porządnie i dopisać VIN.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja za dopisanie VIN mojego auta w zegarach HIGH płaciłem trochę więcej. wszystko zależy u kogo się robi. jeżeli ktoś kupił na wymianę zegary z przebiegiem mniejszym niż ma u siebie w aucie to po podmiance aktualny przebieg auta sam mu się "zaciągnie" do włożonych zegarów,ale obok przebiegu będzie wyświetlała się kropka. lepiej więc zrobić to porządnie i dopisać VIN.

:cool2: ani jednego zbędnego słowa . Czysta prawda.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Okej, jesli przebieg się zaciągnie to VIN mozna potem ustawić NCSem (jakaś tam wiedzę o obsłudze mam) czy trzeba resetować kości pamięci i inne cuda?

Nie ustawisz. Nie szukaj najtańszych sposobów, się nie uda .

Opublikowano
Myślisz że rodzaj skrzyni nie ma znaczenia?

Nie

 

Czyli ten który wkleiłem o nr 62109166859 bez problemu powinno się dać zakodować? Czy samo w sobie kodowanie jest skomplikowane?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślisz że rodzaj skrzyni nie ma znaczenia?

Nie

 

Czyli ten który wkleiłem o nr 62109166859 bez problemu powinno się dać zakodować? Czy samo w sobie kodowanie jest skomplikowane?

Skąd mam wiedzieć co jest dla Ciebie w tym życiu skomplikowane , a co nie ? Najtrudniejsze w tej sprawie - usunięcie strzałek, aby nie połamać .

Opublikowano
Czytałeś pierwszą stronę tematu? Musisz zaprogramować EPROM i to wymaga programatora, co najpewniej wiąże się z wylutowaniem kości. Dopiero wtedy możesz kodować. Dodatkowo jak olejesz temat i po prostu włożysz licznik do auta i akurat kodowanie będzie takie samo, to będziesz miał małą kropkę przy przebiegu mówiącą o tym że licznik nie pochodzi z tego auta - to to mały problem. Większy jest taki, że jak przebieg w liczniku jest większy niż w twoim aucie, to ten większy przebieg przepropaguje się po jakimś czasie do innych modułów w aucie.
Opublikowano

Aby nikomu nic nie płacić wystarczy przespawać m35080 ze starego licznika i po tym przekodować ncs.

Vin i przebieg pozostaje bez zmian.

powodzonka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aby nikomu nic nie płacić wystarczy przespawać m35080 ze starego licznika i po tym przekodować ncs.

Vin i przebieg pozostaje bez zmian.

powodzonka

Aga, skąpy płaci dwa razy, a chciwy całe życie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki koledze Santa Cruz udało się zmienić zegary z low na high oraz podświetlenie.

 

http://i.imgur.com/LdXMMIh.jpg

http://i.imgur.com/o1hhbAV.jpg

 

Jedyne o czym mógłbym jeszcze pomyśleć to wskazówki w kolorze czerwonym.

Zdecydowanie polecam :)

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki koszt takiego zabiegu, ile trwa i gdzie trzeba jechać ? :E
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Jak masz kabelek nogę pomoc zdalnie za free. Tylko warunek żebyś miał już eprom przygotowany.


Pytanie z innej beczki jeśli wgram wsad do epromu z licznika skalowanego na 280km/h, wsad z licznika 260km/h to zabangla to? Czy nic nie zmieniam i sama zmiana tarcz wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.